En muzikanten swipe ik dus wel weg, want dat gaat me inderdaad te ver.
Maar als het gewoon iemand is die graag muziek luistert en net een platenspeler heeft gekocht: nou, leuk toch? Maar moet ik daar dan in mee?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Exitium schreef:Ik ga ook regelmatig naar concerten (heb er t/m juni acht in de planning) en dan is het leuk als iemand een beetje dezelfde smaak heeft. Geen dealbreaker though, met anderen of alleen is een concert ook super. Moet zeggen dat ik ondanks dat ik gek ben op muziek ook zeker niet non-stop muziek op heb staan, net als dat ik ook de tv niet aan zet voor achtergrondgeluid wat je vaak hoort.
listiglistje schreef:Echte muzikanten of muziekliefhebbers zijn hier wel welkom (Date er eenen ben zelf van de vinylplaten en ga vaak naar concerten),
echter heb ik een schurfthekel aan festivalgangers/Housefeesten/housemuziek.
Echt een NOGO voor mij
martine0503 schreef:Nummus schreef:Wat.Ik krijg het om een of andere vage reden gewoon zó op mijn zenuwen van hun muziek dat ik dan dus de hele dag onrustig zou worden... echnie!
Ach hij kan t toch ook draaien wanneer je er niet bent
xPareltje schreef:het contact met de 'leuke' jongen uit de winkel heb ik per direct verbroken. Meneer kon de laatste tijd alleen maar praten over hoeveel spijt hij had van zijn ex en van een meisje waarmee hij niks mee gedaan heeft.Ik ben wel weer even helemaal klaar met de poppenkast op tinder, als je iets serieus zoekt kom je van deze kneuzen tegen..
Janinevv schreef:xPareltje schreef:het contact met de 'leuke' jongen uit de winkel heb ik per direct verbroken. Meneer kon de laatste tijd alleen maar praten over hoeveel spijt hij had van zijn ex en van een meisje waarmee hij niks mee gedaan heeft.Ik ben wel weer even helemaal klaar met de poppenkast op tinder, als je iets serieus zoekt kom je van deze kneuzen tegen..
Ohh wat stom ! En inderdaad vaag figuur.
Ik heb inmiddels de vijfde date achter de rug, binnenkort de zesde afspraak maar even plannen
Janinevv schreef:Oei haha dat is wat minder! Maar die vent is gewoon tien keer niks dus, en als ze zoveel eisend zijn bah..
xPareltje schreef:Janinevv schreef:Oei haha dat is wat minder! Maar die vent is gewoon tien keer niks dus, en als ze zoveel eisend zijn bah..
Ik loop met opgeheven hoofd langs die winkel en denk ventje blijf jij maar mooi met beide beentjes op de grond staan.Maar wat leuk dat jou ervaringen met Tinder zo goed verlopen. Heb je ondertussen ook al iets met deze jongen of nog niet? Als jij iets wil ondernemen en hij doet niks, dan zeker nooit aan een dood paard trekken inderdaad!
Nummus schreef:Te snel moves maken terwijl je aangeeft dat dat (nog) niet kan vind ik echt blegh.