Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:39

Dankje tita! Zal voor J dan ook de goede maat zijn, volgens mij gaan Sam en hij bijna gelijk.

Capsule vind ik een leuk idee, vooral als 10 broekjes, 10 truien en 10 longsleeves nog steeds een capsule collectie is. :+ Dat vind ik nog redelijk veel. Ik had al bedacht om ipv steeds losse kleertjes te kopen, een overzichtje te maken van wat ik graag wil en of dat bij elkaar past. Dan kan ik wat gerichter shoppen.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:40

netjes zo michelle! staat haar goed. En wat een prachtige kat <3

Mijn wensenlijstje is eigenlijk best beperkt. ik denk dat ik straks gewoon alles mag kopen als het hier bij blijft.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:44

Dani schreef:
Dankje tita! Zal voor J dan ook de goede maat zijn, volgens mij gaan Sam en hij bijna gelijk.

Capsule vind ik een leuk idee, vooral als 10 broekjes, 10 truien en 10 longsleeves nog steeds een capsule collectie is. :+ Dat vind ik nog redelijk veel. Ik had al bedacht om ipv steeds losse kleertjes te kopen, een overzichtje te maken van wat ik graag wil en of dat bij elkaar past. Dan kan ik wat gerichter shoppen.

Dat doe ik nu ook steeds, er past heel veel onderling :j Dat werkt voor mij toch beter dan random items.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 09:45

Mooi dat Maileg!

Mooi die combi van Marmar en Mingo Tita!

Fijn broekje lijkt mij dat Mir.

Net weer een zak naar babyspullen gebracht aan kleding waar ik vanaf wilde.
Vandaag verder ruimen in het huis.

Vanmorgen ook wat voor mijzelf gekocht. Een mooie blouse van studio 74 via Lidor.
En voor Julia een mooie rieten draagmand van Oli Ella. Zal zo foto plaatsen. Echt mooi.

Ga zo mijn eigen kast ook ruimen. Heb prachtige kleding van Natan, Moschino, Prada etc wat ik nooit draag of heb gedragen. Net foute model. Kleur net niet. Niet meer zo dun als toen (toen 52kg en maat 34/36)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:47

Haha Dani, snap je. Maar dat capsule is best weinig toch?

Ik heb dat ook eigenlijk altijd al. Heb een favo kleur (vroeger taupe, nu meer blauw, groen) voor Synne veel zachte kleuren en niet te druk, paardenkleding en dekjes eigenlijk alles blauw en grijs. Zo past het altijd wel bij elkaar.

Heb wel een paar items die moeilijk combineren zijn (heb een rokje gemaakt wat ik lastig vond, maar met de grijze HoJ staat dat onverwacht heel tof.

Pantykous

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:51

Ik merk zelf dat ik heel veel kleding in de kast niet prettig vind. Dan blijven sommige dingen liggen, of het overzicht raakt kwijt. Vooral kleding die blijft liggen vind ik eeuwig zonde.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:57

Pantykous schreef:
Ik merk zelf dat ik heel veel kleding in de kast niet prettig vind. Dan blijven sommige dingen liggen, of het overzicht raakt kwijt. Vooral kleding die blijft liggen vind ik eeuwig zonde.

Dat is wel zo. Ik koop eigenlijk nooit heel veel tegelijk. Maar vaker 1 of 2 dingen. Nu de laatste weken wel veel HoJ voor Synne gekocht.

Merk altijd wel dat ik favorieten heb, zowel voor Synne, als voor mijzelf. Het is alleen vt voren nooit duidelijk wat mijn favoriet gaat worden haha

Ik sta wel echt voor haar kast te dubben wat ik eruit ga pakken. Want ik pak liefst steeds mijn favorieten (al heb ik nu best wel veel favoriete dingen haha) en wil dus ook de minder favoriete items pakken.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 09:57

Ik probeer dat ook meer en meer. Alles in combinatie. Bij Julia lastiger omdat mijn moeder ook heel veel koopt wat dan net niet erbij kan, maar wel heel mooi is.
En heb natuurlijk een beetje twee stijlen. Heel klassiek en wat stoerder/urban.

Doe nu wel veel weg. Dat is idd prettiger. Je draagt het meer. Kiest makkelijker. Wordt goed gebruikt.
Ook voor mijzelf wil ik dat nu

Deze voor Julia dr verjaardag nog besteld. Ze had al paar keer de luggy gezien bij Kids, maar die vind ik wat omhandig voor haar. Deze kan over dr schouder. Niet te groot en zitten haakjes bij om aan de fiets te hangen.
Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:59

Ah wat mooi Lau! <3

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:06

Eerste ongelukje gehad
Dus Sam nieuwe kleren wederom een jogger alleen is deze kleur niet mooi bij Sam

Vind um echt :r en in de kast is ie wel mooi

Shirtje is verpest denk ik N heeft Sam net rode klei gevoerd en dat is uitgespuugd op shirt Afbeelding

Laat mijn knul aub zijn krullen behouden <3

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:08

Ja uiteindelijk is het goed gekomen met die credits heb netjes excuses gehad

Dat mandje hebben wij ook en de luggy wordt beide veel mee gedaan

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:31

Pantykous schreef:
Dani schreef:

Dat doe ik nu ook steeds, er past heel veel onderling :j Dat werkt voor mij toch beter dan random items.

Ja zelfde. Ik heb dat heel veel kopen vorige zomer gedaan en er bleef zoveel liggen.

Nu voor deze winter alleen nog het merelpak gekocht. Verder vooral voor mezelf nadat J zei dat ik beter voor de kinderen zorgde dan voor mezelf en dat ik niet zo'n uitgeteerd moedertje moet worden.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:33

MarcoBorsato schreef:
en dat ik niet zo'n uitgeteerd moedertje moet worden.

#teamj *\o/* *\o/* *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:37

Ik liep nog steeds in mijn zwangerschapskleding :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:39

Ok dat is niet best, moeten ze wel niet van je denken daar in 't Gooi :n Je voelt je ook beter als je zelf wat leuks hebt om aan te trekken. Tietentrui FTW.

Ik heb net 2 jurken gescoord voor mezelf op MP, heb helemaal de smaak te pakken. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:49

De suburbs van Alkmaar zijn zo fancy :')

Oh man heerlijk om voor jezelf te kopen toch?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 11:37

Jullie hebben mij op slechte ideeen gebracht. Mag ook shoppen voor mijzelf nu.

Net mijn kast rücksichtlos geruimd. Heb nog 3 shirts met korte mouw en een blousje met korte mouw over.
Ook veel hangen wat echt prachtig is, maar net nog te krap. Dus zit in dubio.
Weg doe ik t niet, maar moet ik dan nu wel wat anders kopen (ja!!), maar doe ik dat cheap bij de Zara (nog nooit wat gekocht daar voor mijzelf) of gewoon mooi spul :')

Troubles troubles troubles

Ohja en wat koop ik. Ben beetje mijn stijl kwijt.
Tot mijn 27e altijd in Moschino en Girbaud gelopen. Daarna toen ik ging werken wat klassieker in Ralph. Maar wat wil ik nu.
:=

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 11:43

Als je je stijl nu niet weet zou ik beginnen met wat mooie basic outfits. Goede jeans met een mooie trui erop (kasjmier hou je van toch) is altijd goed, en dat blijft altijd wel.

Cheap spul zou ik lekker laten liggen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 11:51

Zelfde! Altijd zelfde merk, klassiek met een knipoog naar de fifties maar het voegt niet meer. Dus nu wat stoere Levi's en strakke pakken.

En een tietentrui.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 11:53

Ja Cheap spul ben ik allergisch voor.

Goeie jeans heb ik nog wel ja. Net als wat mooie kasjmier en zijden truien. Wintercollectie basis is gewoon dik prima in orde.
Zomer is lastiger omdat mijn shirts gewoon aan vervanging toe zijn.
Blousje wat ik vanmorgen heb besteld bij Lidor is iig heel basic en goed voor elk seizoen
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 12:00

Mooi!!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 12:14

Mooi! Ik zou ver weg blijven van Zara, etc. Dat blijft gewoon niet mooi en verliest pasvorm na een keer dragen..

Ik vind het ook erg lastig, ik hou zelf heel erg van een goede jeans met een mooie witte blouse er op. En verder ietsje klassiek, maar ook met een sportieve twist. Ik houd van mooie stoffen en lichte kleuren. Maar ik merk dat ik dat lastig te combineren vind met de kinderen en vooral ook met borstvoeding geven en veel dragen met de doek.
Dus loop ik thuis in een goede jeans met voedingshemdjes van de H&M en fleecetruien :7 en dat wil ik eigenlijk helemaal niet.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 12:21

Voor bv geven heb ik bij mooie cross-over jurkjes van king louie. Lekker rekbaar, en kun je makkelijk wegtrekken om bv te geven :)

Ik moet ook voor mezelf shoppen want ga over een paar weken weer werken en dan moet ik spijkerbroeken aan, maar die passen nog steeds niet :=

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 12:26

Maar die elastische jurkjes leggen zo de nadruk op je post-baby belly := en ik heb best wat corrigende broekjes, maar voelt toch nog niet zo fijn ofzo.

Ik ben fan van hoge spijkerbroeken zonder stretch, die verbergen het goed :Y)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 12:28

Ik moet vooral nieuwe schoenen en laarzen, dat zijn altijd wel dure geintjes vind ik. Zit helemaal in de MP modus dus dat shopt wel lekker.

Iemand nog iets uit de nieuwe drop van MR gekocht?