Capsule vind ik een leuk idee, vooral als 10 broekjes, 10 truien en 10 longsleeves nog steeds een capsule collectie is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dani schreef:Dankje tita! Zal voor J dan ook de goede maat zijn, volgens mij gaan Sam en hij bijna gelijk.
Capsule vind ik een leuk idee, vooral als 10 broekjes, 10 truien en 10 longsleeves nog steeds een capsule collectie is.Dat vind ik nog redelijk veel. Ik had al bedacht om ipv steeds losse kleertjes te kopen, een overzichtje te maken van wat ik graag wil en of dat bij elkaar past. Dan kan ik wat gerichter shoppen.
Pantykous schreef:Ik merk zelf dat ik heel veel kleding in de kast niet prettig vind. Dan blijven sommige dingen liggen, of het overzicht raakt kwijt. Vooral kleding die blijft liggen vind ik eeuwig zonde.
Pantykous schreef:Dani schreef:Dankje tita! Zal voor J dan ook de goede maat zijn, volgens mij gaan Sam en hij bijna gelijk.
Capsule vind ik een leuk idee, vooral als 10 broekjes, 10 truien en 10 longsleeves nog steeds een capsule collectie is.Dat vind ik nog redelijk veel. Ik had al bedacht om ipv steeds losse kleertjes te kopen, een overzichtje te maken van wat ik graag wil en of dat bij elkaar past. Dan kan ik wat gerichter shoppen.
Dat doe ik nu ook steeds, er past heel veel onderlingDat werkt voor mij toch beter dan random items.