Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:15

Lugea wat fijn dat de scan van je moeder er goed uitzag!

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:17

Ik heb bij de Hema voor onze kinderen die Warchild pyjama's besteld maar nu ligt mijn liefje dwars en wil niet voor ons ook een matchende set.

Dag ideale kerstochtendfoto.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:18

Wat vervelend fleurtjeuh, en vooral zo herkenbaar. Ik ging kapot van de zenuwen en stress, totale black-out. Kon prima rijden in de les, maar in het examen ging ik helemaal out. De huisarts heeft me toen beta-blokkers voor geschreven. Die zorgen ervoor dat je bloeddruk niet zo omhoog kan jagen, waardoor je gewoon beter na kunt denken. Misschien ook iets voor jou?

Ik erger me aan mezelf. Ik kan alleen nog maar huilen. Er is niks aan de hand, maar ik huil en huil en huil. Is dat ook een Corona ding? Of een gesloopt-door-Corona-ding? En mijn arme vriendje maakt zich al zo’n zorgen en dan moet ik daar weer om huilen :roll: Wat een ellende dit.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:18

Dat ik mijn TPV voeding zo weer moet aansluiten..
Zo geen zin in.. maar ja moet nou eenmaal. Moet eigenlijk blij zijn dat zoiets bestaat..
En dat ben ik ook wel, maar ben er ook wel eens zat van.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:23

Berdien schreef:
Wat vervelend fleurtjeuh, en vooral zo herkenbaar. Ik ging kapot van de zenuwen en stress, totale black-out. Kon prima rijden in de les, maar in het examen ging ik helemaal out. De huisarts heeft me toen beta-blokkers voor geschreven. Die zorgen ervoor dat je bloeddruk niet zo omhoog kan jagen, waardoor je gewoon beter na kunt denken. Misschien ook iets voor jou?

Ik erger me aan mezelf. Ik kan alleen nog maar huilen. Er is niks aan de hand, maar ik huil en huil en huil. Is dat ook een Corona ding? Of een gesloopt-door-Corona-ding? En mijn arme vriendje maakt zich al zo’n zorgen en dan moet ik daar weer om huilen :roll: Wat een ellende dit.

Huilbuien zijn poedersuiker.. weet er alles van..

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:32

Echt geweldig als iedereen om je heen zegt dat je iets niet kan -O-

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:35

Appeltje_1 schreef:
Echt geweldig als iedereen om je heen zegt dat je iets niet kan -O-

Laat ze vooral zien dat je het wel kan! Maar ik snap dat dat veel makkelijker gezegd is dan gedaan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:40

Berdien schreef:

:(:)

Ik doe met je mee. Gisteren toch wat meer indruk gemaakt als ik dacht en gewoon moe en gesloopt. En bezorgd terwijl het allemaal mee valt maar toch

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:41

Dat ik het koud heb, maar bijna 21 graden in huis. Ga toch maar even kachel aan laten slaan als die wil.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 18:48

Lugea schreef:
Aangezien jullie zo lief reageerden op mijn ergernis even een update met betrekking tot mijn moeder: haar scan zag er goed uit! Geen veranderingen ten opzichte van de scan van september, dus dat is onder deze omstandigheden goed nieuws.

Wat vervelend dat je gezakt bent voor je rijexamen, fleurtjeuh. Hopelijk heb je wel tips gekregen om misschien nog wat dingen extra te oefenen.

Lugea dat is in dit geval goed nieuws! Hopelijk blijft het nog lang positief nieuws.

Fleurtjeuh balen joh, snap dat je even gejankt hebt :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 19:43

xPareltje schreef:
Iemand tips hoe ik alcohol vlekken (rituals geurstokken) uit een betonlook tafel krijg? Het is echt een gigantische vlek ;( ;(

Ik lees zuurvrije allesreiniger. M'n pa zegt zout als het nog vochtig is, maar pin me er niet op vast of dat werkt :+

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 21:08

Wil ik morgen weer gaan werken is de bedrijfsarts het daar niet mee eens en heeft hij zelfs mijn leidinggevende daarover gebeld.
Jongens ik heb de griep hoest en snotter, niets meer...ik wil naar kantoor

En nee geen corona, test al 14 dagen negatief

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 21:11

Het laatste chocoldepapier bolletje opgeruimd -O- -O-

De kleine gek speelde maar wat graag met een bolletje gemaakt van een merci papiertje of van kinder chocolade ofzo.

Zodra je een kinderchocolade open maakte, zat ze al klaar om achter een bolletje aan te sprinten en dan als een gek door de woonkamer ermee spelen -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 21:11

Boheme schreef:
Wil ik morgen weer gaan werken is de bedrijfsarts het daar niet mee eens en heeft hij zelfs mijn leidinggevende daarover gebeld.

Lekker iedereen op kantoor aansteken, yay *\o/*!

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 21:15

_San87_ schreef:
Boheme schreef:

Lekker iedereen op kantoor aansteken, yay *\o/*!

Nee, ben al 10 dagen thuis..en ik ben aangestoken op werk.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 21:39

Mijn dochter ligt naast mij te snurken, maar maakt iedere keer andere geluiden, gekke bewegingen waardoor ik op scherp spring of ze in een aanval zit. Wordt een lange nacht.

En ik heb 2 facturen uit Frankrijk ontvangen met bedragen erop die ik moet betalen maar het is niet echt duidelijk waarvan/ waarvoor dat dan is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 22:12

wyoming schreef:
Mijn dochter ligt naast mij te snurken, maar maakt iedere keer andere geluiden, gekke bewegingen waardoor ik op scherp spring of ze in een aanval zit. Wordt een lange nacht.

En ik heb 2 facturen uit Frankrijk ontvangen met bedragen erop die ik moet betalen maar het is niet echt duidelijk waarvan/ waarvoor dat dan is.

Knuffel.

Het zit je niet mee.

Ik ben niet fit. Moe. Beetje in een soort piepzak. -O-

Morgen ook een drukke dag.
Donderdag thuis studie.
Vrijdag rustige dag en daarna twee lange dagen werken.
Maar dat vind ik niet erg.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 22:44

Mijn herkansing ging nog slechter dan het eerste tentamen.. :( Baal ervan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 00:36

hagelslag schreef:
Het laatste chocoldepapier bolletje opgeruimd -O- -O-

De kleine gek speelde maar wat graag met een bolletje gemaakt van een merci papiertje of van kinder chocolade ofzo.

Zodra je een kinderchocolade open maakte, zat ze al klaar om achter een bolletje aan te sprinten en dan als een gek door de woonkamer ermee spelen -O-

-O- :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 00:58

Blijkbaar is de band tussen mijn zus en mijzelf zodanig achteruit gegaan (is nooit echt geweldig geweest) dat ik pas na 2 maand te horen krijg dat ze flink in elkaar is geslaan door haar nu ex. Ondanks dat ik ze in de tussentijd wel heb gehoord. Ik heb aangeboden dat ik altijd wil helpen waar nodig maar haar antwoord kwam er eigenlijk op neer dat ik vooral niets moest doen/niet gewenst was. Ik heb het gesprek nog over haar dochter proberen laten gaan (mijn nichtje dus die mij helaas niet kent) maar nauwelijks/geen reactie. Toen kwam er uit dat mijn ouders alles al lang en breed onder controle hadden en toen ging het lichtje wel branden bij mij. Ik weet al langer dan vandaag dat mijn vader mij flink afbrand bij mijn zus (heb nog net geen fikse ruzie met haar gekregen toen ik contact verbrak want hij is uiteraard het slachtoffer) en mijn moeder is nu dus ook lekker bezig. En uiteraard geloofd zij dit weer allemaal.

Pfff, het is dat iedereen die mij persoonlijk kent en ook de situatie kent, zegt dat het echt niet aan mij ligt. En, dat er gewoon duidelijke diagnoses zijn bij hun. Anders zou ik echt gaan denken dat ik gek ben en ik inderdaad van lotje ben getikt.
Het doet even extra pijn. Ik probeer het geen van mijn moeder nog een plaats te geven en anderhalve week later geeft mijn zus duidelijk aan dat ik eigenlijk geen plek meer heb in haar leven. Zal dat ook maar een plekje proberen geven :x Zo klaar mee…

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 01:03

Ik ben boos dat ik ziek ben, aflevering 35743.

Ik heb pijn aan mijn ontstoken oor die tot aan meeste kiezen in de onderkaak uitstraalt, pijnstilling werkt voor geen meter en ik blijf aardig doof. En eten is pijnlijk en ik wil het niet, en dan heb ik het koud omdat ik geen warm eten binnen krijg, en ik heb hoofdpijn, en nog een blaasontsteking erbij, en tig andere pijnklachten die nergens op slaan, en nee, ik ben geen klein kind maar vind het w verleidelijk om zo op de vloer te gaan liggen janken omdat het allemaal stom is :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 01:36

Ik heb eeb droge mond door de antibiotica, super irritant want ik word er een beetje paniekerig van..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 01:55

Plafonddienst

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 02:54

Telpeva schreef:
Plafonddienst

Ik ook -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 07:45

Vandaag in broek, dikke trui en sjaal naar kantoor ;(. Het is zo koud daar.