Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kletskousz schreef:Ben ik dan zo naar dat ik geen geld terug zou storten? Verkocht is verkocht. En daar heb ik op zo moment ook op gerekend, want wie zegt dat ik het hoofdstel nu nog verkocht zou krijgen?
Ze kan t hoofdstel als ik jou was terug krijgen om de verzendkosten weer te betalen waarna het direct naar haar huis adres zou gaan.
Marocje schreef:Ik had een beetje een aparte mail wisseling: ik wou iets kopen, en bod was akkoord. Ik vroeg wanneer ik het kon ophalen.
'Om 17.00uur.' Dat berichtje las ik pas in de avond, aangezien ik die middag op pad was. Dus netjes terug gestuurd dat ik het te laat had gelezen, of ik het morgen kon ophalen. Ik mijn mail elke keer checken, geen reactie terug.
Volgende dag, ik nog checken, geen reactie. Ben ik weer de middag weg, zie ik 's avonds dat ik een reactie had (mail dus he, geen sms/app want je normaal gesproken wel eerder ziet) 'vanmiddag half 3"
Kijk ik naar het tijdstip wanneer ze dat dan gestuurd heeft: een uur daarvoor? Niet raar dat ik het weer gemist heb.. Dus ik wederom een bericht terug: 'Sorry, ik zit niet elk uur achter mijn mail, dus wederom te laat gezien. Kan ik het morgen ophalen?
Geen reactie. Kijk ik 's avonds nog een keer, een reactie: 'morgenochtend kan, half 10'
Pff, ik kon dus de hele ochtend niet, en heb het maar opgegeven. Ergens anders op geboden, bod geaccepteerd, en een fijne mail wisseling wanneer het uitkomt om het op te halen. In de avonduren? Prima, half acht, het adres is ....
Dit was dus echt de eerste keer dat de mailwisseling zo moeizaam ging met iemand..
Twee dagen later kreeg ik dus weer een mail, of ik nog interresse had in het product. Ik heb terug gestuurd dat ik inmiddels wat anders heb gevonden, en haar succes gewenst met de verkoop.
Samblabla schreef:Oh mijn hemel. Heb weer zo'n debiel. Ik had een wii spel te koop. De laatste keer dat ik hem in handen was was die compleet. iemand had hem gekocht en ik zou hem opsturen, dat was afgelopen vrijdag. Toen ik ging controleren of die daadwerkelijk compleet was bleek de cd weg te zijn. Ik heb dat netjes gemeld dat de cd weg was en netjes gemaild dat ik maandag het geld zou overmaken. Kreeg gisteren een mail dat het nog niet erop stond.. Dus ik gelijk gemaild dat ik het ga uitzoeken. Blijkt dat ik een cijfer verkeerd heb ingevoerd. Dus opnieuw gedaan gisteren en stuurde dat het vandaag erop zou staan. Nou kreeg ik me toch ff een mail terug van lik me vestje pff. Ze wist me naam en rekening nummer en als ze het geld niet op de rekening heeft morgen gaat ze stappen ondernemen. Voor €14,50 die allang verzonden zijn. Ik heb der gelijk maar een pittige mail erachteraan gegooid want ik ben al die tijd eerlijk geweest.
. "Citaat:" als u het goed vind kan mijn broertje de schoenen bij u komen ophalen omdat hij voor stage vaak in de buurt is bij u. of als u het liever heeft kan verzenden ook hoor.
klink voor u misschien beetje apart, maar zou u misschien wanneer mijn broertje ze komt ophalen het goed vinden dat hij zijn handen op de grond legt en dat u er even op gaat staan met beide voeten en beetje draaien erop..
omdat wij samen op een soort acrogym zitten wil hij dat even testen omdat ik dat dan ook vaak bij hem moet doen met de schoenen. of dat u anders zelf even zon filmpje maakt met iemand bij u thuis dan hoeft het niet bij me broertje natuurlijk
Vjestagirl schreef:Samblabla schreef:Oh mijn hemel. Heb weer zo'n debiel. Ik had een wii spel te koop. De laatste keer dat ik hem in handen was was die compleet. iemand had hem gekocht en ik zou hem opsturen, dat was afgelopen vrijdag. Toen ik ging controleren of die daadwerkelijk compleet was bleek de cd weg te zijn. Ik heb dat netjes gemeld dat de cd weg was en netjes gemaild dat ik maandag het geld zou overmaken. Kreeg gisteren een mail dat het nog niet erop stond.. Dus ik gelijk gemaild dat ik het ga uitzoeken. Blijkt dat ik een cijfer verkeerd heb ingevoerd. Dus opnieuw gedaan gisteren en stuurde dat het vandaag erop zou staan. Nou kreeg ik me toch ff een mail terug van lik me vestje pff. Ze wist me naam en rekening nummer en als ze het geld niet op de rekening heeft morgen gaat ze stappen ondernemen. Voor €14,50 die allang verzonden zijn. Ik heb der gelijk maar een pittige mail erachteraan gegooid want ik ben al die tijd eerlijk geweest.
Eerlijk gezegd zou ik ook niet zo blij met je zijn. Ja je bent eerlijk, maar het duurt allemaal wel heel erg lang en zo'n koper kan ook niet ruiken dat jij geen oplichter bent...
fionaf09 schreef:Gister een aantal kledingstukken, schoenen en boeken online gezet. Op een paar vans kreeg ik onderstaande reactie:. "Citaat:" als u het goed vind kan mijn broertje de schoenen bij u komen ophalen omdat hij voor stage vaak in de buurt is bij u. of als u het liever heeft kan verzenden ook hoor.
klink voor u misschien beetje apart, maar zou u misschien wanneer mijn broertje ze komt ophalen het goed vinden dat hij zijn handen op de grond legt en dat u er even op gaat staan met beide voeten en beetje draaien erop..
omdat wij samen op een soort acrogym zitten wil hij dat even testen omdat ik dat dan ook vaak bij hem moet doen met de schoenen. of dat u anders zelf even zon filmpje maakt met iemand bij u thuis dan hoeft het niet bij me broertje natuurlijk
Ik heb gereageerd dat ik ze liever verzend en dat ze de gok maar moet nemen voor €4,00. Uiteraard geen reactie ontvangen.