_San87_ schreef:Ben echt zo klaar met deze oliebol. Als ze er niet meer zijn komen er geen honden weer. Sowieso niks dat in huis leeft
.
Ik heb een kanarie, dat maakt echt weinig rommel in huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:_San87_ schreef:Ben echt zo klaar met deze oliebol. Als ze er niet meer zijn komen er geen honden weer. Sowieso niks dat in huis leeft
.
Ik heb een kanarie, dat maakt echt weinig rommel in huis. Meer komt er ook niet in...
_San87_ schreef:Ben echt zo klaar met deze oliebol. Als ze er niet meer zijn komen er geen honden weer. Sowieso niks dat in huis leeft
.
CupCakes_ schreef:Verkouden geworden. Flink beroerd. Met mondkapje daardoor moeten werken terwijl die oudjes gewoon in je gezicht hoesten.
Soms vraag ik mijzelf echt af waarom ik de zorg ben ingegaan.
Zebrastreep schreef:CupCakes_ schreef:Verkouden geworden. Flink beroerd. Met mondkapje daardoor moeten werken terwijl die oudjes gewoon in je gezicht hoesten.
Ik dacht dat je daar juist een goede weerstand van kreegik heb collega's die echt nooit ziek worden
Zebrastreep schreef:CupCakes_ schreef:Verkouden geworden. Flink beroerd. Met mondkapje daardoor moeten werken terwijl die oudjes gewoon in je gezicht hoesten.
Ik dacht dat je daar juist een goede weerstand van kreegik heb collega's die echt nooit ziek worden