Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 23:51

Bol.com... voor alles een categorie behalve voor reptielen. :+ Warmtelampen voor reptielen staan bij de 'kippen', grotten specifiek van merken die op reptielen focussen staan bij de vissen. Makkelijk zoeken zo.

Had een website gevonden waar ik dacht alles te kunnen bestellen maar de recensies op Google zijn bijzonder slecht.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 23:54

Dat mijn konijn nog niet goed at en dus medicijnen moest. Pakte haar op en het arme dier bleef het maar uitschreeuwen in doodsangst

Hopelijk morgen wel gegeten want anders moeten we dit weer doen

Waarom gaat het niet gewoon goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 00:31

lenaa_tje schreef:
Een keer E10 tanken zal niet direct een negatief effect hebben. Zat mensen die dat er in Duitsland al jaren in gooien. Daar hadden ze al veel eerder e10 benzine

Dit dus 1x een volle tank e10 ipv e5 gaat niet uit maken. Staat trouwens ook wel in de tankdop.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 01:35

Marije_1997 schreef:
lenaa_tje schreef:
Een keer E10 tanken zal niet direct een negatief effect hebben. Zat mensen die dat er in Duitsland al jaren in gooien. Daar hadden ze al veel eerder e10 benzine

Dit dus 1x een volle tank e10 ipv e5 gaat niet uit maken. Staat trouwens ook wel in de tankdop.

Oh Dan zal mijn monteur het wel fout hebben, zal ik wel tegen hem zeggen dat die opnieuw naar school moet gaan omdat er dames op bokt zijn die zeggen dat het niet uitmaakt. Stiekem rijd mijn scooter ook gewoon hoor, want ja, die andere benzine kan het niet zijn. Zal het even tegen mijn scooter zeggen dat die het nu wel weer mag doen en dat die ons genoeg voor de gek heeft gehouden. * sarcasme uit *

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 04:40

Ik erger mij aan mijzelf :')
Dat ik mij zo onnodig ongemakkelijk kan voelen rondom nieuwe mensen.
En dat dit in dit geval een nieuwe collega in de nachtdienst was maakt het niet makkelijker.
Ik word altijd beetje vreemd van nachten werken en werk ook meestal alleen XD
Word vanzelf weer 07.30

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 05:02

Een scooter, zeker een milieuvriendelijke scooter of sportieve motor ga ik niks over zeggen Rennie89 maar met een auto is het overdreven. Het is niet dat je er een totaal aan andere brandstof in je auto giet namelijk.
Er bestaan trouwens ook flesjes (prijzig grapje trouwens) die je bij het tanken kan gieten.
Dit doet m’n vader altijd met z’n 60 jaar oude motor in het buitenland waar andere benzine vaak niet te vinden is. Hij is inderdaad wel automonteur.
Zeker als jou auto op papier gewoon 95 kan hebben gebeurd er niks als je een keer E10 tankt. Het gaat een probleem worden op de langere termijn (dus vaker gebruiken of na tanken direct een lange periode niet gebruiken. ) waardoor de ethanol die ze toevoegen bij de e10 dus je rubbers bijv. Kan aantasten.
E5 is trouwens geen heilig redmiddel ook daar is het toegevoegd en dat is ook meer dan vroeger in de 98.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 05:56

Stomme benauwdheid waardoor ik alweer een uur wakker ben.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 06:49

zigranta schreef:
corona app die overbelast is, waardoor ik dus het negatieve testresultaat niet omzetten in een qrcode, maar ook niet kan printen.......en dan melden ze, probeer het over een PAAR dagen nog eens, nee dombo's heb die uitslag morgen nodig!!!!!!

Bedank de rest van Nederland die dat ook tegelijk met jou wil doen.
Ik niet, ben niet geprikt of getest en zit hoofdschuddend naar het nieuws te luisteren :+
Hopelijk is bij jou goed gekomen inmiddels.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 07:27

Weer gepiekerd over mijn moeder vannacht.Waarom,ze heeft nu rust.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 07:40

lenaa_tje schreef:
Een scooter, zeker een milieuvriendelijke scooter of sportieve motor ga ik niks over zeggen Rennie89 maar met een auto is het overdreven. Het is niet dat je er een totaal aan andere brandstof in je auto giet namelijk.
Er bestaan trouwens ook flesjes (prijzig grapje trouwens) die je bij het tanken kan gieten.
Dit doet m’n vader altijd met z’n 60 jaar oude motor in het buitenland waar andere benzine vaak niet te vinden is. Hij is inderdaad wel automonteur.
Zeker als jou auto op papier gewoon 95 kan hebben gebeurd er niks als je een keer E10 tankt. Het gaat een probleem worden op de langere termijn (dus vaker gebruiken of na tanken direct een lange periode niet gebruiken. ) waardoor de ethanol die ze toevoegen bij de e10 dus je rubbers bijv. Kan aantasten.
E5 is trouwens geen heilig redmiddel ook daar is het toegevoegd en dat is ook meer dan vroeger in de 98.

Onze vorige volvo ging direct in storing als ik de verkeerde benzine erin gooide... hij vond alleen de dure fijn, auto na een jaar ingeruild voor een diesel :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 08:05

Lenaa_tje het gaat hier over een scooter, niet een auto. Scooters en motorren zijn een stuk kwetsbaarder voor dit soort dingen.

In mijn geval is het typisch dat die na 2 x rijden het niet meer deed. Ik kreeg hem aan, maar de motor verzoop. Ik mocht terug lopen. Na de laatste x heb ik m’n scooter weg gezet en niet meer naar omgekeken voor een jaar, geen zin om te lopen :+ want rem was ook verroest, de scooter liep ontzettend zwaar en daarmee lopen is marteling.

Ik vermoed dat je die injector flesjes bedoeld? Die gooi ik ook wel eens in mijn auto. Dat reinigt soort van alles.
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 25-06-21 08:09, in het totaal 1 keer bewerkt

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 08:06

Dat een oplaadkabeltje voor mijn telefoon helemaal als pakket moet worden bezorgd, doe normaal. :roll:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 09:02

Neeeee een andere kaakchirurg gaat zo m'n wortel punt inkorten -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 09:06

hagelslag schreef:

:knuffel:

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 09:11

marley93 schreef:
Dat een oplaadkabeltje voor mijn telefoon helemaal als pakket moet worden bezorgd, doe normaal. :roll:

Dit was bij mij ook, maar uiteindelijk als brievenbus pakketje bezorgd.

Sterkte Hagelslag!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 10:50

Dat ik op alle onderdelen van mijn stage een 9/10 heb behalve op mijn stage zelf wat mijn algemeen punt naar beneden haalt. De reden waarom irriteert me zo hard. De typische 'het duurt even voordat je loskomt' en zoals ik zelf omschreven heb dat ik het moeilijk had met de ongestructureerde werking en veranderingen, maar daar merkt mijn omgeving niet veel van. De stage was dan ook niet iets wat zo goed bij mijn studie aansloot...
Als dat de enige opmerkingen zijn en mijn verslag in haar woorden 'diepgaand en uitgebreid was', waarom dan maar een 12/20? :+ Zucht. Op zich zou ik willen bellen maar het heeft niet veel zin- mijn mening over het bovenstaande had ik namelijk al in mijn verslag vermeld.

Ik word er soms nogal moe van het hypocriet gedoe dat je 'jezelf mag zijn'- behalve als je introvert bent blijkbaar. :+ Lijkt mij dat je stage doet om te groeien, niet om alles meteen perfect te doen. Dus ja, het wringt toch wel om een lager punt te krijgen omdat ik mensen niet meteen om de nek vlieg.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 10:56

Nayomie schreef:
hagelslag schreef:

:knuffel:

Ik leef nog *\o/*
Echt 't was de vrouw van de andere kaakchirurg.
Dus toen ze dat zei werd ik al heel wat rustiger.

Nu irriteer ik mij eraan dat ik van alles en nog wat wil gaan doen maar mij rustig moet houden -O-
Zoveel te doen, zo weinig tijd. Nu heb ik tijd maar mag ik even niks

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 11:29

Dat ik een pakketje verwacht, postnl zou tussen 11:00 en 13:00 komen.
Dus ik zit boven, speciaal al met 1 oortje in zodat als de bel gaat ik het hoor. Hoor ik alleen het klepje van de brievenbus. Huh, mijn pakketje is toch niet zo dun?
Loop ik naar beneden en zie ik een 'we hebben u gemist' briefje. Ze hebben nogeens niet aangebeld....
Nu word het geleverd bij een afhaalpunt en kan ik het vanaf 16:00 ophalen, dan ben ik aan het werk :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 11:37

Dat ik teruggegaan was naar bed en manlief net een uur de deur uit is om te gaan werken en ik er tegenaan zit te hikken want ik moet mijn haar verven :o?
Volgens mij ligt mijn energie nog in bed ^)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 12:19

PineApple schreef:
marley93 schreef:

Dit was bij mij ook, maar uiteindelijk als brievenbus pakketje bezorgd.

Sterkte Hagelslag!

Hier kwam ie echt met de pakketpost. Ik ben benieuwd hoe hij verder is ingepakt, bizar grote doos voor één kabeltje.

Edit:
Afbeelding
:')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 12:53

Dat ik net een verzoek heb gedaan aan de examencommissie, maar ze vergaderen vandaag. En dit is de laatst geplande vergadering voor verzoeken, begin nu gigantisch in de stress te zitten dat ik dus gewoon niet mee kan met de diplomering 8 juli.... -O-

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 12:57

marley93 schreef:
Hier kwam ie echt met de pakketpost. Ik ben benieuwd hoe hij verder is ingepakt, bizar grote doos voor één kabeltje.

Edit:
[ [url=m/CRprcn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje :+ En maar klagen dat er zoveel verstuurd wordt...Als ze dan ook gewoon wat kleinere dozen zouden gebruiken...

Mijn nieuwe telefoon die kwam als brievenbuspakketje.. Dat vond ik wel echt tricky.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 12:59

PineApple schreef:
marley93 schreef:

Edit:
[ [url=m/CRprcn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje :+ En maar klagen dat er zoveel verstuurd wordt...Als ze dan ook gewoon wat kleinere dozen zouden gebruiken...

Mijn nieuwe telefoon die kwam als brievenbuspakketje.. Dat vond ik wel echt tricky.

Dat mag volgens mij ook helemaal niet. Hier moet je toch altijd een handtekening voor zetten?

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:27

Dilan93 schreef:
PineApple schreef:

Dat mag volgens mij ook helemaal niet. Hier moet je toch altijd een handtekening voor zetten?

Ligt er aan hoe de verkoper het verzend toch? Sowieso heb ik geen handtekening meer hoeven zetten sinds corona. Ze tekenen zelf wel...En dan ligt het meestal ergens onder de carport. PostNL hebben we een hele fijne bezorger van. Die zet het of achter of in de garage (als we wel thuis zijn, maar door werk de deur niet kunnen openen)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 13:29

Oh ik moest bij mn telefoon echt zelf aanwezig zijn toen. Moest ook 0,01 cent pinnen, hadden ze bij de aanvraag al aangegeven en mn ID kaart laten zien :=

Maar dat is alweer een poos geleden hoor. Keer daarna ben ik naar de winkel gegaan. Huidige telefoon stamt uit pre-corona tijdperk :+