AnnemiekvM schreef:Ik erger mij aan m'n ontstoken ogen. Iemand tips om er snel vanaf te komen?
Wassen met babyshampoo (nee dat prikt niet)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kampioen2be schreef:Joh wat is dit weer een oneerlijke situatie zeg. Ik snap niet waarom ze niet zeggen alle studenten die nog studeren vanaf het moment dat de basisbeurs weer terug komt, krijgt deze. Wat ontzettend flauw weer zeg
xPabloBokt schreef:beegee schreef:Dat ik waarschijnlijk volgend studiejaar niet in aanmerking kom voor een uitwonende beurs om een master te doen, omdat ik nu 5 jaar bezig ben met studeren en geen recht meer heb op een prestatiebeurs…En ik ben 5 jaar bezig omdat ik 1) door Corona en 2) door m’n instabiele thuissituatie nog meer studievertraging heb opgelopen.
Zoals ik ‘t nu lees kom ik nergens meer voor in aanmerking en loop ik de (mogelijke) 439 euro per maand mis. Dan ben je dus al genaaid omdat je toevallig tijdens het leenstelsel ging studeren, nu dus nog een keer omdat ik rustig alles zelf mag gaan betalen. Ik wil heel graag verder studeren maar dit maakt het zo niet aantrekkelijkMorgen DUO maar bellen, ik baal hier alleen weer zo van.
Heb je een psycholoog of behandelaar gehad i.v.m. je thuissituatie of is je huisarts/praktijkondersteuner betrokken? Dan kun je een jaar verlenging proberen aan te vragen van je prestatiebeurs. Ik zou eens informeren bij je studentendecaan, ik ga dat nu namelijk ook doen.
MarlindeRooz schreef:Mensen die stam + t niet begrijpen.
In de tegenwoordige tijd is het gewoon betaalt en betekent mensen.
Suzanne F. schreef:Suliko schreef:
Derde die kamillethee beaamd! Thee zetten, afkoelen en je ogen mee spoelen.
Beaamt.
beegee schreef:xPabloBokt schreef:
Heb je een psycholoog of behandelaar gehad i.v.m. je thuissituatie of is je huisarts/praktijkondersteuner betrokken? Dan kun je een jaar verlenging proberen aan te vragen van je prestatiebeurs. Ik zou eens informeren bij je studentendecaan, ik ga dat nu namelijk ook doen.
Nee, ik heb alles weggestopt. Natuurlijk niet de manier om ermee om te gaan maar ik was er zó niet aan toe om er met iemand over te praten… Wel ben ik bij de studieadviseur geweest en die zat vooral een beetje perplex met me mee te huilen, hahahaEn die raadde me ook een psycholoog aan. Maar verder nooit dat traject gestart. Wel vanuit de examencommissie toestemming gehad om door m’n situatie een extra herkansing te mogen maken voor een tentamen, dus er speelt wel het een en ander, maar niet echt hulp gezocht verder.
Fly_high schreef:Mag ik een voorbeeld van stam +t in ik vorm? Zie t ff niet voor me waar jullie op doelen
Ik heb m'n Nederlands in de trein en van bokt geleerd dus ja heb tenminste prima smoes als het misgaat
Loeky01 schreef:Ik voel me zo beroerd en verdrietig. Niemand neemt de telefoon op waar ik mee wil praten. Heb twee mensen geappt waar ik eerst heel veel contact mee had en nu radiostilte. Eentje heeft wel teruggeappt dat het een samenloop van omstandigheden was maar de ander niks. Ik heb zo hard gewerkt aan mezelf de laatste maanden maar het voelt gewoon alsof het allemaal voor niks is geweest. En ik weet dat dat niet zo is, maar niet normaal hoe hard die verlatingsangst erin klapt.
Toch heb ik de persoon uit mijn vorige post laten weten dat hij moet kiezen. Mij voor 100%, zo niet dan ook z’n spullen pakken en wegwezen. Maar het doet zo’n zeer en in mijn eentje wordt ik zo angstig en paranoia
Fly_high schreef:Nog nooit gezien zoiets (ik wordt). Maar als ik tientje zou krijgen voor elke collega die in een rapport neerzet dat de klant heeft betaalt ofzo zou ik mezelf iig al tig keer goed lam kunnen zuipen
-------
Jankende baby in de achtergrond, ik word er echt zo ontzettend moe van
Hilary schreef:MarlindeRooz schreef:Mensen die stam + t niet begrijpen.
In de tegenwoordige tijd is het gewoon betaalt en betekent mensen.
Maar bij “willen” alsjeblieft niet. Hij wil, niet hij wilT (al las ik ergens dat dat fluïde Nederlands was en tegenwoordig ook gewoon mag, maar ik ben het er niet mee eens)