Jildau schreef:Voor de mensen die iets zoeken naast Tinder, ik vond Happn leuk! Badoo is vreselijk..
Ik heb happn geprobeerd maar wat vreselijk

Op badoo zitten idd veel rotte appels maar ook daar heb je wel leuke mannen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Flessuh schreef:DanielleB schreef:Ik rij nu hele gevaarlijke Friese hengsten
Die zijn hoog genoeg jaMaar wel mooi
DanielleB schreef:Ik knap echt af op die foto's van de sportschoollichamen... Uiteraard iemand moet er wel een beetje ok uit zien, maar alleen maar foto's van ontblote lichaam hoeft niet hoorDie krijgen dus ook geen likes
Gianti schreef:DanielleB schreef:Ik knap echt af op die foto's van de sportschoollichamen... Uiteraard iemand moet er wel een beetje ok uit zien, maar alleen maar foto's van ontblote lichaam hoeft niet hoorDie krijgen dus ook geen likes
Nog erger.. foto's van ontbloot NIET gespierd boven lijf
DanielleB schreef:Dat denk ik ook inderdaad. Want ik krijg dan ook weer een melding van een nieuwe top-foto... Had dat "slimme-foto" uitgezet maar zie nu dat het alweer aan staat.. En ja... mijn topfoto is natuurlijk een foto op het strand, dus denk inderdaad dat het om de likes gaat op de foto zelf
Flessuh schreef:DanielleB schreef:Dat denk ik ook inderdaad. Want ik krijg dan ook weer een melding van een nieuwe top-foto... Had dat "slimme-foto" uitgezet maar zie nu dat het alweer aan staat.. En ja... mijn topfoto is natuurlijk een foto op het strand, dus denk inderdaad dat het om de likes gaat op de foto zelf
Die van mij is eentje waar ik met knie en pols brace sta na ongelukje![]()
En met oranje slippers aan
DanielleB schreef:Flessuh schreef:
Die van mij is eentje waar ik met knie en pols brace sta na ongelukje![]()
En met oranje slippers aan
Hhahah dan vind iedereen dat blijkbaar de leukste foto
Ik zou zeggen.. show de foto hier
Yonker schreef:Jildau schreef:Voor de mensen die iets zoeken naast Tinder, ik vond Happn leuk! Badoo is vreselijk..
Ik heb happn geprobeerd maar wat vreselijk![]()
Op badoo zitten idd veel rotte appels maar ook daar heb je wel leuke mannen
DanielleB schreef:Je moet er wat voor over hebben om met het vliegtuig terug te kunnen hé hahah