Hier gaat t nu even los sloeg net vlakbij in. Zijn in Nijmegen. Gelukkig zijn lopers binnen en kunnen wij schuilen
Kreeg inderdaad net filmpje van mn moeder in die regen. Zij loopt mee in nijmegen
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 20-07-16 17:17
Honden uitlaten, eerste grote druppels en flitsen en rommel in de verte dat dichterbij komt. Wind erg vlagerig. Buiten grijs. Komt idd uit zuid oost oost. Ben omgedraaid omdat witte ook bang is voor onweer.
Laatst bijgewerkt door karuna op 20-07-16 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
MarjanB
Geplaatst: 20-07-16 17:18
Ja t ging echt enorm hard. T was kort maar heftig en sloeg paar keer vlakbij in.
Droog en volstrekt windstil weer, rommel in de verte en zo ontzettend vies benauwd hier nu lucht is wel grijs nog maar niet meer egaal. Zijn weer wolken te zien.
xniieeenke
Geplaatst: 20-07-16 17:49
Fnanne schreef:
[ [url=m/p6Xx0O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Emmen wordt donker...
Ik ben nog stille meelezer en woon bij jou in de buurt maar dan richting Duitsland, wow! Hier ook alleen nog maar wolken. Hopen dat de bui snel over is dat ik nog ff een rondje kan fietsen of zo.
Het cirkelt hier wat. Maar dat is meestal zo. Wij wonen aan de voet van de Hellendoornse berg. En ondanks een paar banketstaaf hoogtemeters heeft het wel effect op het weer wat over trekt.
Nu lichte regen en veel wind. Foto voor En achter het huis
Hier ging het goed los net. Bij eerste felle flits stroom eraf, gevolgd door harde knal. Daarna nog wat harde knallen.toen werd het minder, en het was bijna droog. Dus dacht doe stroom er weer op. Had net hand van schakelaar af, een enorm harde knal! Schrok me echt dood! Daarna nog een hele harde knal. Sloeg hier dus heel dichtbij in. Mijn hart ging even op de hobbel haha
gohya
Geplaatst: 20-07-16 19:45
Hier helemaal niks! alleen op de wei een paar grote druppels zag ik op het zand. Komt er nog meer? of was dit Code Oranje?