Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:33

De deadline van mijn herkansing is vandaag maar ik heb mijn cijfer voor de eerste poging nog niet :(

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:37

[***] schreef:
De deadline van mijn herkansing is vandaag maar ik heb mijn cijfer voor de eerste poging nog niet :(

Gewoon inschrijven en als je het hebt gehaald niet gaan? Ik denk dat ze je makkelijker van de lijst schrappen als je het toch gehaald hebt dan je nog toevoegen als je het niet hebt gehaald.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:41

Kairos schreef:
[***] schreef:

Gewoon inschrijven en als je het hebt gehaald niet gaan? Ik denk dat ze je makkelijker van de lijst schrappen als je het toch gehaald hebt dan je nog toevoegen als je het niet hebt gehaald.

Het gaat helaas niet om inschrijven maar om een filmpje inleveren. Ik weet niet of mijn eerste filmpje goed was, en zo nee wat ik anders zou moeten doen voor een voldoende.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:42

Dat is heel onhandig van je school :=

Kun je hierover bij een leraar/contactpersoon terecht? Je kunt moeilijk iets herkansen als je niet weet wat er goed of fout ging bij de keer ervoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:46

Helaas gaat het al 3 jaar zo en de klachten bij de examencommissie worden beoordeeld door degene die het veroorzaakt :(
Maar goed, ik heb gewoon geduld

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:47

Heb je al eerder contact gehad met de school? Wist je niet af van de deadline? Want ook al is het natuurlijk vooral de verantwoordelijkheid van de school aan die kant kan ook altijd iets misgaan of vergeten worden, probeer altijd ruim op voorhand aan de bel trekken en proactief achter zo'n dingen aangaan. Als het dan ooit tot echte problemen komt, kan jij van jouw kant bewijzen dat je er alles aan gedaan hebt. Als je het zelf ook maar wat laat aanslepen, is het veel moeilijker om jezelf te verdedigen. Heb ik ervaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:52

Ja, ik ben al 2 weken aan het mailen. Tijdens dit project van 20 weken is er nog niks op tijd nagekeken of ingedeeld. Ik weet ook nog niet wanneer mijn eindpresentatie is, die zou volgende week moeten zijn. We moeten ook nog externen uitnodigen maar het kan zijn dat we maandagochtend mail krijgen dat we over een uur aan de beurt zijn :(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:58

Bah, toch verschrikkelijk als het altijd zo moet gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 14:12

en ik hoor nu net dat de eindpresentatie die 15 tot 30 minuten zou moeten duren nu ineens maximaal 10 minuten mag duren. Wij hebben het al helemaal voorbereid en zitten rond de 25 minuten... En je moet uiteraard wel voldoende diepgang erin hebben. Wanneer de presentatie is? Geen flauw idee...

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 15:12

PineApple schreef:
marley93 schreef:
Hier kwam ie echt met de pakketpost. Ik ben benieuwd hoe hij verder is ingepakt, bizar grote doos voor één kabeltje.

Edit:
[ [url=m/CRprcn.jpg]Afbeelding[/url] ]
:')

Jeetje :+ En maar klagen dat er zoveel verstuurd wordt...Als ze dan ook gewoon wat kleinere dozen zouden gebruiken...

Mijn nieuwe telefoon die kwam als brievenbuspakketje.. Dat vond ik wel echt tricky.

Oh dat zou ik ook niet tof vinden. :=
Ik heb mijn nieuwe telefoon vorige maand per pakketpost gekregen, maar daar hoefde ik ook niet voor te tekenen. Vond het wel spannend, ik haal ze liever op in de winkel, zulke dure aankopen.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 15:20

Het weer is beter dan verwacht, dus moet ik gewoon werken zo, terwijl ik had gehoopt op een avondje vrij

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 15:28

De tt baan (sorry motorliefhebbers) ik ben gek op de tt en dan met name op het uitgaan in de stad, maar dat je 10 km de motoren nog hoort racen vindt ik wat minder :') het geluid is nogal wat irritant.

Zelfs bij mijn paard en die staat aan de hele andere kant van de tt baan zeker 10 km verderop.

En aan de vrachtwagen met oplegger die net voorbij gereden kwam toen ik met mijn jonge paard voorbij liep. Die had ze zeg maar nog niet in het boekje staan. Gelukkig bleef het bij opzij lopen... Ding klapperde enorm! Uiteraard even flink beloond dat ze zo dapper is.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 16:23

Dat ik nu even van m'n apropos ben..

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 16:25

Hoe onbeschoft mensen soms zijn.
Mijn oma is opgenomen in een verzorgingshuis omdat er een agressieve vorm van kanker bij haar is vastgesteld en ze hiervoor behandeld moet worden. De hoop is natuurlijk dat de behandeling aanslaat en ze daarna weer terug naar huis kan.
Toen mensen op het dorp hoorden dat ze in het verzorgingstehuis zat, werden we gelijk door meerdere mensen gecontacteerd om aan te geven dat ze haar woning willen kopen. Ik vind dat toch wel onbeschoft, zeker omdat de hoop gewoon is dat ze nog een X aantal jaar in haar huisje kan blijven wonen. :o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 16:49

Lau07 schreef:
Mijn oma is opgenomen in een verzorgingshuis omdat er een agressieve vorm van kanker bij haar is vastgesteld en ze hiervoor behandeld moet worden. De hoop is natuurlijk dat de behandeling aanslaat en ze daarna weer terug naar huis kan.
Toen mensen op het dorp hoorden dat ze in het verzorgingstehuis zat, werden we gelijk door meerdere mensen gecontacteerd om aan te geven dat ze haar woning willen kopen. Ik vind dat toch wel onbeschoft, zeker omdat de hoop gewoon is dat ze nog een X aantal jaar in haar huisje kan blijven wonen. :o

Ik krijg al helemaal kromme tenen uit ergernis terwijl ik dit alleen al lees, en ik ken je oma niet eens. Bah wat een asociale aasgieren! :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 17:06

Lau07 schreef:

Jeetje wat een lef!

Ik erger mij aan dat ene haartje dat na het scheren er toch nog staat. Pfff.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 17:08

Lau07 schreef:

Asociaal :(

Ik erger me aan het weer :roll:
Kan er echt strontchagrijnig van worden dat het de ene week bloedheet is, om de week erna alleen maar regen en wind te krijgen.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 17:33

Lau07 schreef:

Jeetje wat asociaal!
Sterkte voor je oma, ik hoop dat de behandelingen aanslaan en ze nog fijne jaren voor zich heeft.

Ik erger mij aan mensen die aangeven: ja hoor 18 uur kan ik wel als het nodig is.
En als je dan bericht doet dat het nodig is, ineens miepen dat ze daar speciaal hun eten voor moeten verzetten. Ja zeg het dan niet, dat het kan.....

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 17:44

Dat ik mijzelf niet meer snap. Ene dag kan ik mijn werklaptop niet openen van de stress. Dan heb ik echt kortsluiting in mijn hoofd. Op de andere dag kan ik zo een halve dag werken.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 17:56

Kookaburra schreef:
Dat ik mijzelf niet meer snap. Ene dag kan ik mijn werklaptop niet openen van de stress. Dan heb ik echt kortsluiting in mijn hoofd. Op de andere dag kan ik zo een halve dag werken.

:(:) :(:) Ik herken dit...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 18:00

Mijn briljante plan om naar de lidl te lopen en op de terugweg te verzuipen.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 18:04

Ineke2 schreef:
zigranta schreef:
corona app die overbelast is, waardoor ik dus het negatieve testresultaat niet omzetten in een qrcode, maar ook niet kan printen.......en dan melden ze, probeer het over een PAAR dagen nog eens, nee dombo's heb die uitslag morgen nodig!!!!!!

Bedank de rest van Nederland die dat ook tegelijk met jou wil doen.
Ik niet, ben niet geprikt of getest en zit hoofdschuddend naar het nieuws te luisteren :+
Hopelijk is bij jou goed gekomen inmiddels.

Het is gelukt! *\o/* Vanmorgen om 8.00 uur :j

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 18:17

Lau07 schreef:

Wat een aasgieren, bah. Wij hebben ongeveer hetzelfde gehad toen mijn opa in een verzorgingstehuis kwam (hij dan wel permanent). Zijn buren hingen direct aan de telefoon om te vragen of zij het huis niet konden kopen. Mijn moeder gaf aan dat ze dat dan via de normale weg moesten regelen, dus met een bezichtiging, makelaar, etc. Toen de buren de vraagprijs hoorden, vonden ze dit belachelijk, want zij konden dit niet betalen. Um... niet ons probleem? :roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 18:45

1. Enorm zere en beetje dikke linkerenkel zonder reden
2. Moet met die enkel van Nijmegen naar Zwolle rijden (schakelauto) en er staat een uur file. Lekker koppelen. Is precies de beweging die zeer doet.
3. Moet er morgen de hele dag mee werken (staand)

:+

Erg veel zin om bij vriendje te slapen en morgen naar huis te rijden maar dat is onhandig en onverstandig.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 18:47

Kun je de file niet vermijden en binnen door? Rot zeg :(