Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:SavannahNx schreef:Waarom mn instagram plots Engelstalig is geworden?
Is bij mij ook. Als je bij settings hem dan terug op Nederlands wil zetten, staat er system default. Ik denk dat het dus een technisch landelijk probleem is.
Amandavd schreef:Kan jouw kat een van onze katten trainen? Die schijt gewoon op de vloer als de 4 kattenbakken niet schoon genoeg zijn. Hebben 3 katten, 4 kattenbakken, schep ze elke dag schoon en boen ze om de 2 a 3 weken uit.
Janine1990 schreef:Amandavd schreef:Kan jouw kat een van onze katten trainen? Die schijt gewoon op de vloer als de 4 kattenbakken niet schoon genoeg zijn. Hebben 3 katten, 4 kattenbakken, schep ze elke dag schoon en boen ze om de 2 a 3 weken uit.
Kunnen ze mijn kat dan in ruil trainen om niet aan mijn bloemstukken te zitten?
Janine1990 schreef:Oooh bedankt! Ga ik even naar op zoek als ik me weer beter voel! Ik zat er al aan te denken dat zoiets misschien een oplossing zou zijn.
Amandavd schreef:Daar heb ik de ultieme tip voor, kattengras! Niet die uit de dierenspeciaalzaak met zo'n bakkie zaad en dat je het zelf moet kweken. Wij halen het bij de bloemist, en echt, ze laten alle andere bloemen, zelfs die langs het kattengras staan met rust.
Janine1990 schreef:Zijn katten nu werkelijk zó zindelijk dat ze hun kattenbak netjes maken?![]()
Nog nooit eerder gezien, maar ik zou het echt zweren...
iirrssjjee schreef:Hoe kan het dat sommige gekleurde (en dan bedoel ik niet een tintje/pinda kleur, maar echt kleur) hele witte voetzolen en handpalmen hebben, en anderen bijna dezelfde kleur als de rest van de huid? Is dat afhankelijk van waar ze afstammen? Of is het iets anders?