Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Pfoe, good luckdie dingen waren/zijn mateloos populair en niet aan te slepen. Of ze nog nooit in de collectie zitten weet ik ook niet, Zwolle had er niets meer van in ieder geval.
Rena100 schreef:De pot en het kopje heb ik vorige week nog gezien in Enschede. De klok heb ik niet gezien.
lisanne87 schreef:Ik ga toch even de stoute schoenen aantrekken..
Ik kwam zoiets tofs tegen wat ik graag zou willen hebben, maar heb de mogelijkheid niet om zelf naar de primark te gaan. Is er misschien iemand die heengaat en dit voor mij zou willen halen en verzenden?
Gaat om deze spulletjes
[ [url=m/1hnZ6P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GWQjLm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stamper schreef:lisanne87 schreef:Ik ga toch even de stoute schoenen aantrekken..
Ik kwam zoiets tofs tegen wat ik graag zou willen hebben, maar heb de mogelijkheid niet om zelf naar de primark te gaan. Is er misschien iemand die heengaat en dit voor mij zou willen halen en verzenden?
Gaat om deze spulletjes
[ [url=m/1hnZ6P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GWQjLm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is het al ib NL te krijgen?
Wil zaterdag gaan. Als je mij even pb wilt sturen met hoe eb wat precies
Rena100 schreef:Ik weet niet of die deze maand komtmaar ze vertelden me wel dat die nog niet binnen was
Voor wie de theepot spaarpot wil? Die heb ik dus wel gekocht, maar hoef hem zelf niet, anders breng ik hem terug!