Negeer mijn bericht alsjeblieft als het echt heel goed voelt hoor! Maar zo komt het op mij als lezer vanachter een beeldscherm over.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Anne_bento ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zou me wel echt goed gaan afvragen of hij wel bij jou past. Jullie hebben iets sinds kerst? Of al langer? Herinner me iets van kerstavond. Maar dat is nog geen eens een maand en je hebt toch al wel wat dingen die niet lekker lopen. Eerst al met zijn vrienden die niet leuk waren en dat hij zo flirterig doet tegen iedereen wat jou niet lekker zit. En nu dan dit.. En dat je aangeeft niet op een roze wolk te zitten. Ik zou dat persoonlijk wel wat zorgelijk vinden binnen de eerste maand van de relatie. Niet dat ik nooit iets heb met mijn vriend maar in de eerste maand zeer zeker niet. Toen was ik heel verliefd en was hij perfect.![]()
Negeer mijn bericht alsjeblieft als het echt heel goed voelt hoor! Maar zo komt het op mij als lezer vanachter een beeldscherm over.
anne_bento schreef:Had ik voorheen ook, sliep voor geen meter alleen.. toen ik vrijgezel werd ben ik daar wel aan gewend. Moet wel zeggen dat ik rustiger slaap met hem naast me, ik slaap om 1 of andere rede dan vaster.
Temeraire we hebben nog niks afgesproken nu erover, ik heb zijn sleutel dus in theorie kan ik bij hem slapen en kruipt hij erbij zodra hij thuis komt. Maar liever zit ik lekker in mijn eigen huisje, zie ik m'n katten ook nog eens, en slaap in mijn eigen bed. Hij heeft mijn sleutel niet dus dan moet hij alleen slapen. Ik zie het probleem niet zo voor 1 nacht. Daarnaast als ik ga slapen en weet dat hij nog thuis komt dan slaap ik toch niet of heel onrustig dus voor mijn nachtrust ook niet goed.
Ianthe schreef:Ik kan er helemaal niet tegen om veel samen te zijn met iemand, ik hou ervan om alleen te zijn in mijn eigen huis. Niet de hele tijd iemand om mij heen. Als ik zou samenwonen, dan met iemand die veel weg is voor werk hahah.
Zou het gewoon zeggen dat je ook af en toe wat tijd voor jezelf wil, logisch toch? Hoeft niet alles samen te doen. Ik kan ook heel slecht tegen iemand die heel druk is, had ook keer iemand die het liefst de hele dag naar harde muziek zat te luisteren. Daar kan ik heeeeel slecht tegen.
Berdien schreef:Zolang ben je toch ook nog niet alleen Anne? Of haal ik je door de war met iemand anders?
Samen slapen (met de juiste persoon) kan heel fijn zijn, maar ik vind in m'n eentje slapen ook heerlijk. Ik heb dan geen BO gehad, maar er wel flink dicht tegenaan gezeten. Moet ook echt goed op mezelf en m'n rust passen.
listiglistje schreef:Ianthe schreef:Ik kan er helemaal niet tegen om veel samen te zijn met iemand, ik hou ervan om alleen te zijn in mijn eigen huis. Niet de hele tijd iemand om mij heen. Als ik zou samenwonen, dan met iemand die veel weg is voor werk hahah.
Zou het gewoon zeggen dat je ook af en toe wat tijd voor jezelf wil, logisch toch? Hoeft niet alles samen te doen. Ik kan ook heel slecht tegen iemand die heel druk is, had ook keer iemand die het liefst de hele dag naar harde muziek zat te luisteren. Daar kan ik heeeeel slecht tegen.
Hahaha jij lijkt op mij....hier hetzelfde.
Liefst zou ik latten, ben geen type voor samenwonen en ideaalplaatjes zoals de maatschappij het graag ziet.