Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
just_kiki schreef:Kleine discussie
Ik zeg 2,49![]()
Gaat maar om 12 cent maar naar mijn idee is het nu het principe![]()
[ [url=m/p2rlfk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ydX4p4.png]Afbeelding[/url] ]
roxiie schreef:Euh? Die mensen kunnen toch ook gedacht hebben dat de persoon waarvoor t was een briefje in de bus had, dat het bij hun lag en dat ze t op zou komen halen? (Weet niet hoever de straten uit elkaar liggen?)
Als ik iets aanneem van de buren/mensen in de straat ga ik het ook niet langs brengen, kunnen ze prima zelf ophalen.
Lynn_Nikita schreef:Ik was vandaag de slechterik, maar jammer dan
Ik heb heel veel duplo te koop en op donderdag reageerde iemand om te over te nemen. Diegene kon pas op zaterdag komen. ok, ja jammer want ik hiu niet zo van enkele dagen later ophalen maar ze moest een stuk rijden dus zou ik het aan de kant leggen. Vrijdag avond een apje, ja sorry ik kan niet ik kom maandag.
Nu kreeg ik een haf uur later een bericht van een ander die het wel op zaterdag ochtend op wilde halen, ze had niet gezien dat het op gereserveerd stond maar deed hetzelfde bod.
Ik heb het dus aan die 2e persoon verkocht. Gemeen en niet netjes, ja, maar ik heb al tevaak meegemaakt dat ik het reserveer en dat anderen ook interesse hebben, na een week diegene niet komt opdagen of een excuus heeft en de anderen geïnteresseerden dan al wat anders gekocht hebben
Ik haar netjes een bericht gestuurd met excuses e uitleg erbij maar ze was niet blij.
nee ik begrip het maar in dit geval zorgde ik ervoor dat ik de spullen verkocht kreeg en niet nog eens 2 dagen aan de kant zou houden
roxiie schreef:Euh? Die mensen kunnen toch ook gedacht hebben dat de persoon waarvoor t was een briefje in de bus had, dat het bij hun lag en dat ze t op zou komen halen? (Weet niet hoever de straten uit elkaar liggen?)
Als ik iets aanneem van de buren/mensen in de straat ga ik het ook niet langs brengen, kunnen ze prima zelf ophalen.
Tallie1979 schreef:roxiie schreef:Euh? Die mensen kunnen toch ook gedacht hebben dat de persoon waarvoor t was een briefje in de bus had, dat het bij hun lag en dat ze t op zou komen halen? (Weet niet hoever de straten uit elkaar liggen?)
Ik idem dito. Ik zou na een week wel aan gaan bellen, maar ik ben niet de postbode. Komen ze het binnen een week niet ophalen en doen ze niet open, dan breng ik het wel terug naar de post.
Ik heb 2 weken terug een pakje aangenomen voor iemand en dat kwam ze pas na 3 dagen ophalen omdat ze het druk had gehad.