Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Klopt. Toen ik nog in Gent woonde ging ik eigenlijk alleen maar daar. Ik kwam niet meer in een Kinepolis.
AmyII schreef:Aan dat er rond het huis van mijn lieve oma (96) handgranaten (geloof me… Ik weet geen beter woord ervoor) afgestoken worden. Ze schrikt zich elke keer rot en dat terwijl ze op het moment al zo vreselijk zwak is.
Telpeva schreef:In mijn woonkamer hangt een ranzige lucht, een zware mix van rookwaar (sigaretten oid?) en houtkachel.
Ik rook niet en ik heb geen houtkachel
Alle ramen en deuren nu open om te luchten want ik heb het hier gewoon echt benauwd van, leuk voor de gasrekening. Ben benieuwd of er wellicht problemen zijn met de luchtafvoer ofzo want mijn buurman rookt wel en heeft ook een houtkachel, het lijkt wel of alles mijn woning in komt
Tigress schreef:Dat ik de kerstwandeltocht niet kon uitlopen wegens pijn in m'n been en later ook voet door een blaar. Dat ik mijzelf daar volledig de schuld van geef, niet wilde opgeven omdat ik mijzelf dit heb aangedaan qua gewicht. Ik kon verdikkeme nog niet eens 10 kilometer uitlopen
Gelukkig kon mijn schoonzus me ophalen, maar ik baalde als een stekker. Tranen in het bos...ik wilde niet opgeven