Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VickyS schreef:In een grote weide,die ik al meer dan 10 jaar mag gebruiken,staan nu plots koeien.Achter mijn rug om ingepalmd.Zowel eigenaar als diegene wiens koeien er staan hebben niets gezegd.
Meer dan 10 jaar onderhoud,bemest en hooi ik deze,waarna mijn pony's erop komen te staan voor de rest van het jaar.Dit jaar moest ze nog gehooid worden.
Mijn schrikdraad en paaltjes zijn op een hoop gegooid en mijn isolatoren in de bomen en stal worden gebruikt door die andere.De stal ligt ook nog vol met vers hooi van een andere weide.
Ik ben zo kwaad nu.
Lau schreef:VickyS schreef:In een grote weide,die ik al meer dan 10 jaar mag gebruiken,staan nu plots koeien.Achter mijn rug om ingepalmd.Zowel eigenaar als diegene wiens koeien er staan hebben niets gezegd.
Meer dan 10 jaar onderhoud,bemest en hooi ik deze,waarna mijn pony's erop komen te staan voor de rest van het jaar.Dit jaar moest ze nog gehooid worden.
Mijn schrikdraad en paaltjes zijn op een hoop gegooid en mijn isolatoren in de bomen en stal worden gebruikt door die andere.De stal ligt ook nog vol met vers hooi van een andere weide.
Ik ben zo kwaad nu.
Je hooi en isolatetoren pakken ze het laten uitzoeken.
VickyS schreef:In een grote weide,die ik al meer dan 10 jaar mag gebruiken,staan nu plots koeien.Achter mijn rug om ingepalmd.Zowel eigenaar als diegene wiens koeien er staan hebben niets gezegd.
Ik ben zo kwaad nu.
luuntje schreef:Steeph is het bloeden gestopt?
Ik heb voorgeknipte pleisters in een bakje in dekeuken liggen.
Man wil scherpe messen en is soms wat onhandig.
Ik ben zo kwaad nu.
VickyS schreef:De man van de koeien is echt een achterbakse vent.Dat weten we al langer.
Jammer genoeg grenzen mijn eigen weides aan die van hem.
In dit gebied is het zo dat elk zijn eigen bomenrij heeft langs de weide met daartussen een smalle sloot (een gracht zoals wij zeggen).
Hij heeft al zijn draad weg gehaald en gebruikt nu dus eigenlijk een deel van andermans grond.Dit doet hij bij iedereen.
Hij heeft weides genoeg maar toch moet hij hier alles inpalmen om te hooien en te verkopen of zijn koeien te laten grazen.
Hij huurt ondertussen hectaren weides van de eigenaar.
En die ik mocht gebruiken,dat ene stuk,wat een peulschil is ten opzichte van al de rest moest hij dus ook persé erbij hebben.
Al weken aan een stuk kom ik hem hier dagelijks tegen.Nou weet ik waarom hij me altijd aankeek met zo'n schijnheilig lachje.
En van de eigenaar,een goede kennis van mijn vader,had ik dit ook totaal niet verwacht.Zo kennen we hem niet.
Jessica_1998 schreef:Dat de energie weer ver te zoeken is.
Geslapen van 9 tot 9, dus je zou wil verwachten dat je dan energie hebt. Boodschappen gedaan en even 2 verhuisdozen opgeruimd, nu op de bank en mn ogen vallen gewoon dicht..
Rawr schreef:M'n date wilde een musical (Hamilton) kijken en ik zit nu al 2 uur bij haar op de bank te bedenken wat voor smoes ik kan bedenken om naar huis te gaan want het kan me zó niet boeien maar zij zit er helemaal in en zit nu te klagen dat ik op m'n telefoon zit te kijken.
Loeky01 schreef:Dat we eindelijk besloten hebben om met de auto op vakantie te gaan, nu krijg ik stress omdat ik nu dus moet bepalen waar we precies gaan overnachten. Wat nou als het stom is