Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 18:49

denisesilver schreef:
kosseh schreef:
Ik moet maandag m'n artikel/verslag af hebben, voor m'n opleiding

Alles wat ik nog voor vandaag 5 uur doe valt onder werktijd, alles wat ik erna doe is m'n eigentijd.

En ik heb echt 0 motivatie, waardoor ik waarschijnlijk heel veel tijd dit weekend nog kwijt ben er aan :(.

Iemand nog wat motivatie over om te gaan schrijven. De informatie heb ik al, nu als artikel verwerken.

Ik zoek altijd een opzet op voor wat ik moet schrijven, en dan begin ik bij de tweede alinea. Intro schrijf ik altijd als laatste of wanneer de inspiratie in me opkomt. Gewoon ergens beginnen, tot het einde doorschrijven, en daarna pas gaan editten.

Bedankt voor de tip!
Ik had ineens motivatie gevonden.
+/- 1200 worden geschreven, van de 2500-3000 dat het artikel moet bevatten uiteindelijk.

Nu irriteer ik mij er alleen aan dat ik echt moet stoppen voor vandaag, want moet nog naar stal voor 2 paarden en nog naar een verjaardag. Was net zo lekker bezig. -O-

Waarom komt die motivatie nou nooit aan het begin van de werkdag?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 19:16

Bellatrix schreef:
Ik heb ook vliegen in mijn kantoor, ze vliegen altijd bij mij, nooit bij de andere kantoren. :x

Ik heb vandaag vliegen gevangen met mijn auto, er vliegen denk ik nu 2-3 van die beesten in de auto.
En ook gewoon NIET uit te krijgen als je denkt ik rij even met het raam open... -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 19:34

Nope, het reismandje ombouwen tot rugtas werkt niet. De schouderband begaf het spontaan, de reismand viel, het deksel knalde er meteen volledig af... Ik ben héél blij dat dit thuis gebeurde en niet in gebruik met zieke of gewonde huisdieren er in. Conclusie, er komt een ander mandje, dit durf ik zo niet te gebruiken als het zo fragiel is.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 19:34

Zoek dan es op rugzak reismanden...er moet echt wel zoiets zijn.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 19:36

Sanniejtjuh schreef:
marleen_88 schreef:
Ik heb weer een bacteriële infectie door de dazenbeet van maandag. Heb ik al eerder gehad, zo ergerlijk.
Ik heb geen enkel meer, superpijnlijk en kan nauwelijks lopen. %)

Kunnen elkaar handje geven. Vorig jaar was het ook mijn been. Nu was het 6 steken in mn gezicht, en een eerst een mega alergische reactie -O- Kreeg gelijk flink prednison en antihistamine.

Rotbeesten

Oh jasses. :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 19:38

Ik vind dat een heel goed idee, zoiets ga ik denk ik inderdaad kopen, en dan een knaagproof mandje er binnenin zodat de knagers veilig zitten.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 21:30

Dit. Wie tf doet dit.
Ik heb ook geen idee wie het was maar het staat gewoon op tafel naast een mandje voor de kat en er zaten nog wat brokjes in. %)
Afbeelding

En die kriebelhoest waar ik maar niet vanaf kom. Begint zeer te doen onderhand, al dat hoesten :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 22:01

Damned na het slingeren dus even energie technisch ingestort. En zou nog meer kunnen slapen. -O-

Morgen huisarts even bellen, want iets gaat er niet lekker in mijn lichaam.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 22:03

Marcella schreef:
Damned na het slingeren dus even energie technisch ingestort. En zou nog meer kunnen slapen. -O-

Morgen huisarts even bellen, want iets gaat er niet lekker in mijn lichaam.

Je hebt 6 uur honing staan slingeren? :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 22:11

Ja, ik denk dat daar een sterk verband tussen zit, Marcella. Sterkte!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 22:18

Mijn zoon is geen lezer, dus het is moeilijk om boeken te vinden die wel aantrekken tot lezen. Nu had ik er weer 1 gevonden met een Minecraft thema dus ik zoeken bij de bibliotheek. Uitgeleend. Jammer, maar dan reserveer ik hem wel. Je kan ook zien wat de verwachtte inleverdatum is. 22 april 2025 -O- die had dus allang terug moeten zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 22:19

Ben met pauzes bezig geweest. Moest af en toe even liggen vanwege mijn rug dus laten we zeggen 2 uur ervan is pauze geweest. :j

En dan zou ik 24 uur in de week moeten werken. _O-

En met de pauzes niet gewacht tot ik pijn kreeg, maar eigenlijk om de 2 ramen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 22:55

wyoming schreef:
Mijn zoon is geen lezer, dus het is moeilijk om boeken te vinden die wel aantrekken tot lezen. Nu had ik er weer 1 gevonden met een Minecraft thema dus ik zoeken bij de bibliotheek. Uitgeleend. Jammer, maar dan reserveer ik hem wel. Je kan ook zien wat de verwachtte inleverdatum is. 22 april 2025 -O- die had dus allang terug moeten zijn.

Is de Donald Duck tijdschrift niet iets voor hem? Korte verhaaltjes.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 22:58

Tja....je kent je lichaam inmiddels toch wel neem ik aan...
Je weet wat je wel en niet zou moeten doen.om hier dan morgen weer de huisarts voor te bellen...je hebt het zelf veroorzaakt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 23:01

Een mega muggenbult op mijn been. Een lange broek heeft het erger gemaakt. Het bultje zelf is klein maar de rode plek erom heen mega.

Gelukkig had de supermarkt naast mijn huis nog koelzalf bij muggenbeten.

Korte broek maar weer aan gelukkig is het warm zat in huis.

Morgen maar ff kijken hoe het gaat. Ik heb dit vaker. Leuk paarden en muggen wat een etterbakken zitten daar tussen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 23:04

Waarvoor ik huisarts ga bellen heeft niet met vandaag te maken, maar waar ik al langer mee loop.

Buikpijn en misselijk na iedere keer eten. Dit loopt al langer. En heeft mogelijk te maken met het warme weer waardoor bijholten vloeibaar werd en in mijn maag komt.

Maar vermoed ook een blaasontsteking erbij.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 23:08

Joh, ik kan nog geen 10 minuten op dezelfde plek stilstaan of 20 minuten mijn paard rijden zonder het in mijn rug te hebben. Terwijl ik geen aantoonbare afwijkingen heb op lichte scoliose in mijn bovenrug na. Dan lijkt me 6 (of 4) uur honing slingeren met een kapot lijf helemaal niet bevorderlijk. Denk dat die vermoeidheid dus niet uit de lucht komt vallen.

Je had je eerdere berichtje niet handig geschreven als het belletje naar de huisarts niet met de vermoeidheid te maken heeft ;)

Zebrastreep, klinkt als een allergische reactie. Ik heb hetzelfde als ik gestoken word.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 23:14

Het is ook elke keer wat he :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 23:21

denisesilver schreef:
Joh, ik kan nog geen 10 minuten op dezelfde plek stilstaan of 20 minuten mijn paard rijden zonder het in mijn rug te hebben. Terwijl ik geen aantoonbare afwijkingen heb op lichte scoliose in mijn bovenrug na. Dan lijkt me 6 (of 4) uur honing slingeren met een kapot lijf helemaal niet bevorderlijk. Denk dat die vermoeidheid dus niet uit de lucht komt vallen.

Je had je eerdere berichtje niet handig geschreven als het belletje naar de huisarts niet met de vermoeidheid te maken heeft ;)

Zebrastreep, klinkt als een allergische reactie. Ik heb hetzelfde als ik gestoken word.

Kan wel kloppen , mijn moeder heeft ook altijd heftige reacties op muggen. Ik voel mij verder gelukkig goed. Mijn strakke skinny jeans heeft er ook de hele dag tegenaan lopen schuren. Op werk is het nogal warm dus in combi met toch wat zweten gaat dat ook gigantisch schuren.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 23:28

Het zijn niet mijn favoriete insecten, nee :+
Ik krijg vaak nog stramme ledematen erbij als ik ben gestoken. Maar als kind werd mijn arm waar ik in was gestoken altijd twee keer zo dik, dus het kan altijd erger :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 23:32

Britta31 schreef:
Niet geergerd, maar vanmorgen besloten om mijn geitje van 18 voor de winter in te laten slapen.Het is niet eerlijk voor haar om de winter in te gaan.

Veel sterkte hoor!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 23:34

denisesilver schreef:
Het zijn niet mijn favoriete insecten, nee :+
Ik krijg vaak nog stramme ledematen erbij als ik ben gestoken. Maar als kind werd mijn arm waar ik in was gestoken altijd twee keer zo dik, dus het kan altijd erger :')

Nee bah ik vind het vieze beesten. Maar de paarden reageerden ook vrij heftig dus het waren ook wel vervelende muggen.

Ik krijg er ook altijd stramme benen van. En met name slapen onder een deken maakt het niet veel beter.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 23:54

Dat sommige mensen echt van alles zoeken om andere mensen af te zeiken. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 00:31

Ik wordt zo moe van sommige mensen :roll:
T is altijd wat....

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-25 01:03

M'n buurman is volgens mij op vakantie maar z'n zoon vindt het leuk om elke nacht muziek te blazen als een gek. Wil gewoon m'n raam open hebben met deze temperaturen maar kan niet slapen nu... :x