Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Amira_ schreef:Dat mijn bestelling al vanaf maandag elke dag wordt uitgesteld
Oh oh bij jou ook al. "Voor 23:59 besteld, morgen in huis" ja, maandag besteld.. het gaat om een laptop dus dus zit er ook echt op te wachten
casperzazoe schreef:casperzazoe schreef:
Oh oh bij jou ook al. "Voor 23:59 besteld, morgen in huis" ja, maandag besteld.. het gaat om een laptop dus dus zit er ook echt op te wachten
Nieuwe ergenis: pakket zou tussen 15 en 17u geleverd worden. Kom ik thuis hebben ze het achterom, maar vol in het zicht neergelegd.. meneer heeft zelf maar getekend
DeMolenhoek schreef:Dat de grootouders van mijn vriend vorige week last minute een weekendje weg hebben geboekt en nu aan het klagen zijn dat ik nog niet ben bevallen en straks beval als ze een weekendje weg zijn. Ja joh, pech hoor. Jullie zijn al 20 jaar op pensioen en hadden gerust een weekendje later kunnen gaan. Het is nota bene in hetzelfde hotel waar ze ook al 20 jaar 4-5 keer per jaar gaan. Niets nieuws dus.
Lau schreef:Tigress schreef:Aan dat ik op werk met een stofzuiger moet werken uit, in het meest positieve geval, 1980
Stomme ding pleurt steeds om omdat het wieltje kapot is, onding
![]()
Ik zou hem onklaar maken zodat je een nieuwe krijgt.