Zebrastreep schreef:Haha nee , helaas kan ik het niet online gooien, al verdient de manager geen schoonheidsprijs....
Ik heb ook geen conflict met mijn manager. Ik schrok meer van wat ze zei, want het kwam voor mij ook zeer onverwacht uit de hoek en dat beeld heb ik niet van mijn manager. Het begroot mij ook meer omdat ik op mijn vorige werk ook vreselijk ben behandeld door de leidinggevende en ik weet hoe het voelt. En ik wil toch altijd een beetje anderen daarin beschermen. Ik neem het daarom misschien ook meer persoonlijk op. En dat terwijl deze collega een aantal maanden geleden flink over mijn grens is gegaan, gun ik dit de collega ook niet.
Ik heb vandaag niks gehoord , en ik denk dat de meerwaarde van een andere collega heeft dit opgevangen ook niet naar gekeken wordt. Als de vraag gesteld wordt zal ik wel nog kunnen zeggen ik heb het gehoord en schrok van je reactie , maar het zijn ook mijn zaken niet wat er tussen twee anderen speelt. En dat moeten ze zelf ook maar uitzoeken.
Maar het was logisch dat collega bij mij kwam en even haar hart moest luchten.
Maar de druk is er zeker wel om het heel erg op te nemen voor collega , maar ik wil er liever ook wat meer buiten blijven staan. Prima om het erover te hebben, maar ik ga geen bepaalde stappen ondernemen tegen mijn manager als ik zelf geen conflict heb ( en liever ook niet krijg)
--
Nog een andere ergernis, dat ik weer moe ben en mij ongerust maak over iets waarvan de kans heel klein is dat het die persoon overkomen is. Heb maar wel een appje gestuurd , daarin ook gezegd dit klinkt heel stom maar ik las dat dit en dit bij jou in de buurt is gebeurd , alles ok met jou?
Vaak een oorzaak is dat ik moe ben, en mijn emmertje een beetje vol zit. Vanmorgen ook met spoed naar de dierenarts met de hond ( abces in de kaak nam plots zo heftige vorm aan) , paard staat met gigantische jeuk en na flink wat telefoontjes eindelijk een nieuwe dierenarts en een afspraak in kunnen plannen maar pas volgende week.... En nog een beetje schuldgevoel richting mijn andere paard die duidelijk heel blij was dat ik haar even kwam poetsen. Ik wou nog rijden maar het begon vet hard te regenen. Een ritje was ik juist wel even nodig geweest vandaag.
Nou ja hopen op snel reactie van die persoon , en dat alle beestjes snel weer op de rit zijn. Op werk zorgen is vervelend maar als er privé dan ook nog dingen bijkomen wordt het wel een beetje veel.
Ik dacht dat het over je favo collega ging. Als het iemand is waar jij ook een mindere ervaring mee hebt dan zou ik de kastanjes niet voor haar uit het vuur halen.