Sonja_vR schreef:Anders antwoord je met ;
“Misschien kan papa oppassen”
(Is ook zo een tenenkrommende )
Het is 'pappa' dan he?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sintara schreef:Gelukkig heb je een goede baan sizzle
Onee dat mocht eigenlijk ook niet.
Hoe voorkom je eigenlijk hechtingsproblemen met pappa. Of hoef je je daar niet meer aan te hechten tegenwoordig.
En hoe moet dat dan met homo's (m/v)? Doe mij die borrel maar mb
Sintara schreef:Gelukkig heb je een goede baan sizzle
Hoe voorkom je eigenlijk hechtingsproblemen met pappa. Of hoef je je daar niet meer aan te hechten tegenwoordig.
Hilli schreef:Daar heeft MB die burn-out kennelijk vandaan...
Ik vind het soms schokkend hoe bewust vaders soms buiten de zorg voor hund kind(eren) worden geplaatst (zeker bij de hele kleintjes) en vervolgens het verwijt krijgen dat ze niks doen.
Hilli schreef:Daar heeft MB die burn-out kennelijk vandaan...
Ik vind het soms schokkend hoe bewust vaders soms buiten de zorg voor hund kind(eren) worden geplaatst (zeker bij de hele kleintjes) en vervolgens het verwijt krijgen dat ze niks doen.
MarcoBorsato schreef:Hilli schreef:Daar heeft MB die burn-out kennelijk vandaan...
Wij noemen dat lappenmoeders. Zijn vaak ook een beetje onverzorgd en gekleed in lappen.
Burn out komt door Iris, heb het allemaal niet verwerkt
Captain schreef:Ja, het is toch gewoon ook zijn kind?En de verjaardag is in de avond dus hij kan dan mooi oppassen. En dat ze dan moe is.. Tsja, we hebben allemaal gewerkt die dag.
Mkango schreef:Sintara schreef:Gelukkig heb je een goede baan sizzle
Mwah, kan me er wel iets bij voorstellen: https://www.boredpanda.com/funny-dads-parenting-fails (als ik een partner en een kind zou hebben, en ik zou dit soort foto's krijgen, zou ik me echt rot lachen.Maar ik ben ook het type dat een fruitsticker op de hond van m'n tante plakt en er heel droog een filmpje bij maakt met "ben jij een conference peertje? Ben jij een peertje? Hallo, peer!" terwijl dat beest een beetje dom naar me staat te kijken en staat te kwispelen.
)