Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorsePassion schreef:Ik kan ineens niets meer doen op Vinted.
Ik krijg onderstaand bericht.
Iemand ook wel eens gehad?
We hebben activiteiten op je Vinted-account opgemerkt die mogelijk niet in overeenstemming zijn met onze algemene voorwaarden. Dit kan het gevolg zijn van ongebruikelijk gedrag dat is gesignaleerd door onze tools of meldingen van andere leden.
Dit betekent dat we je account tijdelijk moeten beperken terwijl we de situatie bekijken. Totdat we dit hebben gedaan, kun je geen artikelen kopen, nieuwe betaalmethoden toevoegen of berichten uitwisselen met andere leden.
Ons beoordelingsproces duurt meestal ongeveer een dag, maar soms kan het tot 48 uur duren. We brengen je op de hoogte zodra de controle erop zit.
Bedankt voor je geduld.
Het Vinted-supportteam
CastaMickey schreef:Precies dat! Review idd al 3x aangepast, ik ga er gewoon niet eens meer op in. Heb gereageerd op haar review met hoe het zit en dan moeten mensen maar naar mijn eindeloze 5* beoordelingen kijken. Ik wil foto's van verzending en alles etc sturen, ben echt heel transparant maar er zijn grenzen. Hopelijk gaat vinted ook nog mijn claim van bijna 2 maanden oud nog toekennen. Baal echt als dat geld weg is, ruim 200 en nooit items ontvangen. Verkoper heeft ook nooit foto's oid willen toesturen, ben bang dat zij gewoon iets verkeerds opgestuurd heeft
C_arola schreef:CastaMickey schreef:Precies dat! Review idd al 3x aangepast, ik ga er gewoon niet eens meer op in. Heb gereageerd op haar review met hoe het zit en dan moeten mensen maar naar mijn eindeloze 5* beoordelingen kijken. Ik wil foto's van verzending en alles etc sturen, ben echt heel transparant maar er zijn grenzen. Hopelijk gaat vinted ook nog mijn claim van bijna 2 maanden oud nog toekennen. Baal echt als dat geld weg is, ruim 200 en nooit items ontvangen. Verkoper heeft ook nooit foto's oid willen toesturen, ben bang dat zij gewoon iets verkeerds opgestuurd heeft
Vinted anders mailen? Ik vind 2 maanden wachten voordat iets opgelost/afgerond wordt wel erg lang persoonlijk.
Hier iemand die 10,- op 26,- bood, ik vraag mij toch af of diegenen denken dat mensen daar in mee gaan.
maessie schreef:Heb gevraagd om foto's van de gehele tas met de gebreken, en krijg gedeeltelijke foto's, maar van een andere tas. Tas was nieuw, en ook zo geadverteerd. Hengsels op haar foto's zijn zilver, die van mij zwartzilver, veel donkerder.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]