Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janinevv schreef:Lekker zomers wiebke!
Simpel maar mooi lovis!
Hoe weet je wat voor jurk het best bij je figuur past? Ik val onder geen een lichaams figuur dus Google helpt niet, heb niet zoveel aan de voorkant maar vind strakkere jurkjes wel altijd mooier, of is het ook gewoon wat jezelf mooi vind en geen richtlijnen waar je aan moet houden?
Ben een leek op gebied van jurkjes maar zou ook graag eens wat meer willen dragen.
wiebke schreef:Het is mij.. JOYCE!![]()
![]()
Heb een fietsbroekje van de Primark onder het jurkje aan, mocht de wind eronder komen sta ik niet in mijn onderbroeken het helpt tegen schuurplekken
![]()
En bedankt allemaal
Janinevv schreef:Lekker zomers wiebke!
Simpel maar mooi lovis!
Hoe weet je wat voor jurk het best bij je figuur past? Ik val onder geen een lichaams figuur dus Google helpt niet, heb niet zoveel aan de voorkant maar vind strakkere jurkjes wel altijd mooier, of is het ook gewoon wat jezelf mooi vind en geen richtlijnen waar je aan moet houden?
Ben een leek op gebied van jurkjes maar zou ook graag eens wat meer willen dragen.
wiebke schreef:Het is mij.. JOYCE!![]()
![]()
Heb een fietsbroekje van de Primark onder het jurkje aan, mocht de wind eronder komen sta ik niet in mijn onderbroeken het helpt tegen schuurplekken
![]()
En bedankt allemaal
Janinevv schreef:Bedankt voor alle tips! Wat ik bedoel met lichaams figuur, vaak heb je wel een zandloper, peer, plank etc figuur mijn heupen zijn wel breder dan mijn zij/middel en heb wel redelijk volle billen brede schouders en weinig voorgevel. Dus qua figuur val ik nergens echt onder, maar dan ga ik keer lekker shoppen en van alles proberen![]()
Jaa Marcoborsato is undercover
Lau schreef:Janinevv schreef:Bedankt voor alle tips! Wat ik bedoel met lichaams figuur, vaak heb je wel een zandloper, peer, plank etc figuur mijn heupen zijn wel breder dan mijn zij/middel en heb wel redelijk volle billen brede schouders en weinig voorgevel. Dus qua figuur val ik nergens echt onder, maar dan ga ik keer lekker shoppen en van alles proberen![]()
Jaa Marcoborsato is undercover
Klinkt als een peer, die hebben vaak weinig boven veel onder. Dat hoeft zich ook niet in extremen te uiten. Maar kan ook gewoon een beetje aanwezig zijn.
maessie schreef:Heerlijk zomerse jurk Wiebke!! En wat ben je weer prachtig zwanger!
Die witte broek, leuke combi!! Zou hier met de kleine alleen nog geen 5 minuten schoon blijven
Janine ik zou idd gewoon vanalles aan proberen. Dan merk je snel genoeg wat voor jou werkt! (En vaak juist de dingen waar je het niet van verwacht!)
Zo moest mn vriend gister zn mening ook bijstellenHad een jumpsuit gescoord, maar die "overall" snapte hij niet dat ik dat mooi vond. Tot ik m aanhad, toen vond ie het toch wel mooi
Heel wat anders dan ik gewend ben, maar ben er blij mee! Zit nog te twijfelen om korte mouwen er van te maken zodat er een gebreid vest over kan, maar vind t zo ook wel ok. (Beeld er even cognac laarsjes en dun riempje bij, zo had ik hem in gedachten
)
[ [url=m/K5Ihcr.jpg]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:Oh heel leuk maessie! Ik vind zulke dingen heel gaaf, maar ik pas ze nooit.Mijn lichaamsvorm is daar niet voor geschikt, blijkbaar.
Ik heb wel 1 jumpsuit, maar ik weet niet zo goed hoe ik het verder moet stylen. Kunnen jullie helpen?
[ Afbeelding ]
[ [url=m/v1SHqn.jpg]Afbeelding[/url] ]