Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:23

Benthh, degene heeft vast tijd teveel.

Vinger die tussen een keukenla kwam.
Doet knap zeer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:24

Dat ik een brief wil versturen van nog net geen 7 gram en nog kerstzegels over heb. Iemand een idee hoeveel postzegels ik op moet plakken? Ik denk 2 maar twijfel echt weer haha.

Edit inmiddels het al uitgevogeld :j
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 19-01-21 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:40

Dat ik zwaar geïrriteerd ben door een schoolopdracht

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 15:57

Dat ik eindelijk een speaker had gekocht via mp, zelf opgehaald en zag dat ie het deed. Nu een week in huis en vanaf het begin af aan problemen met opladen. Uiteindelijk speelde hij alleen nog af wanneer ie aan de lader zat en. I helemaal niet meer :( ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 16:08

Hardcore uurtje bij de buurvrouw. Schijt wijf.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 18:08

Teveel gepraat tegen mijn huisgenoot, nu doet mijn keel pijn. Ben dat praten niet meer gewend :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 18:28

MarlindeRooz schreef:
Hardcore uurtje bij de buurvrouw. Schijt wijf.

Schiet ook niet op daar hé.... -O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 18:29

Mijn hoofdpijn.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 18:31

@marlindeRooz.. vond dat uurtje hardcore wel even lekker! :D

Mijn ergernis vandaag: Gisteren is onze hond geopereerd aan een wat blijkt speekselklier cyste. Weefsel is op kweek naar het laboratorium.

Nu zit er een drain in zijn kin en die kin heeft al meer dan drie weken een flinke zwelling tergrote van een tennisbal.

Nu mag ik de nek/kin afdekken met verband wat het vocht opneemt.

Maar het blijft niet zitten. Zodra hij beweegt, zijn kop schud, naar beneden brengt of loopt. Flubbert de bal + drain uit het verband.

Alles al wel geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. En ja dat frustreert omdat ik mijn hond liever niet rond heb lopen met een open drain. Spetters en viezigheid alom.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:07

En een peru muts?Gaten erin voor de hondenoren en de oorklepjes voor mensen oren vast maken onder zijn kin over het verband heen.Zoiets?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:14

Dat de supermarkten alles gooien op Corona. 'We kunnen niets regelen voor de boeren, want Corona.' Daarna:'Oh,de vakbonden willen loonsverhoging voor het personeel? We lopen zo'n risico door Corona, kan echt niet.' En nu zijn ze weer bang voor de avondklok? Hou toch op man. Ik verwacht dat we binnenkort wel om 6 uur opengaan als we door de avondklok eerder dicht moeten, ach ja, waar heb je die nachtrust voor nodig? Je kunt toch eerder naar bed door de avondklok :')

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:20

taken, deadlines, niet kunnen focussen, concentratiestoornis (relatine geprobeerd, maar heb werkelijk een hele nacht niet geslapen terwijl ik de mist felle dosis heb)...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:27

Dat ik de helft van de slobber over de grond gegooid heb :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:30

Robijntjah schreef:
Dat ik de helft van de slobber over de grond gegooid heb :+

De grond zou ik voor tekenen, ik gooi zulke dingen altijd over mezelf heen :Y)

De verwarming staat op 21 en ik heb het koud :brr:

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:30

ik erger me beetje aan het werk. Ook al heeft degene wel beetje gelijk. maar toch...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:35

Dat er wederom weer dingen zijn verdraait. Ik heb gezegd dat omdat ik een vrouw ben niet alles zo hop kan tillen. Daar is blijkbaar naar mijn werkgever toe van gemaakt omdat ik een vrouw ben kan ik het niet tillen. Nah ja zal wel. Het was gewoon chaos. Sinds er allemaal mensen zijn die het niet snappen is het een en al bende. Mensen kunnen de karren niet normaal netjes stapelen etc. In de weg lopen kunnen ze ook heel goed. Mijn route constant van de band halen terwijl ik graag m'n eigen kar wil stapelen als ik niet vooraan sta. Had dus 1 grote doos die half overleden was door zo'n muts die niets kan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:57

Paaseitjes in de winkel, nu al

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:16

Klaar met corona. :') Ik wil gewoon weer ergens lekker kunnen gaan zitten met m'n vrienden, wat eten, drinken, gaan en staan waar ik wil, grrrrr.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:22

Kairos schreef:
Dat de supermarkten alles gooien op Corona. 'We kunnen niets regelen voor de boeren, want Corona.' Daarna:'Oh,de vakbonden willen loonsverhoging voor het personeel? We lopen zo'n risico door Corona, kan echt niet.' En nu zijn ze weer bang voor de avondklok? Hou toch op man. Ik verwacht dat we binnenkort wel om 6 uur opengaan als we door de avondklok eerder dicht moeten, ach ja, waar heb je die nachtrust voor nodig? Je kunt toch eerder naar bed door de avondklok :')

Smoesjes. De supermarkten hebben mega winsten gemaakt :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:30

Mkango schreef:
Klaar met corona. :') Ik wil gewoon weer ergens lekker kunnen gaan zitten met m'n vrienden, wat eten, drinken, gaan en staan waar ik wil, grrrrr.

Dit.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:30

_San87_ schreef:
Kairos schreef:

Smoesjes. De supermarkten hebben mega winsten gemaakt :').

Ik geloof ook niet dat supermarkten veel te klagen hebben ten opzichte van andere winkeliers.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:41

Kairos schreef:

Omg nee.. ik heb daar nog helemaal niet aan gedacht. Straks gaan we nóg eerder open |(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 21:53

Mkango schreef:

+1

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-21 22:06

Kairos schreef:

Kreeg ook een mail vandaag: samen gaan we voor een nog hogere omzet!

Als jij met je tengels van mijn loon afblijft, dan denk ik er wel eens over na. :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 22:25

Jaa precies! Ik was niet van plan eerder te beginnen als ze nog steeds van de toeslagen afwillen en magere loonsverhoging bieden. Of ze moeten iets goeds doen voor de kleine ondernemers(al zouden ze iets kleins doen, cadeaubonnen inkopen van ondernemers voor de waarde en deze voor dezelfde prijs verkopen, in de supermarkt pakken mensen het snel even mee), maar ze vinden vooral zichzelf erg zielig :’)
@Pablo dat van die omzet, pff xD Alsof ze nog niet genoeg draaien...