Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ghostattack schreef:Jet schreef:Als ik het zo lees, zou ik het als ik jou was ook in 2 dagen doen, maar dan wel de eerste dag een lange afstand en de tweede dag een korte afstand, zodat je dan wel eerder op de dag op je eindbestemming bent. Over het algemeen reken ik met een gemiddelde van 60 km. per uur over zulke afstanden en dat komt redelijk goed uit. Dan zou 600 km. 10 uur rijden zijn. Ik zou in dat geval de eerste dag zo'n 6,5 uur reizen en de tweede dag nog 3,5 uur. Dan zou ik de eerste dag 2 x 2 korte pauzes nemen of 1 keer een lange, net hoe je je voelt. De tweede dag na 2 uur een korte pauze.
Bedenk dat jouw vakantie ingaat zodra je de deur thuis achter je dicht doet en ga dan al genieten. Dan kom je de reis ook relaxter door. Terug zou ik het hetzelfde doen, eerst een lange afstand, de dag erna een kortere afstand.
10u over 600 kmNeem je dan enorm veel lange pauzes?
Als je het niet gewend bent, dan is 600 km in 1 dag wellicht wat enthousiast. Ik zou het zelf een peanuts afstand vinden, maar ik rijd gerust in 1 dag naar Krakau of Ljubljana (lees: 1200 km)Daar doe ik dan zo'n 14 uur over, maar dat is wel mijn max.
Nyaleti schreef:Beetje gruwel maar toch:
Wat zou jij doen als je je kat ziet lopen met een vogel in z'n bek?
Laatst hoorde ik dat hij de vogel had gevangen, dan weet ik oké hij heeft hem echt pas nét in z'n bek dus hoop schreeuwen en hij liet de vogel los, die snel hoog de boom in vloog.
Maar wat als ik hem random zie lopen met een vogel in de bek? En dus geen idee heb hoelang die er al mee loopt.. Vind het dan ook poedersuiker om die vogel te bevrijden als ie al aan alle kanten gewond is en dan nog uren zit te creperen voor die dood gaat.. Maar vind het ook een naar idee als ik een stuk later nog zie dat de kat er mee speelt en het beestje nog wel leeft..
En sorry nee ik krijg het niet voor elkaar om die vogel zelf dood te maken als die al te gewond is.
karuna schreef:Ik heb een vraag. Hoe leesbaar moet een brief aan de belastingdienst zijn? Ik heb een hopeloos handschrift ivm artrose aan mijn beide handen. Een pen vasthouden kan maar goed leesbaar duidelijk schrijven is nogal een opgave.![]()
Alleen moet ik een handgeschreven brief sturen naar de inspecteur van belastingen om een formeel standpunt over iets. Dat is minstens 1,5 A 4 tje groot. Ik heb niemand in mijn omgeving die echt leesbaar schrijft helaas zodat ik zou kunnen dicteren anders had ik dat wel gedaan. Uitprinten kan ik niet en mag ook niet is me gezegd.![]()
Dus hoe leesbaar is leesbaar?
karuna schreef:De belastingtelefoon die ik meerdere keren heb gebeld. En ik heb het meerdere keren gevraagd aan verschillende mensen en steeds hetzelfde antwoord gekregen. Misschien inderdaad ivm ai of zo al zou die daar in dit geval niks zinnigs van kunnen maken. Geen ingewikkelde documenten die mee moeten maar wel een ingewikkelde situatie
Printen kan ik ook niet ivm geen printer.Anders had ik getypt en had ik mijn papa laten uitprinten wel. Misschien wel slim deze als extra erbij te doen. Voor het geval ze het niet kunnen lezen.
billy3105 schreef:Krijg je een bericht op je mail / per post dat je belastingaangifte moet doen? Ik heb hem al ingevuld, maar nergens iets van een herinnering gezien? Dacht dat je voorheen altijd een brief kreeg? Maar kan het mis hebben