[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:05

Oeh wat een buik al!!!! ♡

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:16

Vind het echt top van je dat je lekker met blote benen loopt, terwijl je dat eerst best spannend vond! Heb je ook wat onder je jurk van een broekje ofzo?

Ik heb niet echt spannend outfits de laatste dagen, leef veel op school achter mijn laptop voor scriptie, dus voornamelijk spijkerbroeken en truien :=

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:36

Lekker outfit Wiebke! Stralend gewoon {:}

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 16:40

Wow, ik vind die zonnebloemen echt geweldig staan Wiebke!

Ik ben bezig mijn kast op te ruimen en verschillende outfits uit te proberen. Helaas heb ik alleen maar wazige foto's. _O- Mijn camera van telefoon is niet zo best.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 17:08

Zo’n leuke jurk Joyce! (Wiebke?) :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 17:20

Wat zie je er goed uit Wieb (JOYCE?) <3

Ik ben akelig afwezig hier, ik vergeet altijd foto's te maken en als ik er dan aan denk loop ik alweer in m'n paardenkloffie _O-

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 17:23

Ah wieb, stiekem dus een naamgenoot :D

Ik zit hier ook onder een steen, maar ik doe dan ook vrijwel nooit meer mn best voor een outfit _O-

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 17:43

Het is mij.. JOYCE! :') :')

Heb een fietsbroekje van de Primark onder het jurkje aan, mocht de wind eronder komen sta ik niet in mijn onderbroek 8-) en het helpt tegen schuurplekken +:)+

En bedankt allemaal <3

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 17:56

Lekker zomers dat jurkje met zonnebloemen.
Hier een makkelijke outfit voor kantoor en vanavond koorrepetitie.

Afbeelding

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:10

Lekker zomers wiebke!

Simpel maar mooi lovis!

Hoe weet je wat voor jurk het best bij je figuur past? Ik val onder geen een lichaams figuur dus Google helpt niet, heb niet zoveel aan de voorkant maar vind strakkere jurkjes wel altijd mooier, of is het ook gewoon wat jezelf mooi vind en geen richtlijnen waar je aan moet houden?
Ben een leek op gebied van jurkjes maar zou ook graag eens wat meer willen dragen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:28

Hoezo geen 1 lichaamsfiguur?
Ik zou zeggen.. gewoon veel passen en kijken waar je je prettig in voelt!

Leuke dingen! Mooie baby belly wieb!

Ziet er goed uit Lovis!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:32

Janinevv schreef:
Lekker zomers wiebke!

Simpel maar mooi lovis!

Hoe weet je wat voor jurk het best bij je figuur past? Ik val onder geen een lichaams figuur dus Google helpt niet, heb niet zoveel aan de voorkant maar vind strakkere jurkjes wel altijd mooier, of is het ook gewoon wat jezelf mooi vind en geen richtlijnen waar je aan moet houden?
Ben een leek op gebied van jurkjes maar zou ook graag eens wat meer willen dragen.

Als jij het zelf mooi vindt staan is het het belangrijkste :) En daarbuiten, bij mij weet ik soort van waar m'n meeste vet zit (buik/heupen) dus vallen dingen die onder mn boobs naar buiten lopen vaak het mooiste (vind ik dan)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:29

wiebke schreef:

Heb een fietsbroekje van de Primark onder het jurkje aan, mocht de wind eronder komen sta ik niet in mijn onderbroek 8-) en het helpt tegen schuurplekken +:)+

En bedankt allemaal <3

Die ga ik inderdaad ook kopen :j in Keulen waren ze niet in mijn maat, dus een vriendin neemt er 2 mee als ze weer eens naar de pri gaat :)

Janine, het gaat er vooral om waar jij je het prettigst bij voelt. Zelf kun je wel een beetje inschatten waar je je pluspunten het beste bij kan benadrukken. :j

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:40

Wiebke wat staat die jurk je goed!

Janinevv schreef:
Lekker zomers wiebke!

Simpel maar mooi lovis!

Ga eens lekker shoppen en pas allerlei verschillende model, ook de gene waarvan je misschien niet gelijk denkt dat het leuk gaat staan. Dan zie je al snel wat er het beste bij jouw figuur past.

Deze week heb ik geen bijzondere outfits gedragen. Ik heb wel een nieuwe lievelings broek!
De broek is off white, beige trui er op en een dunne jas met panterprint, precies dezelfde kleur als de trui.

Op de foto ziet het er niet zo leuk uit, en ik vond het in het echt zo leuk :')
Afbeelding

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:48

Witte broek is super leuk! Zou ik nooit durven, maar staat jou heel mooi!

Qua jurken... Ik heb het ‘geluk’ dat ik echt een beetje een absurd zandloper figuur heb. Mn middel en heupen schelen 4 broekmaten _O- Dus vanzelfsprekend is A-lijn het beste. Anders lijk ik op een zoutzak :')

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 21:06

Mooi die witte broek! Leuk vest ook

Welk jurkje jou het beste staat.. ligt er al helemaal aan waar jij je geweldig in voelt! Een kledingstuk dat zorgt voor zelfvertrouwen, een goede uitstraling en waar jij je fijn in voelt :j

En in de winkel verschillende dingen passen, dezelfde jurk met of zonder print kan al uitmaken. Met print kan super staan, terwijl een effen kleur minder is

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 00:12

wiebke schreef:

En bedankt allemaal <3

Maar.. maar.. heet jij geen wiebke? -O-
Voel me ernstig bedrogen nu :') beetje zoals toen ik er achter kwam dat de kerstman niet met een slee met vliegende rendieren op ons dak landde :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 08:04

Sheehan schreef:
Mijn leven is een leugen. Overigens wil ik ook mn boktnaam veranderen maar kan dat volgensmij niet een tweede keet :O

Jawel dan moet je even een mod een pb sturen. En dan een goede reden geven.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 08:56

Bedankt voor alle tips! Wat ik bedoel met lichaams figuur, vaak heb je wel een zandloper, peer, plank etc figuur mijn heupen zijn wel breder dan mijn zij/middel en heb wel redelijk volle billen brede schouders en weinig voorgevel. Dus qua figuur val ik nergens echt onder, maar dan ga ik keer lekker shoppen en van alles proberen :D

Jaa Marcoborsato is undercover

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 09:52

Janinevv schreef:
Bedankt voor alle tips! Wat ik bedoel met lichaams figuur, vaak heb je wel een zandloper, peer, plank etc figuur mijn heupen zijn wel breder dan mijn zij/middel en heb wel redelijk volle billen brede schouders en weinig voorgevel. Dus qua figuur val ik nergens echt onder, maar dan ga ik keer lekker shoppen en van alles proberen :D

Klinkt als een peer, die hebben vaak weinig boven veel onder. Dat hoeft zich ook niet in extremen te uiten. Maar kan ook gewoon een beetje aanwezig zijn.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 09:57

Lau schreef:
Janinevv schreef:

Klinkt als een peer, die hebben vaak weinig boven veel onder. Dat hoeft zich ook niet in extremen te uiten. Maar kan ook gewoon een beetje aanwezig zijn.

Jaa peer leek het meeste ja, alleen zijn mijn schouders dan te breed daarvoor en mijn heupen niet extreem breed. Maar goed, de jurkjes die ik nu allemaal heb zijn strak

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:38

Heerlijk zomerse jurk Wiebke!! En wat ben je weer prachtig zwanger!

Die witte broek, leuke combi!! Zou hier met de kleine alleen nog geen 5 minuten schoon blijven :+

Janine ik zou idd gewoon vanalles aan proberen. Dan merk je snel genoeg wat voor jou werkt! (En vaak juist de dingen waar je het niet van verwacht!)

Zo moest mn vriend gister zn mening ook bijstellen :D Had een jumpsuit gescoord, maar die "overall" snapte hij niet dat ik dat mooi vond. Tot ik m aanhad, toen vond ie het toch wel mooi :)) Heel wat anders dan ik gewend ben, maar ben er blij mee! Zit nog te twijfelen om korte mouwen er van te maken zodat er een gebreid vest over kan, maar vind t zo ook wel ok. (Beeld er even cognac laarsjes en dun riempje bij, zo had ik hem in gedachten :D )

Afbeelding

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:42

Oh heel leuk maessie! Ik vind zulke dingen heel gaaf, maar ik pas ze nooit. :') Mijn lichaamsvorm is daar niet voor geschikt, blijkbaar.

Ik heb wel 1 jumpsuit, maar ik weet niet zo goed hoe ik het verder moet stylen. Kunnen jullie helpen?

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:55

maessie schreef:
Heerlijk zomerse jurk Wiebke!! En wat ben je weer prachtig zwanger!

Die witte broek, leuke combi!! Zou hier met de kleine alleen nog geen 5 minuten schoon blijven :+

Janine ik zou idd gewoon vanalles aan proberen. Dan merk je snel genoeg wat voor jou werkt! (En vaak juist de dingen waar je het niet van verwacht!)

Zo moest mn vriend gister zn mening ook bijstellen :D Had een jumpsuit gescoord, maar die "overall" snapte hij niet dat ik dat mooi vond. Tot ik m aanhad, toen vond ie het toch wel mooi :)) Heel wat anders dan ik gewend ben, maar ben er blij mee! Zit nog te twijfelen om korte mouwen er van te maken zodat er een gebreid vest over kan, maar vind t zo ook wel ok. (Beeld er even cognac laarsjes en dun riempje bij, zo had ik hem in gedachten :D )

[ [url=m/K5Ihcr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gave jumpsuit! Zonde om er korte mouwen van te maken ;)

MyWishMax schreef:
Oh heel leuk maessie! Ik vind zulke dingen heel gaaf, maar ik pas ze nooit. :') Mijn lichaamsvorm is daar niet voor geschikt, blijkbaar.

Ik heb wel 1 jumpsuit, maar ik weet niet zo goed hoe ik het verder moet stylen. Kunnen jullie helpen?

[ Afbeelding ]

[ [url=m/v1SHqn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Net jasje met print?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 12:03

Ik zou daar van de pijpen iets oprollen en stoere laarzen met een hak onder doen, en leren jasje. Met veel kettingen :)) Maar dat ben ik, en ik heb een aparte stijl :')