Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 19:28

Fiets die kapot is. Reparatie kost 150€. Mijn vader is een hork. Ik ben moe van de stress. Klaar met vandaag -O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 19:40

In een grote weide,die ik al meer dan 10 jaar mag gebruiken,staan nu plots koeien.Achter mijn rug om ingepalmd.Zowel eigenaar als diegene wiens koeien er staan hebben niets gezegd.
Meer dan 10 jaar onderhoud,bemest en hooi ik deze,waarna mijn pony's erop komen te staan voor de rest van het jaar.Dit jaar moest ze nog gehooid worden.
Mijn schrikdraad en paaltjes zijn op een hoop gegooid en mijn isolatoren in de bomen en stal worden gebruikt door die andere.De stal ligt ook nog vol met vers hooi van een andere weide.
Ik ben zo kwaad nu.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 19:55

VickyS schreef:
In een grote weide,die ik al meer dan 10 jaar mag gebruiken,staan nu plots koeien.Achter mijn rug om ingepalmd.Zowel eigenaar als diegene wiens koeien er staan hebben niets gezegd.
Meer dan 10 jaar onderhoud,bemest en hooi ik deze,waarna mijn pony's erop komen te staan voor de rest van het jaar.Dit jaar moest ze nog gehooid worden.
Mijn schrikdraad en paaltjes zijn op een hoop gegooid en mijn isolatoren in de bomen en stal worden gebruikt door die andere.De stal ligt ook nog vol met vers hooi van een andere weide.
Ik ben zo kwaad nu.

Je hooi en isolatetoren pakken ze het laten uitzoeken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 20:13

Lau schreef:
VickyS schreef:
Ik ben zo kwaad nu.

Je hooi en isolatetoren pakken ze het laten uitzoeken.

Nou idd, wat een naaistreek en dat dekt de lading nog niet

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 20:16

VickyS schreef:
Ik ben zo kwaad nu.

Omg dit kan echt niet. Wat een naaistreek :x

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 20:43

Dat mijn weekenden altijd voorbij vliegen en ik echt zó toe ben aan vakantie ;(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 20:50

De man van de koeien is echt een achterbakse vent.Dat weten we al langer.
Jammer genoeg grenzen mijn eigen weides aan die van hem.
In dit gebied is het zo dat elk zijn eigen bomenrij heeft langs de weide met daartussen een smalle sloot (een gracht zoals wij zeggen).
Hij heeft al zijn draad weg gehaald en gebruikt nu dus eigenlijk een deel van andermans grond.Dit doet hij bij iedereen.
Hij heeft weides genoeg maar toch moet hij hier alles inpalmen om te hooien en te verkopen of zijn koeien te laten grazen.
Hij huurt ondertussen hectaren weides van de eigenaar.
En die ik mocht gebruiken,dat ene stuk,wat een peulschil is ten opzichte van al de rest moest hij dus ook persé erbij hebben.
Al weken aan een stuk kom ik hem hier dagelijks tegen.Nou weet ik waarom hij me altijd aankeek met zo'n schijnheilig lachje.
En van de eigenaar,een goede kennis van mijn vader,had ik dit ook totaal niet verwacht.Zo kennen we hem niet.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:11

luuntje schreef:
Steeph is het bloeden gestopt?

Ik heb voorgeknipte pleisters in een bakje in dekeuken liggen.
Man wil scherpe messen en is soms wat onhandig.

Ik heb net na het eten even gecheckt en het heeft na het plakken van de pleisters niet meer gebloed :D het zit netjes tegen elkaar dus ik denk dat het goed gaat komen :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:14

VickyS schreef:
Ik ben zo kwaad nu.

Whut... Wat een zak zeg. :x

---
Ik erger me momenteel aan iemand die alles beter denkt te weten en mij daarin een super schuldgevoel aan praat.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:18

Ik heb veel te veel karton, al 2x naar de reiniging geweest maar kan nog wel 2x (leuk alles nieuw maar waarom zit alles in karton verpakt)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:27

Ik was sinds gisteren helemaal beter heb al een week niet meer gehoest.

Begin ik plots als een stervende zeehond te hoesten, heb ik hoofdpijn.. waarom. Het hoesten is nog erger als toen ik ziek was..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:30

Dat er iemand hoest in een restaurant en niet 1 keer maar al 10 keer. Nu let je er ook bewust meer op dan normaal en niet elke hoester heeft corona natuurlijk. Het begon toen mevrouw ging eten dus neem aan even verslikt mijn moeder heeft dat ook regelmatig...

Typ ik dit hoesten er meer mensen waarschijnlijk maak ik mij weer drukker dan nodig hoor -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:35

Ik eet voorlopig nog maar gewoon thuis of bij familie.
Is minder stress als ik dat eens zo lees.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:38

Dat ik het niet voor elkaar krijg om een spelletje op mijn mac te zetten :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 21:40

Ineke2 schreef:
Ik eet voorlopig nog maar gewoon thuis of bij familie.
Is minder stress als ik dat eens zo lees.

Dit is ook niks van mij hoor ik voel mijn hartslag en zenuwen alweer omhoog gaan.... Zal ook pas zakken nadat ik weer thuis ben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 23:35

VickyS schreef:
De man van de koeien is echt een achterbakse vent.Dat weten we al langer.
Jammer genoeg grenzen mijn eigen weides aan die van hem.
In dit gebied is het zo dat elk zijn eigen bomenrij heeft langs de weide met daartussen een smalle sloot (een gracht zoals wij zeggen).
Hij heeft al zijn draad weg gehaald en gebruikt nu dus eigenlijk een deel van andermans grond.Dit doet hij bij iedereen.
Hij heeft weides genoeg maar toch moet hij hier alles inpalmen om te hooien en te verkopen of zijn koeien te laten grazen.
Hij huurt ondertussen hectaren weides van de eigenaar.
En die ik mocht gebruiken,dat ene stuk,wat een peulschil is ten opzichte van al de rest moest hij dus ook persé erbij hebben.
Al weken aan een stuk kom ik hem hier dagelijks tegen.Nou weet ik waarom hij me altijd aankeek met zo'n schijnheilig lachje.
En van de eigenaar,een goede kennis van mijn vader,had ik dit ook totaal niet verwacht.Zo kennen we hem niet.

Misschien even gaan praten met de eigenaar, want zou kunnen dat het niet de bedoeling is.

Jessica_1998 schreef:
Dat de energie weer ver te zoeken is.
Geslapen van 9 tot 9, dus je zou wil verwachten dat je dan energie hebt. Boodschappen gedaan en even 2 verhuisdozen opgeruimd, nu op de bank en mn ogen vallen gewoon dicht..

Bekend probleem hier ook. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 23:41

Dat we eindelijk besloten hebben om met de auto op vakantie te gaan, nu krijg ik stress omdat ik nu dus moet bepalen waar we precies gaan overnachten. Wat nou als het stom is _O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 00:12

Vriend die uit eten is en het zeker niet laat zou maken maar nu nog steeds met de heren op pad is en gezien de reistijd is hij de komende uren ook nog niet thuis.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 00:31

M'n date wilde een musical (Hamilton) kijken en ik zit nu al 2 uur bij haar op de bank te bedenken wat voor smoes ik kan bedenken om naar huis te gaan want het kan me zó niet boeien maar zij zit er helemaal in en zit nu te klagen dat ik op m'n telefoon zit te kijken. :\

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 00:32

Marcella
Ik ben direct naar de eigenaar gereden.En deze had dus dit stuk,samen met al zijn andere weides aan die man verhuurd.De vraag waarom werd ontweken.Ik mocht deze weide gebruiken en huur nog een andere,maar minder goede,van hem.Als hij persé huur wilde,had hij het eerst aan mij moeten vragen,na meer dan 10 jaar gebruik en onderhoud.Dat was geen enkel probleem geweest.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 00:35

Rawr schreef:
M'n date wilde een musical (Hamilton) kijken en ik zit nu al 2 uur bij haar op de bank te bedenken wat voor smoes ik kan bedenken om naar huis te gaan want het kan me zó niet boeien maar zij zit er helemaal in en zit nu te klagen dat ik op m'n telefoon zit te kijken. :

Gewoon eerlijk zijn dat je het echt niks vind en of ze misschien wat anders wil kijken/doen. Een smoes is echt wel heel banketstaaf.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 00:45

Dat ik bericht heb van een docent dat ik plagiaat zou hebben gepleegd en een deel van een klasgenoot zou hebben overgenomen.
In de feedback bij de ingeleverde opdracht is hier niks over terug te vinden en ik heb er een 8 voor behaald? Typisch...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 00:53

Lau schreef:
Gewoon eerlijk zijn dat je het echt niks vind en of ze misschien wat anders wil kijken/doen. Een smoes is echt wel heel banketstaaf.

Dat heb ik een uur geleden al gedaan, maar ze dacht dat ik er nog wel in zou komen. Naja... nog een halfuurtje en dan is het over, I'll survive. :P

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 01:31

Loeky01 schreef:
Dat we eindelijk besloten hebben om met de auto op vakantie te gaan, nu krijg ik stress omdat ik nu dus moet bepalen waar we precies gaan overnachten. Wat nou als het stom is _O-

Dat is hier altijd heel simpel: als ik het moet verzinnen en regelen doen ze het er maar mee. Anders mag een ander het de volgende keer doen.

Ik erger mij aan mezelf. Voor het eerst in een eeuwigheid afgesproken met wat mensen. Aangezien ik tegenwoordig amper meer ergens kom, leef ik al maanden in een spijkerbroek en trui/shirt. Nu wilde ik vandaag wat leuks aantrekken maar het is stervenskoud en wat is mijn winter garderobe.... juist! Spijkerbroek en trui.... zucht.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 02:15

Dat ik nog steeds wakker lig. :\
Moet wel slapen, want heb al zo vreselijk weinig energie overdag. :(