Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cremoris schreef:Ik kwam thuis van stal en zag dat op mijn oprit de dozen van oma die we daar bewaarde over heel de oprit lagen.
Ik vond het vreemd maar dacht ook dat het misschien was omgewaaid door de wind. Totdat ik een open doos vond op de kliko.
Wat denk je? Al mijn paardendekjes gejat en alle dozen waren open gemaakt van mijn oma en elke doos was doorzocht. Alles lag verspreid over de oprit, gelukkig waren het alleen mijn dekjes... (doei 6-tal eskadron dekjes)
En dat binnen 1,5 uur. Naast dat ik mij erger baal ik ook enorm.
Mand schreef:Zenuwpijn in mn rug/schouders. Net 10 minuten huilend op mn rug gelegen omdat ik niet meer kon omdraaien van de pijn. Huisarts zegt "iedereen heeft wel eens rugpijn" en fysio zonder doorverwijzing is zo duurHet komt de laatste tijd steeds vaker terug
Cremoris schreef:Britta31 schreef:Lag het niet binnen dan?Wat een rotstreek.
Mijn vieze dekjes lagen buiten, op de kast, daar bewaar ik ze totdat ik er genoeg vies heb gemaakt om ze samen in de wasmachine te doen bij de pompstation. Is nooit een probleem geweest tot vandaag.
xPabloBokt schreef:Nou hè.
Mijn volgende ergernis: ik wil heeeeeeeeeeeeel graag een Paradijsvogelplant. Maar die is licht giftig voor de katten, dus ben er huiverig voor.
Iemand ervaring met de combinatie van kat en Paradijsvogelplant?
Cremoris schreef:Ik kwam thuis van stal en zag dat op mijn oprit de dozen van oma die we daar bewaarde over heel de oprit lagen.
Ik vond het vreemd maar dacht ook dat het misschien was omgewaaid door de wind. Totdat ik een open doos vond op de kliko.
Wat denk je? Al mijn paardendekjes gejat en alle dozen waren open gemaakt van mijn oma en elke
doos was doorzocht. Alles lag verspreid over de oprit, gelukkig waren het alleen mijn dekjes... (doei 6-tal eskadron dekjes)
En dat binnen 1,5 uur. Naast dat ik mij erger baal ik ook enorm.
Amandavd schreef:xPabloBokt schreef:Nou hè.
Mijn volgende ergernis: ik wil heeeeeeeeeeeeel graag een Paradijsvogelplant. Maar die is licht giftig voor de katten, dus ben er huiverig voor.
Iemand ervaring met de combinatie van kat en Paradijsvogelplant?
Geen ervaring met die plant maar wij hebben op 3 plekken in huis kattengras potjes staan en ze kijken niet meer om naar alle andere planten.