Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:Dat de supermarkten alles gooien op Corona. 'We kunnen niets regelen voor de boeren, want Corona.' Daarna:'Oh,de vakbonden willen loonsverhoging voor het personeel? We lopen zo'n risico door Corona, kan echt niet.' En nu zijn ze weer bang voor de avondklok? Hou toch op man. Ik verwacht dat we binnenkort wel om 6 uur opengaan als we door de avondklok eerder dicht moeten, ach ja, waar heb je die nachtrust voor nodig? Je kunt toch eerder naar bed door de avondklok
_San87_ schreef:Kairos schreef:Dat de supermarkten alles gooien op Corona. 'We kunnen niets regelen voor de boeren, want Corona.' Daarna:'Oh,de vakbonden willen loonsverhoging voor het personeel? We lopen zo'n risico door Corona, kan echt niet.' En nu zijn ze weer bang voor de avondklok? Hou toch op man. Ik verwacht dat we binnenkort wel om 6 uur opengaan als we door de avondklok eerder dicht moeten, ach ja, waar heb je die nachtrust voor nodig? Je kunt toch eerder naar bed door de avondklok
Smoesjes. De supermarkten hebben mega winsten gemaakt.
Kairos schreef:Dat de supermarkten alles gooien op Corona. 'We kunnen niets regelen voor de boeren, want Corona.' Daarna:'Oh,de vakbonden willen loonsverhoging voor het personeel? We lopen zo'n risico door Corona, kan echt niet.' En nu zijn ze weer bang voor de avondklok? Hou toch op man. Ik verwacht dat we binnenkort wel om 6 uur opengaan als we door de avondklok eerder dicht moeten, ach ja, waar heb je die nachtrust voor nodig? Je kunt toch eerder naar bed door de avondklok