Ik heb als ik het programma heb bekeken dat ik opeens wel een kritisch naar mijn huid ga kijken..
Nayomie
Geplaatst: 21-10-15 10:56
Yasmine schreef:
Ik ken het programma niet, maar ik woon in België en kan dus ook geen BNN ontvangen helaas
Kun je ook niet via NPO.nl terugkijken?
Ja inderdaad, ze heeft het op een goede manier blootgelegd.
Tazzey
Geplaatst: 21-10-15 10:59
Swartbeesie, ik heb je blog wel gezien maar ik vind je vraag ook te breed. Wat wil je weten? Over het onderwerp heb ik geen op- of aanmerkingen omdat ik niemand in mijn omgeving heb met dat probleem.
Ik had gisteren geen puf om mijn tweede post online te zetten, die komt dus vanavond. Ik had hem, ander dan in dit topic, niet aangekondigd gelukkig.
Ik lees ook niet dagelijks bij, meestal op de woensdag omdat er dan vrij weinig te doen is op het werk en een dagje in het weekend. Ga dus vanmiddag weer heerlijk bijlezen
@Yv ik vind de bloody bride wel mooi van kleur maar die naam.
(Maagdenvliesverlies zou ie volgens mij in het NL heten)
Wat een prachtige lijst @Irrica Ik hou van dergelijke woorden. Ik hou van taal. Alleen niet in informatieve teksten. Ik heb bij de overheid gewerkt en ongeveer de helft van de woorden in de lijst was gewoon dagelijks taalgebruik. Maakt een brief niet leesbaarder.
Ik vond het een beetje lastig om de link in je tekst te vinden trouwens. Ik weet dat mijn beeldschermkleuren redelijk flets staan afgesteld, dus het ligt deels hier.
Mag ik ook nog even trots zijn? Mijn statjes doen het vandaag weer onverwacht goed. Nu had ik maandag wel een post waarvan ik verwachtte dat ie goed zou lopen, maar nu op woensdag ineens zo'n "opleving" in bezoekers vind ik onverwacht leuk.
Ik kan bijna niet geloven dat ik alweer bijna (half december) een jaar 2x per week aan het bloggen ben. IK heb mezelf gezegd dat ik het 1 jaar zou doen, twee keer per week posten en dan wel zou zien.
Tazzey
Geplaatst: 22-10-15 12:31
De tijd gaat snel als je aan het bloggen bent. Ga je na dit jaar wel door met 2x per week posten? Ik vind jouw blog altijd erg leuk! Ik ben in januari al weer 2 jaar aan het bloggen. Ik had nooit verwacht dat ik het zo lang zou volhouden.
Ik laat vandaag een gave roze neon zien, ondanks dat zijn naam iets anders zegt. China Glaze Purple Panic.
Natuurlijk mag je trots op jezelf zijn! En ik vind het heel knap dat je het vol hebt gehouden om 2x per week te posten. Ik hou het nu twee maanden vol om ongeveer 4x per week te posten, maar nu is mijn zin om te bloggen wel een beetje verdwenen. Ik heb geen inspiratie meer en heb daarom met mezelf afgesproken om mijn blog eventjes links te laten liggen en enkel nog te schrijven wanneer ik echt zin heb. Hopelijk krijg ik er dan weer zin in. (:
Yasmine
Geplaatst: 22-10-15 13:49
De tijd gaat inderdaad ontzettend snel! En wat een mooie resultaten hebben jullie beiden, HL en Tazzey, mag je zeker trots op zijn!
Ik ben zooooooooooooooooooooo trots want ik mag eindelijk de cover van mijn boek tonen! Uitleg over de titel en inhoud staan hier: Dit is mijn boek!
Wauw, gaaf zeg! Mooie cover heb je ervan gemaakt! En ik ben heel benieuwd naar de tekst er in, maar ook naar de illustraties! Oftewel, wanneer je boek in de winkels ligt, ga ik hem zeker kopen!