Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:996981 schreef:In deze heeft betrokken de definitie er deel van uitmaken. En hij heeft door het contact te leggen deel uitgemaakt van de deal/is betrokken geweest bij de deal. hoe je het ook wendt of keert.
Ligt eraan hoe híj in dat interview 'betrokken' interpreteerde, en hoe de interviewer het vroeg.
Dat voor jou (en mij, overigens) 'betrokken' ook het 'ik heb deze mensen aan elkaar geintroduceerd' is, wil niet zeggen dat dat voor anderen ook is.
Needje schreef:Waarom verwacht iemand als kwetsbare dat de rest van de wereld anders gaat leven om hem?
Is dat dan niet net zo egoïstisch?
996981 schreef:Hoe kun je nou met zekerheid zeggen dat je cliënten het niet overleefd zouden hebben? Ik wil ook die glazen bol
SusanH schreef:Zebrastreep ja er gaan mensen dood aan corona. Maar 1 op 1 stellen dat kwetsbaren dood gaan aan corona dat is niet reëel en gelukkig maar. Bij mij op het werk hebben ook heel kwetsbaren corona gehad. Daar is uiteindelijk maar 1 iemand van overleden en niet direct aan de corona zelf, maar een bij effect van haar eigen aandoening. Dat had haar ook kunnen gebeuren bij een willekeurige andere infectie met hoge koorts. De mortaliteit ( kans dat je doodgaat) van corona is op dit moment heel laag. Veel lager als bij de vorige varianten.