Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 22:55

Nou hè.

Mijn volgende ergernis: ik wil heeeeeeeeeeeeel graag een Paradijsvogelplant. Maar die is licht giftig voor de katten, dus ben er huiverig voor.

Iemand ervaring met de combinatie van kat en Paradijsvogelplant?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:56

Ja hier! Onze katten blijven er vanaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 23:17

Een catfish die het nog steeds bij me probeert ofzo. Meerdere accounts allleen is niet zo slim, want gebruikt bij alle accounts en alle foto's dezelfde hashtags enzo

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:50

Ik kwam thuis van stal en zag dat op mijn oprit de dozen van oma die we daar bewaarde over heel de oprit lagen.

Ik vond het vreemd maar dacht ook dat het misschien was omgewaaid door de wind. Totdat ik een open doos vond op de kliko.

Wat denk je? Al mijn paardendekjes gejat en alle dozen waren open gemaakt van mijn oma en elke doos was doorzocht. Alles lag verspreid over de oprit, gelukkig waren het alleen mijn dekjes... (doei 6-tal eskadron dekjes ;( )

En dat binnen 1,5 uur. Naast dat ik mij erger baal ik ook enorm.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:52

Cremoris schreef:
Ik kwam thuis van stal en zag dat op mijn oprit de dozen van oma die we daar bewaarde over heel de oprit lagen.

Ik vond het vreemd maar dacht ook dat het misschien was omgewaaid door de wind. Totdat ik een open doos vond op de kliko.

Wat denk je? Al mijn paardendekjes gejat en alle dozen waren open gemaakt van mijn oma en elke doos was doorzocht. Alles lag verspreid over de oprit, gelukkig waren het alleen mijn dekjes... (doei 6-tal eskadron dekjes ;( )

Nee joh meen je! Wat vreselijk zeg!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 01:19

Lag het niet binnen dan?Wat een rotstreek.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 01:32

Zenuwpijn in mn rug/schouders. Net 10 minuten huilend op mn rug gelegen omdat ik niet meer kon omdraaien van de pijn. Huisarts zegt "iedereen heeft wel eens rugpijn" en fysio zonder doorverwijzing is zo duur ;( Het komt de laatste tijd steeds vaker terug

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 01:52

Mand schreef:
Zenuwpijn in mn rug/schouders. Net 10 minuten huilend op mn rug gelegen omdat ik niet meer kon omdraaien van de pijn. Huisarts zegt "iedereen heeft wel eens rugpijn" en fysio zonder doorverwijzing is zo duur ;( Het komt de laatste tijd steeds vaker terug

Fysio kan gewoon zonder doorverwijzing, zonder extra kosten voor (volgens mij) 6 behandelingen!

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 02:05

Britta31 schreef:

Mijn vieze dekjes lagen buiten, op de kast, daar bewaar ik ze totdat ik er genoeg vies heb gemaakt om ze samen in de wasmachine te doen bij de pompstation. Is nooit een probleem geweest tot vandaag. |(

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 06:27

De Ikea en de stress eromheen. De Ikea komt morgen, maar ik ben altijd gevoelig geweest rondom pakketjes en de stress eromheen. Nu dus helemaal. Ze komen met de vrachtwagen, maar ze zijn nog niet begonnen met het verzamelen van mijn producten.
Dus ik voor de 2de keer op rij om 3 uur wakker om vervolgens allemaal slechte recensies te lezen over de bezorging van Ikea.
Soms word ik zo ongelukkig van mezelf :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 07:20

Dat ik een uur voor m’n wekker uit nachtmerrie wakker schrok, en niet meer heb geslapen.. -O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 07:53

Cremoris schreef:
Britta31 schreef:

Mijn vieze dekjes lagen buiten, op de kast, daar bewaar ik ze totdat ik er genoeg vies heb gemaakt om ze samen in de wasmachine te doen bij de pompstation. Is nooit een probleem geweest tot vandaag. |(

Zijn ze door de wind niet weg gewaaid?
Er stond hier best wat wind.

Cremoris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 08:07

@Cayenne dat was in principe ook mijn eerste gedachte. Maar de dozen waren bananen dozen mét deksels, die lagen verspreid, maar geordend op de oprit open.

Ik dacht namelijk eerst dat mijn moeder iets kwijt was, maar ook mijn paardenkast en oud bureaublad wat je echt niet verplaatst krijgt door de wind stonden anders. Buren hadden wel iets gehoord maar gingen ervan uit dat wij het waren, het was gebeurd tussen 19.30 en 21:00 namelijk.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 08:34

xPabloBokt schreef:
Nou hè.

Mijn volgende ergernis: ik wil heeeeeeeeeeeeel graag een Paradijsvogelplant. Maar die is licht giftig voor de katten, dus ben er huiverig voor.

Geen ervaring met die plant maar wij hebben op 3 plekken in huis kattengras potjes staan en ze kijken niet meer om naar alle andere planten.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 09:13

Cremoris schreef:

Wat denk je? Al mijn paardendekjes gejat en alle dozen waren open gemaakt van mijn oma en elke

doos was doorzocht. Alles lag verspreid over de oprit, gelukkig waren het alleen mijn dekjes... (doei 6-tal eskadron dekjes ;( )

Oe chips, aangifte doen? Is er niet toevallig een buurman met een camera?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-21 09:22

Amandavd schreef:
xPabloBokt schreef:
Nou hè.

Geen ervaring met die plant maar wij hebben op 3 plekken in huis kattengras potjes staan en ze kijken niet meer om naar alle andere planten.

Ik heb al eens kattengras in huis gehad idd.. was een groot kotsfestijn :') ze stopten niet mer ervan eten dus liep de hele tijd achter ze aan op te ruimen. Doen ze overigens ook met alle planten die qua uiterlijk op kattengras lijken. Heel bijzonder :+

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 10:23

Dat deed mijn kat ook met kattengras! Continue braken omdat ze hem kaal vrat. Nu heb ik 35 (I oliebol you not) planten in huis en daar blijft ze vanaf.

Vannacht goddomme 467474726254849 keer wakker geweest en ik ging al laat slapen :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-21 10:29

Ik ben ook onderweg naar dat getal, langzaam maar zeker. Teller staat nu op ongeveer 15. :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:11

Zo moe :O

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:24

Halsbandparkieten die al een half uur in een boom voor mijn raam zitten, maar net als ik m'n telelens op m'n camera heb geschroefd om er een foto van te maken, vliegen ze weg. :roll: :')

En ik erger me aan mezelf en mijn onvermogen om dingen (lees: mensen) los te laten als ze niet volledig zijn afgesloten op een voor mij aanvaardbare manier. :roll:

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:40

|o Dat het hoogst waarschijnlijk goed mis is met mijn rug weer, of een hernia of mijn tussenwervelschijf is verder gescheurd. Nu weer 10 extra aan de oxycodon.
Leuk man met een kind thuis en online les moeten geven.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:49

ik heb me al kapot geërgerd aan drammerige mensen die menen dat hun mening de enige juiste is.

_-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 12:50

Dat ik nog bezig moet voor school , maar alleen maar weer aan het bokken ben. Het is ook zo verleidelijk om wat anders te gaan doen

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 13:06

Gemeente plant voor elk nieuw geboren kind een boom, mooi iniatief. Maar wat staat op nummer 1, de esdoorn, waarom? -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 13:14

Docent die doodleuk zegt "donderdagavond hoor je of maandag de herkansing is of dat we het een week opschuiven". Nou GERDA ik heb nog wel wat beters te doen dan wachten wanneer een herkansing jou uitkomt. Echt die docenten denken dat ze alles maar kunnen doen en dat wij 24/7 de tijd hebben om toetsen te maken en te leren.
Ergste is dat ik geen direct contact meer met haar wil hebben omdat ze nare dingen zegt. Dus als ik dit wil oplossen moet het weer via via. :roll: