xPabloBokt schreef:Dat sommige mensen, die notabene zelf in het autisme spectrum zitten, er niet bij stil staan dat ik soms autistischer ben dan ik overkom. Ja ik ben sociaal en ik laat het niet zo makkelijk zien (algemeen bekend bij vrouwen met autisme dat ze het (on)bewust heel goed kunnen verhullen), maar dat betekent niet dat ik het niet heb en soms wel degelijk eens gewoon overwhelmed raak als ik het druk heb en dingen vergeet.
Momenteel betreft het iemand die ik al meer dan 10 jaar ken die zelf ADHD heeft en super belerend tegen me doet omdat ik elke keer een taak vergeet op te pakken. Sorry dat ik het nete druk heb met mijn studie, een huishouden runnen met 2 man en 2 katten en alle randzaken die daarbij komen. Heb nog niet eens het buiten beschouwing laten van het inkomen van een van mijn ouders kunnen regelen terwijl ik vanaf januari al minder tegemoetkoming van DUO krijg. Ondertussen ligt mijn huis overhoop en heb ik een vriend met ADD die de rotzooi niet ziet.
Een beetje begrip jongens.. dan zou ik misschien ook meer geneigd zijn om je te prioritiseren.
!!!!!!!!!!