Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Wat vervelend fleurtjeuh, en vooral zo herkenbaar. Ik ging kapot van de zenuwen en stress, totale black-out. Kon prima rijden in de les, maar in het examen ging ik helemaal out. De huisarts heeft me toen beta-blokkers voor geschreven. Die zorgen ervoor dat je bloeddruk niet zo omhoog kan jagen, waardoor je gewoon beter na kunt denken. Misschien ook iets voor jou?
Ik erger me aan mezelf. Ik kan alleen nog maar huilen. Er is niks aan de hand, maar ik huil en huil en huil. Is dat ook een Corona ding? Of een gesloopt-door-Corona-ding? En mijn arme vriendje maakt zich al zo’n zorgen en dan moet ik daar weer om huilenWat een ellende dit.
Berdien schreef:Wat vervelend fleurtjeuh, en vooral zo herkenbaar. Ik ging kapot van de zenuwen en stress, totale black-out. Kon prima rijden in de les, maar in het examen ging ik helemaal out. De huisarts heeft me toen beta-blokkers voor geschreven. Die zorgen ervoor dat je bloeddruk niet zo omhoog kan jagen, waardoor je gewoon beter na kunt denken. Misschien ook iets voor jou?
Ik erger me aan mezelf. Ik kan alleen nog maar huilen. Er is niks aan de hand, maar ik huil en huil en huil. Is dat ook een Corona ding? Of een gesloopt-door-Corona-ding? En mijn arme vriendje maakt zich al zo’n zorgen en dan moet ik daar weer om huilenWat een ellende dit.
Lugea schreef:Aangezien jullie zo lief reageerden op mijn ergernis even een update met betrekking tot mijn moeder: haar scan zag er goed uit! Geen veranderingen ten opzichte van de scan van september, dus dat is onder deze omstandigheden goed nieuws.
Wat vervelend dat je gezakt bent voor je rijexamen, fleurtjeuh. Hopelijk heb je wel tips gekregen om misschien nog wat dingen extra te oefenen.
Boheme schreef:Wil ik morgen weer gaan werken is de bedrijfsarts het daar niet mee eens en heeft hij zelfs mijn leidinggevende daarover gebeld.
Jongens ik heb de griep hoest en snotter, niets meer...ik wil naar kantoor
En nee geen corona, test al 14 dagen negatief
_San87_ schreef:Boheme schreef:Wil ik morgen weer gaan werken is de bedrijfsarts het daar niet mee eens en heeft hij zelfs mijn leidinggevende daarover gebeld.
Jongens ik heb de griep hoest en snotter, niets meer...ik wil naar kantoor
En nee geen corona, test al 14 dagen negatief
Lekker iedereen op kantoor aansteken, yay!
wyoming schreef:Mijn dochter ligt naast mij te snurken, maar maakt iedere keer andere geluiden, gekke bewegingen waardoor ik op scherp spring of ze in een aanval zit. Wordt een lange nacht.
En ik heb 2 facturen uit Frankrijk ontvangen met bedragen erop die ik moet betalen maar het is niet echt duidelijk waarvan/ waarvoor dat dan is.
hagelslag schreef:Het laatste chocoldepapier bolletje opgeruimd![]()
De kleine gek speelde maar wat graag met een bolletje gemaakt van een merci papiertje of van kinder chocolade ofzo.
Zodra je een kinderchocolade open maakte, zat ze al klaar om achter een bolletje aan te sprinten en dan als een gek door de woonkamer ermee spelen