Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Dat 'Dances with wolves' zo'n tragische kakfilm is, te lang duurt maar dat mijn lief 'm per se af wil zien terwijl hij niet eens echt kijkt.
8 oscars, hoe dan?
MarlindeRooz schreef:Mijn posts zijn, om evidente redenen, in het Engels, maar mijn Nederlandse contacten reageren daar dus ook gráág in het Engels op.Mensen die hele stukken Engels op sociale media pleuren. Vol fouten en dat je dan alleen maar mensen in het Nederlands ziet reageren. Vertel me waarom mensen dit doen.![]()
Kijk ik doe het op instagram bijvoorbeeld wel eens maar dan heb ik ook echt een bereik over de hele wereld dat heb ik niet op op mijn prive account / facebook. En dan ook geen hele verhalen, ik snap het gewoon niet.
Myfairytale schreef:Sterkte xDenies, blijft altijd moeilijk.
Marocje schreef:xDenies schreef:Mijn ergernis .. dat we steeds dichterbij de keus voor onze oudste hond komen. Ik niet egoïstisch wil zijn maar het zó zó zó vreselijk lastig vind en zelfs bij dit typen al een brok in mijn keel aan het wegslikken ben.
Lastig hè? Ik kreeg 2 maanden gegleden slecht nieuws vd kliniek: pony heeft een bult in de keel en is niet te behandelen. Mocht hem nog mee nemen maar moest niet te lang wachten voor ie écht gaat lijden.
Dus in gaf het een maand, maar hij was nog zo energiek! Alleen die hoest was idd naar. Vrijdag was het zo erg dat ik de da heb gebeld voor een afspraak. EerGister was hij juist erg goed, dus wel fijn te weten dat hij ook goede dagen nog heeft. Maar ik wilde niet wachten tot de slechte dagen overheersten.
Ik heb altijd gezegd: liever te vroeg dan te laat. Daar was de da het helemaal mee eens.
Maar het blijft lastig. Die laatste momenten samen.
Princess_ schreef:HopeMyDay schreef:4 jongetjes van 6-8 jaar oud die stokken gooien naar de paarden..echt waar ging het mis in de opvoeding?!
Ik ben al bij hun ouders op bezoek geweest inmiddels.. hopen dat het helpt.
Volgende keer gericht bakstenen terug gooien of is dat te extreem?