Dus ja, heb nu een beetje een persoonlijke vete met de Postcodeloterij. Het is dat ze zo'n leuke kersthuisjes hebben elk jaar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolliegirl schreef:Marcella schreef:Mensen hebben de huidige gekopieerd en maken er misbruik van.
Maar ik zit hoe moet ik straks spullen opruimen.
Oh en morgen een nieuwe 10 kuub container voor de flat van mijn oom. En die gaat ook nog vol komen.
Dat is laden lossen. Zou ik me niet te druk om maken. Klep open en alarmlampen aan.

Lieser schreef:Bloodymary schreef:NL auto's. Voor mensen die een oudje op de zaak rijden is dit heel nadelig. In NL.
Maar ook wel logisch, toch? De oldtimer regeling (korting) gaat er vanuit dat er amper met de auto gereden wordt, niet dat je er je woon-werkverkeer mee doet.
black_kelpie schreef:UPS: Je pakket komt morgen! Haha nee toch vandaag, en je kunt het niet meer aanpassen!
Ik: Oké, maar ik ben er niet vandaag.
UPS: Je was niet thuis! We brengen je pakket naar het dichtbijzijnde pakketpunt.
Ik: Oh prima.
UPS: Nee we brengen toch niet naar het pakketpunt, we proberen het nog een keer bij jou!
Ik: Ja heel leuk, maar ik ben nog steeds niet thuis....
UPS: We hebben het pakket bij je afgeleverd!!
Oké, maar waar is ie nu dan? Er was niemand thuis en er moest voor getekend worden
black_kelpie schreef:UPS: Je pakket komt morgen! Haha nee toch vandaag, en je kunt het niet meer aanpassen!
Ik: Oké, maar ik ben er niet vandaag.
UPS: Je was niet thuis! We brengen je pakket naar het dichtbijzijnde pakketpunt.
Ik: Oh prima.
UPS: Nee we brengen toch niet naar het pakketpunt, we proberen het nog een keer bij jou!
Ik: Ja heel leuk, maar ik ben nog steeds niet thuis....
UPS: We hebben het pakket bij je afgeleverd!!
Oké, maar waar is ie nu dan? Er was niemand thuis en er moest voor getekend worden
.