Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberley12 schreef:Hallo Bokkers, vraagje ik heb wat gekocht op Marktplaats, had allang binnen moeten zijn, verkoper zegt het opgestuurd te hebben, maar het is nog steeds niet binnen, ze gooit het erop neer dat het dan maar zoek geraakt moet zijn bij de post. Heb TNT al gemaild, deze geven aan dat ze dagelijks miljoenen poststukken verwerken, heb verkoper paar keer gemaild, gaf ze aan dat verzenden op eigen risico is, heeft dit niet in de advertentie gezet dat verzenden op eigen risico is. Maar hoe zit dit? Poos geleden heb ik bij iemand geld teruggestort omdat het zoek was...verkoper reageert nu ook niet meer op mijn mails.
Springs schreef:kimberley12 schreef:Hallo Bokkers, vraagje ik heb wat gekocht op Marktplaats, had allang binnen moeten zijn, verkoper zegt het opgestuurd te hebben, maar het is nog steeds niet binnen, ze gooit het erop neer dat het dan maar zoek geraakt moet zijn bij de post. Heb TNT al gemaild, deze geven aan dat ze dagelijks miljoenen poststukken verwerken, heb verkoper paar keer gemaild, gaf ze aan dat verzenden op eigen risico is, heeft dit niet in de advertentie gezet dat verzenden op eigen risico is. Maar hoe zit dit? Poos geleden heb ik bij iemand geld teruggestort omdat het zoek was...verkoper reageert nu ook niet meer op mijn mails.
Dat ziet er helaas niet al te best uit...
Als je het niet meer binnen krijg kan je er helaas vanuit gaan dat het nog bij de oude eigenaar ligt..
kimberley12 schreef:Dat gevoel had ik gelijk al, want ze gaf aan dat andere pakjes al wel waren aangekomen, die ze eerder had verstuurd dan mijn pakje. Heel raar. Als ik dit weekend geen mail krijg van haar, ga ik naar de banken laat het geld terugstorten.
kiki1976 schreef:Pffff waarom zetten ze nu nooit eens de gewenste info in een advertentie?
Ik word er zo moe van![]()
Lijkt mij als je een zadel wilt verkopen je in ieder geval de inch en boommaat erbij zet
Tyrcanol schreef:Op mijn zadel staat de boommaat etc wel op. Alleen die boommaat klopt niet
Shirley schreef:Ik zou eerlijk gezegd ook niemand in mijn directe omgeving weten die het wel kon en om zo'n zadel nu met dat doel mee te nemen naar een ruitersportzaak ofzo ?
Verklaart dus wel waarom er hier al jaren drie hangen