Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:35

Nee, ik vind mezelf ook wel een beetje zielig. :')

Dus ja, heb nu een beetje een persoonlijke vete met de Postcodeloterij. Het is dat ze zo'n leuke kersthuisjes hebben elk jaar. :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:48

F_T schreef:
Bloodymary schreef:
Dat de oldtimerregeling keihard beperkt wordt. Vanaf 16 jaar voor 2006 (nu 15) en vanaf 2027 alleen vanaf 25 jaar (!)...

Van wat?

Motorvoertuigen?

Nl of Be?

NL auto's. Voor mensen die een oudje op de zaak rijden is dit heel nadelig. In NL.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:59

Bloodymary schreef:
NL auto's. Voor mensen die een oudje op de zaak rijden is dit heel nadelig. In NL.

Inderdaad zakelijk.
Voor particulieren was dit geen 15 jaar.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:28

Jolliegirl schreef:
Marcella schreef:
Mensen hebben de huidige gekopieerd en maken er misbruik van.

Maar ik zit hoe moet ik straks spullen opruimen.

Oh en morgen een nieuwe 10 kuub container voor de flat van mijn oom. En die gaat ook nog vol komen. :=

Dat is laden lossen. Zou ik me niet te druk om maken. Klep open en alarmlampen aan.

En als je boa tegen kom boete, want mag officieel niet op het fietspad met de auto. :+

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:41

Bloodymary schreef:

Maar ook wel logisch, toch? De oldtimer regeling (korting) gaat er vanuit dat er amper met de auto gereden wordt, niet dat je er je woon-werkverkeer mee doet.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:58

Net een halve hartverzakking: ik zag dat er aangebeld werd, maar ben 200 km verderop. Verwacht een pakketje dus dat zou neergezet worden. Toch ff op de camera kijken, zie ik mijn dochter staan? Ze is 9 en wordt om het weekend opgehaald door vader van school.

Dus ik schrok: is hij haar vergeten op te halen ofzo? Zij heeft zelf geen huissleutel, maar haar telefoon lag zeer ws nog bij mij.. (naar haar vader moet ze met de bus dus ze wordt altijd opgehaald.

Ik mijn zoon bellen, die was gelukkig al thuis en had hen binnen gelaten. Bleek dat vader er gewoon was maar ze idd haar telefoon kwam ophalen..

Pfff ik ben weer wat grijze haren verder, zij krijgt dus ook een huissleutel zodat ze in elk geval niet voor een dichte deur staat in geval van nood.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:39

Waarom is het schrijven van een transcriptie van een interview zoveel werk? :+

Ben blij dat ik het straks af heb, hoef ik er niet meer over na te denken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:40

Met Fix You op nummer 2 in de Q top 1500 kan ik wel raden wat de nummer 1 is. :')

En die vind ik niet leuk...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:47

Bohemian Rhapsody? :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:47

Mijn gls pakketje wat al sinds maandagavond op “in transit” staat…

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:48

Ik denk het. :j
Ik heb hem overgezet want ik wil die niet horen. :+
`

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:49

Lieser schreef:
Bloodymary schreef:

Maar ook wel logisch, toch? De oldtimer regeling (korting) gaat er vanuit dat er amper met de auto gereden wordt, niet dat je er je woon-werkverkeer mee doet.

Het is heel drastisch, nu 1 jaar en volgend jaar ineens 9 er bij. Had dat dan over 10 jaar verspreid met 1 jaar gedaan. Zo gaat het met de meeste wetten. Maar ze hadden iets nodig om het gat te dichten dat het privégebruik van EV's minder snel stijgt.

Niet iedereen heeft woon-werkverkeer. Juist veel ondernemers hebben een youngtimer, ook grijs kentekens en zo van die leeftijd zijn er veel.
Laatst bijgewerkt door Bloodymary op Vandaag, 15:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:49

Vanmorgen Rotterdam in geweest om te winkelen. Niet vanwege Black Friday, dat was toeval, moest de tijd doden tot opa klaar was in het ziekenhuis. Maar ben dus van 10 tot 14 zoet geweest met erheen gaan en weer terug naar huis komen. Dus nu ben ik overprikkeld en moe. Ik wilde eigenlijk nog sporten vandaagz maar heb echt zoooo geen motivatie nu.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:52

Moet eigenlijk nog sinterklaascadeautjes halen, maar ik denk dat ik me maar koest houd vandaag. Gisteren lag ik om 20:30 op bed en ik werd vanmorgen om 7:30 alsnog moe en met hoofdpijn wakker.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:02

Pfft verkouden wakker geworden vanochtend met een wollig hoofd.
Zat mn vader natuurlijk weer in de badkamer, want het is moeilijk te begrijpen dat ik al 3 jaar op hetzelfde tijdstip erin moet.
Hardstikke rustig op werk maar alles kost zoveel energie door wollige hoofd en elke order die er wel is, is gezeik mee.

Had beter in bed kunnen blijven.

Oja, en 100%nl is op het moment de normaalste radiozender, overal kerstmuziek %)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:03

UPS: Je pakket komt morgen! Haha nee toch vandaag, en je kunt het niet meer aanpassen!

Ik: Oké, maar ik ben er niet vandaag.

UPS: Je was niet thuis! We brengen je pakket naar het dichtbijzijnde pakketpunt.

Ik: Oh prima.

UPS: Nee we brengen toch niet naar het pakketpunt, we proberen het nog een keer bij jou!

Ik: Ja heel leuk, maar ik ben nog steeds niet thuis....

UPS: We hebben het pakket bij je afgeleverd!!

Oké, maar waar is ie nu dan? Er was niemand thuis en er moest voor getekend worden >;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:03

Neehoor, op Q is het nog normaal...538 ook dacht ik.

Sky is Christmas ja.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:05

black_kelpie schreef:
UPS: Je pakket komt morgen! Haha nee toch vandaag, en je kunt het niet meer aanpassen!

UPS: Je was niet thuis! We brengen je pakket naar het dichtbijzijnde pakketpunt.

UPS: Nee we brengen toch niet naar het pakketpunt, we proberen het nog een keer bij jou!

Oké, maar waar is ie nu dan? Er was niemand thuis en er moest voor getekend worden >;)

_O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:10

black_kelpie schreef:

Waarschijnlijk voor je deur of ergens naast t huis. Succes met zoeken :').

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:19

Voor de deur is de stoep en naast m'n huis is een huis :Y)

PostNL en DHL dumpen de boel wel regelmatig op de stoep maar hier stond wel duidelijk bij dat de eerste afleverpoging niet lukte omdat er getekend moest worden. Ik verwacht dus dat ie bij buren ligt maar welke geen idee, en die zijn nu ook niet thuis :roll:

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:41

Ik heb al een aantal dagen een ergernis, mijn vader hoort zijn telefoon niet als ik hem bel.
Eerder deze week heb ik hem 3-4 x gebeld om iets te vragen terwijl ik in het centrum stond en hij thuis.

Vanmiddag heb ik hem 1 x gebeld, en ik vroeg hem heb jij je telefoon niet gehoord ofzo?
Terwijl hij wandelde had hij zoals altijd zijn telefoon in zijn tas en dan niet horen denk ik jij word doof.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:19

Waarom hebben mannen (lees mijn vriend) er een handje van om te zeggen dat ze zich niet lekker voelen en daarna niet meer op hun telefoon te reageren. Hij komt uit de nacht, en appt net toen hij wakker werd dat hij hoofdpijn had. Om daarna uiteraard niks met te laten horen. Vermoed dat zijn telefoon op stil staat, want migraine, maar mijn anxiety trekt dit zo niet.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:44

Dat zooitje ongeregeld op m'n werk. Probeer dat echt wel los te laten maar heb vandaag dingen gehoord die waarschijnlijk mijn eigen ontwikkeling in de weg gaan staan en daar baal ik echt heel erg van.. -O-
Leidinggevende pakt precies níks op.
Mensen met een functie hoger die steeds meer respectloos lijken te worden.. (vandaag uitgekafferd door iemand die zelf een communicatie fout had gemaakt)

Ik baal echt van vandaag. Vind m'n werk zelf echt wel prima maar met alles erom heen wordt het gewoon elke dag gedoe.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:48

Bellatrix schreef:
Neehoor, op Q is het nog normaal...538 ook dacht ik.

Sky is Christmas ja.

Q was vanochtend helaas ook kerstmuziek, en 538 is prutsmuts, daar heb ik mn collega's al voor

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:59

Q had kerstnummers in de top 1500. :j