Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:31

Tsja, de één kan vloeken met god niet hebben. De ander kan vloeken met kanker niet hebben. Soms moet 't er gewoon effe uit. :D

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:33

Maar god is nep en kanker niet.
Maar ik snap je punt hoor! Ik vind zelf kanker nogal pijnlijk maar ik denk tegenwoordig net als jij, ga je gang als het lekker vloekt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:38

Een buurman van mij ging helemaal over z'n theewater omdat een hangjongere van 17 met kanker vloekte in het speeltuintje, 22.00.

Nou dan ben je voor mij af. Ik vind vloeken met kanker echt laag, maar ik laat me toch niet opnaaien door iemand die het doet.

Verder, vloeken is leven voor mij.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:39

Urbanus schreef:
Een buurman van mij ging helemaal over z'n theewater omdat een hangjongere van 17 met kanker vloekte in het speeltuintje, 22.00.

Nou dan ben je voor mij af. Ik vind vloeken met kanker echt laag, maar ik laat me toch niet opnaaien door iemand die het doet.

Het is een lekkere uitlaat. Maar die knulletjes die over straat lopen te kanker dit, kanker dat, wil ik wel ewn knal voor de kop geven, tbh.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:43

Menino schreef:
Vind het erg kinderachtig van je vader @fotolijstje. Een volwassen vent hoort een conflict niet te beslechten door te negeren, zelfs niet als jij begon. Dat is eigenlijk mss wel belangrijker dan de vloekdiscussie. Niemand is perfect, maar snap je ergernis iig wel.

Het stomme is gewoon, ik doe het niet eens expres. Ik heb gewoon niks te zeggen tegen die vent. :')
Moest van mijn moeder horen dat hij denkt dat ik hem negeer pfff.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:43

Ik erger me ook wel een beetje aan mensen die zich teveel ergeren aan gevloek.

Ik weet niet hoe het is om van god te houden en wat vloeken met god voor iemand doet, dus daar pas ik me dan maar op aan. Maar mn halve familie is doodgegaan aan kanker, maar dat boeit zo'n 14-jarige stoere boi toch niets :+ . 't is echt niet als die kankervet zegt, dat 'ie bedoeld dat 'ie blij is dat mn vader dood is ofzo. Ik vind het wel behoorlijk tokkie. Mja, tokkies gonna be tokkie. Hun keus.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-05-23 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:44

_San87_ schreef:
Urbanus schreef:

Het is een lekkere uitlaat. Maar die knulletjes die over straat lopen te kanker dit, kanker dat, wil ik wel ewn knal voor de kop geven, tbh.

Ja maar zou je het echt doen ook?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:46

Wel filmen dan! :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:47

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:

Ja maar zou je het echt doen ook?

Nee, dat niet. Heeft toch geen zin. Maar ik vind er wel wat van.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:53

Vind er ook wat van hoor, vooral met ziektes waar nog mensen aan doodgaan (oh, wacht, TBC... Oeps). Oké vooral met kanker dan, maar het heeft zo lekker weinig zin om wildvreemde pubers op te voeden wat vloeken betreft. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:54

Ik vind voluit schelden ongeacht wie of het is ontzettend asociaal.

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:56

Dat ik waarschijnlijk volgend studiejaar niet in aanmerking kom voor een uitwonende beurs om een master te doen, omdat ik nu 5 jaar bezig ben met studeren en geen recht meer heb op een prestatiebeurs…En ik ben 5 jaar bezig omdat ik 1) door Corona en 2) door m’n instabiele thuissituatie nog meer studievertraging heb opgelopen.

Zoals ik ‘t nu lees kom ik nergens meer voor in aanmerking en loop ik de (mogelijke) 439 euro per maand mis. Dan ben je dus al genaaid omdat je toevallig tijdens het leenstelsel ging studeren, nu dus nog een keer omdat ik rustig alles zelf mag gaan betalen. Ik wil heel graag verder studeren maar dit maakt het zo niet aantrekkelijk :( Morgen DUO maar bellen, ik baal hier alleen weer zo van.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:57

_San87_ schreef:
Nee, dat niet. Heeft toch geen zin. Maar ik vind er wel wat van.

Ja, same.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 19:59

Waarom zijn lipfillers in? Ik snap het echt niet. Ik ben nog niemand tegengekomen waar het ook maar iets verbeterd, het ziet er gewoon altijd heel raar en overdreven uit. Alsof je door een bij in je lip gestoken bent, of hoe mijn vriend een dag na een flinke kaakoperatie eruit zag, of dat je een soort zwembandjes in je lippen hebt gepropt.
Kan iemand mij dit uitleggen?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:06

Afbeelding

Misschien identificeren ze zich als een zwembandje?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:08

Captain schreef:
[ Afbeelding ]

Misschien identificeren ze zich als een zwembandje?

Ja als dat niet drijft, weet ik het ook niet

_Nancy

Urbanus schreef:
Ik zou me er niet zo druk om maken. Als jij even wil tetteren over je poedersuiker neem ik daar geen aanstoot aan.

Ik heb de censuur uitstaan. Ik wil graag alle poedersuiker zien.

M_D_H schreef:
Nee hoor, dat hoeft ze niet.
Je kan er gewoon over heen lezen in plaats van een probleem van te maken.

Mijn gedacht!

Ik wil dit ook, maar hoe zet ik dit uit? Ik zoek bij instellingen, maar kan het niet vinden :o?

Fabled

Die lippen zijn gewoon om af te leiden van die fantastische wimpers.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:10

beegee schreef:
Dat ik waarschijnlijk volgend studiejaar niet in aanmerking kom voor een uitwonende beurs om een master te doen, omdat ik nu 5 jaar bezig ben met studeren en geen recht meer heb op een prestatiebeurs…En ik ben 5 jaar bezig omdat ik 1) door Corona en 2) door m’n instabiele thuissituatie nog meer studievertraging heb opgelopen.

Zoals ik ‘t nu lees kom ik nergens meer voor in aanmerking en loop ik de (mogelijke) 439 euro per maand mis. Dan ben je dus al genaaid omdat je toevallig tijdens het leenstelsel ging studeren, nu dus nog een keer omdat ik rustig alles zelf mag gaan betalen. Ik wil heel graag verder studeren maar dit maakt het zo niet aantrekkelijk :( Morgen DUO maar bellen, ik baal hier alleen weer zo van.

Was er niet een schrijfster laatst in het nieuws omdat ze een boek had uitgebracht over studeren met mentale problemen?

Even gezocht, Francien Regelink, met haar boek Druks
https://linktr.ee/francienregelink?fbcl ... 3xm_2XC1oY

Okee dit was niet de link naar haar insta maar daar heeft ze ook een reel op staan hierover

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:22

_Nancy schreef:
Ik wil dit ook, maar hoe zet ik dit uit? Ik zoek bij instellingen, maar kan het niet vinden :o?

Forum instellingen-> Wijzig weergave opties -> Censuur inschakelen

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:32

beegee schreef:

Ik ben door jou maar eens mijn eigen situatie van DUO gaan checken. Ik heb zelf ook geen recht meer op prestatie beurs.
Ik dacht eigenlijk dat DUO ook nieuwe master studenten zou meenemen in de nieuwe regeling? Zou wel willen zeggen dat het mij zou verbazen als ze ons nog een keer zouden naaien, maar verbaast mij eigenlijk niet. Nu wil ik wel weten hoe het allemaal zit, dus ga maar even op onderzoek uit

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:33

Maddy_Paola schreef:
beegee schreef:

Was er niet een schrijfster laatst in het nieuws omdat ze een boek had uitgebracht over studeren met mentale problemen?

Even gezocht, Francien Regelink, met haar boek Druks
https://linktr.ee/francienregelink?fbcl ... 3xm_2XC1oY

Okee dit was niet de link naar haar insta maar daar heeft ze ook een reel op staan hierover

Hahahah ja nieuw 'hoe overleef ik' boek :j

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-23 20:34

beegee schreef:

Heb je een psycholoog of behandelaar gehad i.v.m. je thuissituatie of is je huisarts/praktijkondersteuner betrokken? Dan kun je een jaar verlenging proberen aan te vragen van je prestatiebeurs. Ik zou eens informeren bij je studentendecaan, ik ga dat nu namelijk ook doen.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:40

Ik erger mij aan m'n ontstoken ogen. Iemand tips om er snel vanaf te komen?

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 20:41

Joh wat is dit weer een oneerlijke situatie zeg. Ik snap niet waarom ze niet zeggen alle studenten die nog studeren vanaf het moment dat de basisbeurs weer terug komt, krijgt deze. Wat ontzettend flauw weer zeg