Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:03

Ik dus ook Relaxed!
En muzikanten swipe ik dus wel weg, want dat gaat me inderdaad te ver.

Maar als het gewoon iemand is die graag muziek luistert en net een platenspeler heeft gekocht: nou, leuk toch? Maar moet ik daar dan in mee? :')

Janinevv

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:04

Haha nee, het is wel soms fijn als je zelfde muziek smaak deelt maar wel stom Nummus als daar hij het gesprek voor af kapte..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:23

Ja maar heb dat vaker.

Blijkbaar MOET je van muziek houden. :')
Ben er niet verbitterd over verder want als ze zo zijn hoef ik ze ook niet natuurlijk, maar het blijft me gewoon verbazen hoe raar mensen soms zijn.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:25

Echte muzikanten of muziekliefhebbers zijn hier wel welkom (Date er een :D en ben zelf van de vinylplaten en ga vaak naar concerten),
echter heb ik een schurfthekel aan festivalgangers/Housefeesten/housemuziek.

Echt een NOGO voor mij :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:29

Ik houd van festivals en muziek, hier ook vinylplaten. Niet alleen een dure hobby maar ik vind het ook een belangrijk onderdeel van de opvoeding van ons kind dus iemand die daar niks mee heeft zou voor mij niet werken.

Mijn muzieksmaak is wel eclectisch al heb ik minder met metal en is mijn partner een metalhead :') de ironie van het lot.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 19:18

Ik ga ook regelmatig naar concerten (heb er t/m juni acht in de planning :')) en dan is het leuk als iemand een beetje dezelfde smaak heeft. Geen dealbreaker though, met anderen of alleen is een concert ook super. Moet zeggen dat ik ondanks dat ik gek ben op muziek ook zeker niet non-stop muziek op heb staan, net als dat ik ook de tv niet aan zet voor achtergrondgeluid wat je vaak hoort.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 22:15

Wij hebben laatst op de terugweg van Haarlem naar Groningen ABBA geluisterd (en ik heb luidkeels meegezongen :') ). Maar eigenlijk is hij meer van de metal en ben ik van... heel veel :D Ik ga regelmatig naar concerten, hij niet. Hij is een snobberige metalhead, hij wil ook niet mee naar dingen als Beast in Black. Want dat is 'geen echte metal' _O- Ah well.

Ik vind muziek geen dealbreaker. Tenzij iemand elk weekend snuivend op een of ander deathcore gebeuren staat. Dat gaat er wat over.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 22:40

Exitium schreef:
Ik ga ook regelmatig naar concerten (heb er t/m juni acht in de planning :')) en dan is het leuk als iemand een beetje dezelfde smaak heeft. Geen dealbreaker though, met anderen of alleen is een concert ook super. Moet zeggen dat ik ondanks dat ik gek ben op muziek ook zeker niet non-stop muziek op heb staan, net als dat ik ook de tv niet aan zet voor achtergrondgeluid wat je vaak hoort.

Als je mij maar niet aan de kant zet met wote }>

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 11:51

listiglistje schreef:
Echte muzikanten of muziekliefhebbers zijn hier wel welkom (Date er een :D en ben zelf van de vinylplaten en ga vaak naar concerten),
echter heb ik een schurfthekel aan festivalgangers/Housefeesten/housemuziek.

Echt een NOGO voor mij :Y)

Ja weet je, ze zijn bij mij ook best welkom, ik kan er best mee leven. Alleen moet ik niet mee hoeven doen.
En festivalgangers, nee dank. _O- Dat dan weer niet.

Edit: Overigens als iemand wel de hele dag in mijn buurt Abba zou willen luisteren dan flikker ik 'm wél het huis uit. Er zijn dingen die ik niet trek.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:37

Nummus schreef:
Edit: Overigens als iemand wel de hele dag in mijn buurt Abba zou willen luisteren dan flikker ik 'm wél het huis uit. Er zijn dingen die ik niet trek.

_O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:02

Wat. :') Ik krijg het om een of andere vage reden gewoon zó op mijn zenuwen van hun muziek dat ik dan dus de hele dag onrustig zou worden... echnie!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:17

Ik zou me daar ook aan ergeren. Al luister ik wel de hele dag door muziek hahaha

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:32

Nummus schreef:
Wat. :') Ik krijg het om een of andere vage reden gewoon zó op mijn zenuwen van hun muziek dat ik dan dus de hele dag onrustig zou worden... echnie!

Ach hij kan t toch ook draaien wanneer je er niet bent

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 12:57

Of hij zet een koptelefoon op. Mijn vriend heeft ook vaak verschrikkelijke muziek op. Van die nederlandse straatmuziek/rap of hoe je het wil noemen. Word ik instand agressief van. Maar hij gelukkig heeft hij een brede smaak dus we hebben ook muziek die we beide mooi vinden. Lekker luchtgitaren met rammstein of elvis en andere klassiekers.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 13:14

martine0503 schreef:
Nummus schreef:

Ach hij kan t toch ook draaien wanneer je er niet bent

Dat mag inderdaad! En veel muziek mag ook wel gewoon wanneer ik er wel ben. ;) Als het echt erg wordt bestaan er koptelefoons, deed mijn vader ook altijd.

Capopjekop: Oh dat soort muziek hoor ik hier de hele dag door de muur heen. Buurjongen van 18.
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 23-02-19 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast omdat bericht verwijderd was

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 16:28

Ik leer mijn vriend gewoon heeeel langzaam mijn muzieksmaak waarderen. (Oude) rock muziek vooral! :))

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:31

Nou heb net die ene jongen op “vriendschappelijke” manier afgesproken, eff kijkduin wandelingetje gemaakt met pokemon go. Maar ik heb van tevoren ook echt gezegd vriendschappelijk. Alleen was hij iets te snel gemakkelijk en probeerde echt al moves te maken :+ maar afgesloten met een knuffel en klaar. Was verder wel gezellig, ik heb voor zijn ijsje en water betaald en hij voor mijn broodje kipcorn :+ ik was wel echt afgepeigerd erna, was sowieso al niet lekker. Maar hij zal geen relatie materiaal zijn voor mij. Voelde mij niet echt aangetrokken tot hem. Wel een heel lieve charmante jongen verder.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 12:15

Te snel moves maken terwijl je aangeeft dat dat (nog) niet kan vind ik echt blegh.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 21:10

het contact met de 'leuke' jongen uit de winkel heb ik per direct verbroken. Meneer kon de laatste tijd alleen maar praten over hoeveel spijt hij had van zijn ex en van een meisje waarmee hij niks mee gedaan heeft. :') Ik ben wel weer even helemaal klaar met de poppenkast op tinder, als je iets serieus zoekt kom je van deze kneuzen tegen.. |o

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 21:12

xPareltje schreef:
het contact met de 'leuke' jongen uit de winkel heb ik per direct verbroken. Meneer kon de laatste tijd alleen maar praten over hoeveel spijt hij had van zijn ex en van een meisje waarmee hij niks mee gedaan heeft. :') Ik ben wel weer even helemaal klaar met de poppenkast op tinder, als je iets serieus zoekt kom je van deze kneuzen tegen.. |o

Ohh wat stom ! En inderdaad vaag figuur.

Ik heb inmiddels de vijfde date achter de rug, binnenkort de zesde afspraak maar even plannen :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 21:16

Janinevv schreef:
xPareltje schreef:

Ohh wat stom ! En inderdaad vaag figuur.

Ik heb inmiddels de vijfde date achter de rug, binnenkort de zesde afspraak maar even plannen :D

Helaas.. Ik moet nog wel regelmatig langs zijn winkel om in de stad te komen. :') Ik hoef zijn kop eigenlijk helemaal niet meer te zien. Het leek een leuke jongen maar na 4 weken te hebben gepraat vond ik het echt een matcho die veel opschepte over hoeveel tinder matchen hij wel niet had waar hij nog niet de 'ware' heeft gevonden want zijn ideale vrouw moest aan veel dingen eisen, maar ach kerel je bent in werkelijkheid niks haha. _/-\o_

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 21:18

Oei haha dat is wat minder! Maar die vent is gewoon tien keer niks dus, en als ze zoveel eisend zijn bah..

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 21:21

Janinevv schreef:
Oei haha dat is wat minder! Maar die vent is gewoon tien keer niks dus, en als ze zoveel eisend zijn bah..

Ik loop met opgeheven hoofd langs die winkel en denk ventje blijf jij maar mooi met beide beentjes op de grond staan. _O- Maar wat leuk dat jou ervaringen met Tinder zo goed verlopen. Heb je ondertussen ook al iets met deze jongen of nog niet? Als jij iets wil ondernemen en hij doet niks, dan zeker nooit aan een dood paard trekken inderdaad!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 21:28

xPareltje schreef:
Janinevv schreef:

Ik loop met opgeheven hoofd langs die winkel en denk ventje blijf jij maar mooi met beide beentjes op de grond staan. _O- Maar wat leuk dat jou ervaringen met Tinder zo goed verlopen. Heb je ondertussen ook al iets met deze jongen of nog niet? Als jij iets wil ondernemen en hij doet niks, dan zeker nooit aan een dood paard trekken inderdaad!

Jaa precies! Eer aan jezelf houden rare knakker :)

Nou nee niks officieels maar het is wel serieus, en denk dat het wel echt wat gaat worden :o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 21:32

Nummus schreef:
Te snel moves maken terwijl je aangeeft dat dat (nog) niet kan vind ik echt blegh.

Kijk ik ben sowieso niet echt aanhalig en knuffelig. Ik geen een knuffel bij het groeten en bij afscheid en thats it :+ en de hele tijd dan zn hoofd tegen Mn schouder en hand op schouder. Ik ben zo niet, ook al is het vriendschappelijk bedoelt xD en heb ook dus echt aangegeven vriendschappelijk omdat ik bang was voor verwachtingen.