Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Een buurman van mij ging helemaal over z'n theewater omdat een hangjongere van 17 met kanker vloekte in het speeltuintje, 22.00.
Nou dan ben je voor mij af. Ik vind vloeken met kanker echt laag, maar ik laat me toch niet opnaaien door iemand die het doet.
Verder, vloeken is leven voor mij.
Menino schreef:Vind het erg kinderachtig van je vader @fotolijstje. Een volwassen vent hoort een conflict niet te beslechten door te negeren, zelfs niet als jij begon. Dat is eigenlijk mss wel belangrijker dan de vloekdiscussie. Niemand is perfect, maar snap je ergernis iig wel.
_San87_ schreef:Urbanus schreef:Een buurman van mij ging helemaal over z'n theewater omdat een hangjongere van 17 met kanker vloekte in het speeltuintje, 22.00.
Nou dan ben je voor mij af. Ik vind vloeken met kanker echt laag, maar ik laat me toch niet opnaaien door iemand die het doet.
Verder, vloeken is leven voor mij.
Het is een lekkere uitlaat. Maar die knulletjes die over straat lopen te kanker dit, kanker dat, wil ik wel ewn knal voor de kop geven, tbh.
Urbanus schreef:Ik zou me er niet zo druk om maken. Als jij even wil tetteren over je poedersuiker neem ik daar geen aanstoot aan.
Ik heb de censuur uitstaan. Ik wil graag alle poedersuiker zien.M_D_H schreef:Nee hoor, dat hoeft ze niet.
Je kan er gewoon over heen lezen in plaats van een probleem van te maken.
Mijn gedacht!
beegee schreef:Dat ik waarschijnlijk volgend studiejaar niet in aanmerking kom voor een uitwonende beurs om een master te doen, omdat ik nu 5 jaar bezig ben met studeren en geen recht meer heb op een prestatiebeurs…En ik ben 5 jaar bezig omdat ik 1) door Corona en 2) door m’n instabiele thuissituatie nog meer studievertraging heb opgelopen.
Zoals ik ‘t nu lees kom ik nergens meer voor in aanmerking en loop ik de (mogelijke) 439 euro per maand mis. Dan ben je dus al genaaid omdat je toevallig tijdens het leenstelsel ging studeren, nu dus nog een keer omdat ik rustig alles zelf mag gaan betalen. Ik wil heel graag verder studeren maar dit maakt het zo niet aantrekkelijkMorgen DUO maar bellen, ik baal hier alleen weer zo van.
beegee schreef:Dat ik waarschijnlijk volgend studiejaar niet in aanmerking kom voor een uitwonende beurs om een master te doen, omdat ik nu 5 jaar bezig ben met studeren en geen recht meer heb op een prestatiebeurs…En ik ben 5 jaar bezig omdat ik 1) door Corona en 2) door m’n instabiele thuissituatie nog meer studievertraging heb opgelopen.
Zoals ik ‘t nu lees kom ik nergens meer voor in aanmerking en loop ik de (mogelijke) 439 euro per maand mis. Dan ben je dus al genaaid omdat je toevallig tijdens het leenstelsel ging studeren, nu dus nog een keer omdat ik rustig alles zelf mag gaan betalen. Ik wil heel graag verder studeren maar dit maakt het zo niet aantrekkelijkMorgen DUO maar bellen, ik baal hier alleen weer zo van.
Maddy_Paola schreef:beegee schreef:Dat ik waarschijnlijk volgend studiejaar niet in aanmerking kom voor een uitwonende beurs om een master te doen, omdat ik nu 5 jaar bezig ben met studeren en geen recht meer heb op een prestatiebeurs…En ik ben 5 jaar bezig omdat ik 1) door Corona en 2) door m’n instabiele thuissituatie nog meer studievertraging heb opgelopen.
Was er niet een schrijfster laatst in het nieuws omdat ze een boek had uitgebracht over studeren met mentale problemen?
Even gezocht, Francien Regelink, met haar boek Druks
https://linktr.ee/francienregelink?fbcl ... 3xm_2XC1oY
Okee dit was niet de link naar haar insta maar daar heeft ze ook een reel op staan hierover