Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:15

Lau schreef:
Dat mijn psycholoog heel leuk zegt hou een dagboek bij... ja leuk deed ik vroeger maar nu kan ik dat echt niet meer ik raak mijn gevoel niet kwijt ofzo. wil het alleen maar mooi opschrijven zodat het een verhaal word en niet vage krabbels.

Ik heb ooit een dagboek gehad dat vragen stelde. Ben het voor je aan het opzoeken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:19

MarcoBorsato schreef:
Lau schreef:
Dat mijn psycholoog heel leuk zegt hou een dagboek bij... ja leuk deed ik vroeger maar nu kan ik dat echt niet meer ik raak mijn gevoel niet kwijt ofzo. wil het alleen maar mooi opschrijven zodat het een verhaal word en niet vage krabbels.

Ik heb ooit een dagboek gehad dat vragen stelde. Ben het voor je aan het opzoeken.

Lief thanks <3

@kaitlyn:
Ja dat is een beetje het probleem zodra het wat vage krabbels zijn vind ik het niet logisch en loopt het voor mijn gevoel niet dus delete ik het.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:27

Ik heb je geappt moppie.

Creatief Dagboek van Deltas.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:42

MarcoBorsato schreef:

Vroeger van ene Tom Riddle geweest zeker?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:50

oomens schreef:
MarcoBorsato schreef:

Vroeger van ene Tom Riddle geweest zeker?

Dit vind ik wel humor :D

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:13

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:17

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:38

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:41

En het zal helaas niet enkel in Duitsland gebeuren... ;(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:57

Ik heb de chocolaatjes trouwens met mijn collega's gedeeld.
Ik kan soms zo lief zijn hea.
Nu irriteer ik mij aan een voeropdracht.
9 ton verdelen over 3 silos. En ik moet maar gokken wat waarin gaat |o

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 16:28

Voor de verandering aan m'n broertje. Ik heb tentamens deze week dus het is gewoon even de afspraak dat ie niet zomaar gitaar gaat spelen, maar rekening met mij houdt. Dus ik hou ook rekening met hem, want ik ging even pauze houden dus ik zei dat ie wel een half uurtje gitaar kon spelen als ie wilde. 3 kwartier later was ie nog niet gestopt dus ik ging maar even naar beneden om te zeggen dat ik weer wilde leren en of ie kon stoppen met gitaar spelen en toen flipte die helemaal. Hij zou de volgende keer z'n gitaar wel kapot slaan op mn hoofd :?

Ik snap dus oprecht niet waar die agressie voor nodig is. Naar mijn idee ben ik heel duidelijk geweest en verder ook totaal niet onredelijk?

Jammer genoeg gebeuren dit soort dingen echt veel te vaak hier.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:11

Dat mijn moeder de top 4000 luistert heel de tijd.

Ik: "Dit is echt van die... van die ou-"
Mijn moeder van 55: "boomer muziek."
(Ze heeft gisteren geleerd wat boomer betekent _O- )

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:12

Dat mijn stem echt helemaal niets is. Vanmorgen leek ik een soort stervend hondenspeeltje zo piepte ik, kon alleen fluisteren en nu heb ik keelpijn en slaat mijn stem continu over. Super irritant. Gelukkig morgen dagje vrij.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:14

De giga troep naast de glasbak.Ik durfde mijn tas niet eens neer te zetten.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:36

Aan alles.. Het is gewoon echt mijn week niet. Gister een k*t dag gehad en vandaag is het niet veel beter (en het ging sowieso alweer een tijd niet goed). Ook nog ongesteld erbij (de hormonen zullen dus vast niet meehelpen) en mijn hond heeft zich nog 2x door de stront gerold vandaag. Echt awesome -:(- Ik ben ZO KLAAR met alles. Als de rest van de week hetzelfde verloopt, kun je me naar een gesticht brengen komende maandag, met 2 weken vakantie van zoonlief en de feestdagen die nog erbij komen. ;(
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 17-12-19 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 17:38

Wáárom, als er zelfs een hele fb discussie over is ontstaan waar mensen het voor mij opnamen, leren ze er niet van en laten ze alsnog iemand anders MIJN ding doen …… BAH.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 18:28

Moe -O- drukte op het werk en ochtend extra

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 19:02

Pony op hol geslagen voor de kar. Bokken, over de streng terecht komen en dan complete paniek en alleen maar kunnen bokken en rennen.
Thanks the lord dat we niet zijn gekanteld en ik net m'n nieuwe tuig met veiligheidssluitingen heb!! :oo
Pony op 3 benen en allebei compleet over stuur. Het is al 1,5uur geleden maar hij is nog steeds een beetje wappie, mag niet eens bij hem in de buurt komen nu..
Ik ben bang dat we helemaal overnieuw kunnen beginnen, als hij er ooit nog voor durft..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 19:03

Ik sterf van de honger en moet nog ca 40 minuten lopen voordqt ik thuis ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 19:07

hagelslag schreef:

Je had je chocola niet moeten delen :+

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 19:32

Aan de enorm grote en constant flikkerende kerstverlichting bij de overburen. {:)-:(
Lijkt wel of er een ambulance door de straat rijdt :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-19 20:09

Dat sommige mensen, die notabene zelf in het autisme spectrum zitten, er niet bij stil staan dat ik soms autistischer ben dan ik overkom. Ja ik ben sociaal en ik laat het niet zo makkelijk zien (algemeen bekend bij vrouwen met autisme dat ze het (on)bewust heel goed kunnen verhullen), maar dat betekent niet dat ik het niet heb en soms wel degelijk eens gewoon overwhelmed raak als ik het druk heb en dingen vergeet.

Momenteel betreft het iemand die ik al meer dan 10 jaar ken die zelf ADHD heeft en super belerend tegen me doet omdat ik elke keer een taak vergeet op te pakken. Sorry dat ik het nete druk heb met mijn studie, een huishouden runnen met 2 man en 2 katten en alle randzaken die daarbij komen. Heb nog niet eens het buiten beschouwing laten van het inkomen van een van mijn ouders kunnen regelen terwijl ik vanaf januari al minder tegemoetkoming van DUO krijg. Ondertussen ligt mijn huis overhoop en heb ik een vriend met ADD die de rotzooi niet ziet.

Een beetje begrip jongens.. dan zou ik misschien ook meer geneigd zijn om je te prioritiseren.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 17-12-19 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 20:15

Anoniem schreef:
hagelslag schreef:

Je had je chocola niet moeten delen :+

Of niet moeten eten dan had ik oom niet zon vage suikerdip gehad.
Maar nu net gezond snert gegeten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 20:18

Heb net mijn avondeten op en wil nu al chips... ik haat mijn maag. _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 20:33

xPabloBokt schreef:
Dat sommige mensen, die notabene zelf in het autisme spectrum zitten, er niet bij stil staan dat ik soms autistischer ben dan ik overkom. Ja ik ben sociaal en ik laat het niet zo makkelijk zien (algemeen bekend bij vrouwen met autisme dat ze het (on)bewust heel goed kunnen verhullen), maar dat betekent niet dat ik het niet heb en soms wel degelijk eens gewoon overwhelmed raak als ik het druk heb en dingen vergeet.

Momenteel betreft het iemand die ik al meer dan 10 jaar ken die zelf ADHD heeft en super belerend tegen me doet omdat ik elke keer een taak vergeet op te pakken. Sorry dat ik het nete druk heb met mijn studie, een huishouden runnen met 2 man en 2 katten en alle randzaken die daarbij komen. Heb nog niet eens het buiten beschouwing laten van het inkomen van een van mijn ouders kunnen regelen terwijl ik vanaf januari al minder tegemoetkoming van DUO krijg. Ondertussen ligt mijn huis overhoop en heb ik een vriend met ADD die de rotzooi niet ziet.

Een beetje begrip jongens.. dan zou ik misschien ook meer geneigd zijn om je te prioritiseren.

!!!!!!!!!!