Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-23 11:27

Urbanus schreef:
Mijn lieftallige hubster heeft de kitranden van de badkamer getrokken maar geen tijd om opnieuw te kitten.

En ik moet 5 kg aan krullen wassen.

Definition of a half-assed job

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:28

Oh ik ben er van de week achter gekomen dat ik dus verse munt lust.

... En er allergisch voor ben. |(

Bij aanraking raakte ik daarna mijn hals aan en kreeg daar rode vlekken en een brandend gevoel. En dronk muntthee (gedroogd) en mijn tong ging tintelen. :=

Fly_high

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:41

Ik moet echt iets van stevige waterdichte schoenen voor op stal hebben maar het is allemaal zo fiets lelijk :\ ik weiger mijn hard verdiend geld uit te geven aan iets wat zo vreselijk is om naar te kijken

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:42

MarlindeRooz schreef:

Bij aanraking raakte ik daarna mijn hals aan en kreeg daar rode vlekken en een brandend gevoel. En dronk muntthee (gedroogd) en mijn tong ging tintelen. :=

Nooooo

Zat er niet iets op misschien?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:42

Nee eerste keer was op werk en tweede keer was thee bij iemand thuis. In 1 week tijd op twee verschillende plekken. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-23 11:44

Weet ik in ieder geval wat ik niet moet gebruiken als je een keer hier komt eten :Y)

Wel balen. -O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:45

Fly_high schreef:
Ik moet echt iets van stevige waterdichte schoenen voor op stal hebben maar het is allemaal zo fiets lelijk : ik weiger mijn hard verdiend geld uit te geven aan iets wat zo vreselijk is om naar te kijken

Schoenen of zijn laarzen zoals dit ook een optie? https://www.decathlon.nl/p/stevige-rubb ... cIQAvD_BwE

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:50

Ik heb een aantal jaar terug de fout gemaakt lelijke maar functionele stalschoenen te kopen.
Ik haat ze nog elke dag maar ik weiger nieuwe te kopen want ze vervullen hun functie nog prima :')
Dus zeker doorzoeken naar iets moois.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 11:55

Winged schreef:
Fly_high schreef:
Ik moet echt iets van stevige waterdichte schoenen voor op stal hebben maar het is allemaal zo fiets lelijk : ik weiger mijn hard verdiend geld uit te geven aan iets wat zo vreselijk is om naar te kijken

Schoenen of zijn laarzen zoals dit ook een optie? https://www.decathlon.nl/p/stevige-rubb ... cIQAvD_BwE

Dat valt dus in de categorie zo lelijk dat ik er niet dood mee gevonden wil worden :')

First world problems, I know

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 12:16

Mensen die niet kunnen bloedprikken en blijven wroeten met de naald. -:(-

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 12:24

Fly_high schreef:

Afbeelding
Ik heb deze, loop er dagelijks op met lesgeven, uitmesten, door de modder… na een jaar waren ze niet meer waterdicht.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 12:41

Fly_high schreef:
Dat valt dus in de categorie zo lelijk dat ik er niet dood mee gevonden wil worden :')

First world problems, I know

Hahah oke oke, dan is het inderdaad lastig want veel laarzen en schoenen zien er zo uit _O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 12:48

Winged schreef:
Fly_high schreef:

Ik heb ook de jachtlaarzen van Decathlon.Niets zo waterdicht als rubberen laarzen.De rest gaat op den duur toch kapot van het vocht.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 12:52

Fly_high schreef:

Al eens bij de zeillaarzen gekeken?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:22

Fly_high schreef:

De hkm davos laarsjes overleven het verbazingwekkend lang bij mij, beetje zoeken naar een aanbieding, heb je ze voor €35 ongeveer. Vorig paar hebben het 2 jaar overleefd door de blub en de schijt, gooide ze weg omdat de voering kapot was maar waren nog waterdicht.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:28

Ik heb rubberlaarzen met wollen voering uit Noorwegen. Niet duur, echt waterdicht en door de voering krijg je geen koude voeten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:35

Ik krijg net een filmpje door hoe de nieuwe deken van mijn paard vakkundig gemold wordt door een ander paard. Aaarrrgghhhh. Gelukkig hele fijne stalhouder, die gaat nadenken over een oplossing.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:54

Die davos zijn bij mij waterdicht als ik door een plas loop of er een slang op zet. Maar door nat gras niet. Dat Schuurt er in of zo?

Jaren de lelijke Dunlop gehad. Maar zijn telkens snel kapot.
En nu al jaren hetzelfde paar lelijke snowboot achtige laarzen van cranenbroek. En ze blijven waterdicht. In het gras. In de blub. Met stallen doen.
Maar ze zijn lelijk. Maar beter dan natte voeten

Afbeelding

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 13:54

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd
Laatst bijgewerkt door ynskek op 23-10-23 08:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels geformuleerd

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:02

hahahatsjoe schreef:
Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de regels geformuleerd

Hou eens oooooooooooooooooooooop

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:03

Veel plezier met temmen, ga lekker los!

-------

Bedankt voor de suggesties war betreft stalschoenen, ik ga nog rondkijken :)

Nieuwe ergernis van de dag, collega zit spontaan muziek van haar telefoon af te spelen, en het is ook nog werelds allerkutste rap en pop, ook van die Nederlandse zooi :\

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:05

Niobe schreef:
Hou eens oooooooooooooooooooooop

Maar echt, zullen we het gewoon laten gaan…? En dooooooorrrr

rien10Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:08

MarlindeRooz schreef:

Ohhh bah. Ik heb dat met een kennis, die allergisch is voor paprika poeder. (En ja, dat wist ik). Had ik lekker lasagne gemaakt met...... |o

Waterdicht en niet lelijk: Ik heb al voor de derde keer precies dezelfde Timberlands gekocht. https://www.google.com/search?sca_esv=5 ... tME2XGGhRM Volgens mijn staan ze dan rechts op het plaatje van deze link.

Timberland Heren witte Ledge Mid Wp Chukka laarzen Ja, zijn heren schoenen, maar ik heb hele brede voeten, dus met dikke sokken is dat heerlijk. Geen tenen in de kramp.
Laatst bijgewerkt door rien10 op 19-10-23 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:12

Net wakker, m'n slaapritme is echt verschrikkelijk. Ging rond kwart voor 3 slapen en nu pas wakker. |o

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 14:52

Hier de ergernis dat ik 3 oktober heb gereageerd op een fb bericht via een weggeefhoek, iemand zocht stoelen. Tot op heden staan ze er nog steeds -O-
Ik heb nog 4 stoelen staan die er netjes uit zien. Stonden me niet in het pad omdat ze opgestapeld in een hoekje stonden te verstoffen. Diezelfde dag heb ik de stoelen opgepoetst, stof, webben en spinnnenpoep eraf. Stoelen behandeld zodat ze weer klaar waren om mee te nemen en gelijk gebruikt te worden. Kerel wilde ze graag komen halen, en vroeg die dag nog of hij ze straks kon halen. Ik ben er de hele dag voor thuisgebleven, en hij is nooit langs gekomen. Ook geen bericht dat het niet lukte.
Vanaf dat moment een paar keer even een berichtje gedaan (4 om aan te geven dat ik merkte dat het niet lukte, 5 dat ik ivm geen antwoord maar plannen had gemaakt voor die dag en 7 okt om te checken of er nog interesse is). Die avond bericht terug dat er nog interesse was, maar dat hij ons bericht niet meer kon vinden.
Daarop heb ik weer geantwoord, maar deze is nooit gelezen. Ik heb hem al aangegeven dat de stoelen mij inmiddels wel in het pad staan, omdat ze klaar staan opgepikt te worden.

Behalve dat ik het zwaar vervelend vind hoe dit gaat, twijfel ik ook om ze maar gewoon op de weggeefhoek te zetten. Of is dat aso nu ik weet dat hij nog interesse heeft? :=