Had een website gevonden waar ik dacht alles te kunnen bestellen maar de recensies op Google zijn bijzonder slecht.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:lenaa_tje schreef:Een keer E10 tanken zal niet direct een negatief effect hebben. Zat mensen die dat er in Duitsland al jaren in gooien. Daar hadden ze al veel eerder e10 benzine
Dit dus 1x een volle tank e10 ipv e5 gaat niet uit maken. Staat trouwens ook wel in de tankdop.
zigranta schreef:corona app die overbelast is, waardoor ik dus het negatieve testresultaat niet omzetten in een qrcode, maar ook niet kan printen.......en dan melden ze, probeer het over een PAAR dagen nog eens, nee dombo's heb die uitslag morgen nodig!!!!!!
lenaa_tje schreef:Een scooter, zeker een milieuvriendelijke scooter of sportieve motor ga ik niks over zeggen Rennie89 maar met een auto is het overdreven. Het is niet dat je er een totaal aan andere brandstof in je auto giet namelijk.
Er bestaan trouwens ook flesjes (prijzig grapje trouwens) die je bij het tanken kan gieten.
Dit doet m’n vader altijd met z’n 60 jaar oude motor in het buitenland waar andere benzine vaak niet te vinden is. Hij is inderdaad wel automonteur.
Zeker als jou auto op papier gewoon 95 kan hebben gebeurd er niks als je een keer E10 tankt. Het gaat een probleem worden op de langere termijn (dus vaker gebruiken of na tanken direct een lange periode niet gebruiken. ) waardoor de ethanol die ze toevoegen bij de e10 dus je rubbers bijv. Kan aantasten.
E5 is trouwens geen heilig redmiddel ook daar is het toegevoegd en dat is ook meer dan vroeger in de 98.
Nayomie schreef:hagelslag schreef:Neeeee een andere kaakchirurg gaat zo m'n wortel punt inkorten
PineApple schreef:marley93 schreef:Dat een oplaadkabeltje voor mijn telefoon helemaal als pakket moet worden bezorgd, doe normaal.
Dit was bij mij ook, maar uiteindelijk als brievenbus pakketje bezorgd.
Sterkte Hagelslag!
marley93 schreef:Hier kwam ie echt met de pakketpost. Ik ben benieuwd hoe hij verder is ingepakt, bizar grote doos voor één kabeltje.
Edit:
[ [url=m/CRprcn.jpg]Afbeelding[/url] ]
PineApple schreef:marley93 schreef:Hier kwam ie echt met de pakketpost. Ik ben benieuwd hoe hij verder is ingepakt, bizar grote doos voor één kabeltje.
Edit:
[ [url=m/CRprcn.jpg]Afbeelding[/url] ]
JeetjeEn maar klagen dat er zoveel verstuurd wordt...Als ze dan ook gewoon wat kleinere dozen zouden gebruiken...
Mijn nieuwe telefoon die kwam als brievenbuspakketje.. Dat vond ik wel echt tricky.
Dilan93 schreef:PineApple schreef:
Mijn nieuwe telefoon die kwam als brievenbuspakketje.. Dat vond ik wel echt tricky.
Dat mag volgens mij ook helemaal niet. Hier moet je toch altijd een handtekening voor zetten?