(Mijn vorige waren ook super, daar niet om, geen woord verkeerd...! Maar ik heb bij hem net ff iets, wat ik voorheen niet had. Qua uitleg, qua ervaring. Heeeeeel fijn!)
Blij, Dat vandaag de hernia operatie precies 1 jaar geleden is. En dat ik ansich best veel kan. Oke soms kan ik niks. Maar dan heb ik vaak teveel gedaan.
Maar vergeleken vorige jaar en nu, kan ik toch echt zeggen dat ik best fit ben
Dat ik toch een superbrave pony heb. Enkele weken niet buiten kunnen mennen. En het is inspannen en wegrijden. En dat terwijl ze pas een paar maanden beleerd is..
Marcella
Geplaatst: 01-02-23 13:28
Alle 4 de katers kittens goed gekeurd het chippen en enten ging ook super.
Wat leuk, WinSel! Mijn opa werkte vroeger bij de KLM en was daar mega trots op. Zelfs na zijn pensioen droeg hij nog zijn KLM speldje
WinSel
Geplaatst: 01-02-23 14:40
Cayenne schreef:
Wat leuk, WinSel! Mijn opa werkte vroeger bij de KLM en was daar mega trots op. Zelfs na zijn pensioen droeg hij nog zijn KLM speldje
Gaaf! Ik vind KLM geweldig, de hele geschiedenis en inderdaad de medewerkers zijn zo trots. Als ik in de randstad woonde, had ik er gesolliciteerd haha. Maar vanaf Groningen is dat niet te doen helaas.
alle album LPs van Arctic monkeys in mijn collectie!
Marcella
Geplaatst: 02-02-23 10:09
Gefeliciteerd iedereen.
Eigenlijk blij dat ik van de kleine stukjes rennen met de hond nog niet meer last gekregen heb van mijn nek. Ga toch zo proberen opbouwen. En de hond vind dat zo leuk.
maralyn
Geplaatst: 02-02-23 12:08
_San87_ schreef:
Hypotheek is rond en dikke loonsverhoging gehad !
Rollercoaster van emoties nu .
Lekker laten rollen die tranen!!! Niks mis mee.
Ik ben een week ziek geweest. Maar heb geen achterstand op school opgelopen. Nee, nog mooier, ik loop nog steeds voor!
Lekker gevoel is dat
Afanaisa91
Geplaatst: 02-02-23 12:46
Enorme spuit 11, maar ik heb sinds deze week Goldband ontdekt en ik ga zo goed op Noodgeval
Maar ik doe het in deze heel positieve setting stiekem toch even.
Het topic over Maurice de Nandoe is echt geweldig, je wordt er spontaan vrolijk van. Zelfs als je eigenlijk chagrijnig was
Afanaisa91
Geplaatst: 02-02-23 16:30
Helemaal eens, mag ik m’n liedje waar ik goed op ga nog aanpassen?
Dioxide
Geplaatst: 02-02-23 16:52
Net thuis van de US, andere koffer gepakt en ingecheckt voor m'n vakantie naar IJsland vanaf morgen! Blijf met een van mijn beste vriendinnen bij een collega van me logeren en we gaan zoooo veel leuke dingen doen!!
Blij dat ik vandaag een keer met een redelijk gevoel van voldoening van mijn werk kom, morgen op mijn oude afdeling mag werken, en dat ik gisteren al heb gekookt waardoor ik zometeen lekker niks hoef te doen aan m'n eten.