Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:39

Ik heb het inderdaad eens geprobeerd voor iemand die echt leuk was. Maar dat eindigde erin dat ik hem toch moest laten kiezen tussen mij en roken. Dat was ook een spanning waar gewoon niet omheen te werken was, uiteindelijk. Want dat was altijd zijn argument 'maar ik ben voor jou gestopt!'.
Mijn longen kunnen écht niet tegen sigarettenrook, ik kiep echt om als ik door een rookwolk loop, zo overgevoelig.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 11:46

Ik vind de geur vrij overweldigend, maar mijn laatste date was eigenlijk al jaren aan het stoppen en rookte bijna niet meer, ook niet bewust maar was het gewoon steeds minder gaan doen ofzo. Tja dan was ie ook niet echt verslaafd denk ik. Heb 't niet op hem geroken in ieder geval. :)

Maar normaal gesproken vind ik het ook echt niks, kan er best tegen maar gewoon die geur die om iemand heen hangt.
Terwijl ik jarenlang als kind met 2 rokende opa's heb gezeten, waarvan ik op 1 opa ook echt wel heel erg dol was. _O-

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:07

Kan t wel snappen ben zelf roker ook gestopt en nu weer begonnen. Merk wel echt dat het stinkt. Maar als ik afspreek heb ik geen behoefte om te roken, wil ook echt weer stopen binnenkort maar is wel echt rete lastig hoor..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:10

:j Ja het is niet voor niets echt een verslaving waar je moeilijk van af komt.

Maar gasten die echt met een sigaret in hun mik op hun profielfoto staan swipe ik wel weg.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:30

Maddoxx schreef:
En dan leer je een super leuke jongen kennen op tinder, hebt duidelijk in je profiel staan "geen rokers"...
En na een paar dagen heel leuk praten vraag je voor de zekerheid na of die persoon rookt, just in case je eens zou willen afspreken... "Ja, waarom? :) " _-:(

Mannen lezen geen profiel :o zelfs als er staat geen ONS, dan krijg je juist zulke verzoekjes :')

Ik vind zelf rokers vaak wel gezelliger in de omgang, meer relaxed :D
ik rook zelf niet, maar ik heb er geen problemen mee als een ander dat wel doet.
Ik zou er ook niet iemand om laten schieten, dan vraag je ze maar om niet te roken waar je bij bent, heb je er ook geen last van.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:37

Begrijpelijk!
Ik geef het ook altijd wel aan hoor dat ik rook maar ook dat ik wel echt wil stoppen alleen die knop om krijgen is lastig!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:56

Ik ben nu 2,5 maanden gestopt met roken en mij zou het niet uitmaken of het een roker is zolang het het maar niet in mijn woonkamer doet of in mijn auto en ook niet mij probeert te overtuigen om te roken. Ik zou hem ten alle tijden steunen met stoppen maar nooit stoppen of ik ga weg. Daarmee duw je iemand sowieso al weg. Dan gaan ze dingen stiekem doen en weet ik wat.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:59

Iemand dwingen te stoppen werkt sowieso niet .
Ik ben een roker . Maar kan het ook prima laten voor een aantal uren .
Thuis in huis wordt er niet gerookt .
Ben ik uit en ergens waar niet toegestaan is geen probleem.
Het geheel stoppen is een lastig iets dat wel

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:07

Compleet stoppen is ook een uitdaging.. ik moest het doeb voor een operatie dan moet je wel en ik hoop dat ik het kan volhouden. Ben blij dat ik mijn koffie en alcohol nog wel mag xD maar liefde is ook de slechte eigenschappen van elkaar accepteren

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:19

Mhwa ik zou ook echt geen roker meer willen. Heb 9 maanden een rokend vriendje gehad en blegh. Ik mag graag met mijn vriendje zoenen zonder het idee dat ik mn tong in een asbak dip. :') De geur blijft ook overal hangen, zó vies. Dat was echt eens en nooit weer. Kan een jongen nog zo leuk zijn.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:32

Ik als roker zoende ook wel eens met roker en dan had ik al even paar uur niet gerookt en hij dan net en man kan snappen dat idee van de asbak :+

Stoppen is wel het beste alleen erg lastig jaa

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 14:51

Ja mijn vader zei ook altijd dat het net is of je een asbak aflebbert. Zijn vriendin is inmiddels gestopt, gelukkig voor hem. _O-
Maar ja dat stoppen echt niet makkelijk is weet ik ook wel. :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:14

Ik vroeg het ook aan iemand die niet rookte hoe het voor hem was om met mij te zoenen na een sigaret maar hij zei er geen moeite mee te hebben, hij was al jaren gestopt en ook niet meer gerookt daarna maar hij bleef de geur lekker vinden. Scheelde voor mij dan weer hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:29

Maar als roken zo'n harde eis is, waarom vraag je het dan pas na een paar dagen?
Ik heb lengte als keiharde eis, zit standaard in mijn 1e 5 vragen max :+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 15:59

Relaxed schreef:
Maar als roken zo'n harde eis is, waarom vraag je het dan pas na een paar dagen?

Jaa bij mij ook haha

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 16:00

Roken ruikt gewoon niet lekker. Ik vind alleen sigaretten die onaangeroerd zijn lekker ruiken. Dus als ze nog in de verpakking zitten haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 16:03

Ik ben nu aan het stoppen met roken. Maar ik wil dan ook geen roker meer, juist aan het stoppen voor mijn eigen gezondheid. :')

Ben ook bang dat ik terug zou vallen in het roken.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 16:22

Relaxed schreef:

Omdat ik ervanuit ging dat hij m'n profiel gelezen had, en omdat er op geen van zijn foto's "hints" waren.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 16:45

Mijn ervaring is dat het gros alleen plaatjes kijkt :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 17:02

Ik heb ook nog nooit een profiel gelezen volgens mij :+

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 21:31

Ik had vanmiddag een match via tinder.
Hij komt uit hetzelfde dorp als waar die mafketel vandaan komt _O-
Tot nu een leuke man, ben weer heel benieuwd :o

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 13:21

Ja volgens mij lezen ze echt nooit het profiel, ik wel. :') Kan ik van te voren alvast de iets te trotse Amsterdammers (bedoel ik wil best eentje die NU in Amsterdam woont, maar hij moet er ook uit weg te krijgen zijn) eruit halen. _O- Nee grapje.

Maar soms staat er wel netjes in dat ze alleen maar voor de leuk op Tinder zitten en dat wil ik dan wel weten, daar ga ik echt geen moeite aan verspillen.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:54

Overigens nog weer een ding waardoor ik me over mensen blijf verbazen: ik ben niet per se een heel erge muziekliefhebber. Kan ook prima met stilte, hoef niet altijd herrie om me heen, en ik luister gewoon wat ik leuk vind ongeacht het genre (al zijn er genres die ik niet trek natuurlijk).

Nu zijn daar al meerdere gesprekken op stukgelopen. _O- Wat je al niet belangrijk kan vinden. Ik vind het toch ook geen probleem als iemand wél helemaal muziekgek is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:59

Nou als ik profielfoto's zie met iemand die steeds op een gitaar zit dan is dat geen match.. Ik ben echt een muziekbarbaar en kan me dan voorstellen dat het wel een wezenlijk deel van die persoons leven is.. En als ie dan in het weekend met een band op pad is.. :n

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:02

Denk dat het ook erg verschillend is per persoon, de één kan er beter mee dealen als de ander.

Zelfde geld met militairen, sommigen kunnen het niet als hun vriend op oefening is of op uitzending, ik zou ook niet fijn vinden om met iemand die bijna non stop muziek luistert iets te hebben. Ik hou tuurlijk ook van muziek maar draait het niet om