Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Net zoals afgewerkt zijn.
M_D_H schreef:Lau schreef:
Nou ik ben heel blij dat we morgen gewoon dicht zijn![]()
Zou ff lekker worden we zijn al 7 dagen in de week open dan is zo een feestdag best een verademing.
Dat je 7 dagen in de week open bent betekend toch niet dat je ze ook alle 7 werkt, je hebt gewoon je weekend nog hoor, ook als je open bent met hemelvaart
M_D_H schreef:Hoort her geluid van een fluitketel onder hoge druk...
Fijn, krijsje 2.0 is weer bij opa en oma...
Hoe kan het dat beide krijsjes (1.0 en 2.0) dit soort hoge tonen kunnen produceren?
Dit is niet normaal hoor, ik ken geen enkel kind die dit soort tonen kan voortbrengen...
Lau schreef:M_D_H schreef:
Dat je 7 dagen in de week open bent betekend toch niet dat je ze ook alle 7 werkt, je hebt gewoon je weekend nog hoor, ook als je open bent met hemelvaart
We zijn maar met 7 man in het team elke dag minimaal 3 op de vloer. Ik werk elk weekend een dubbel weekend en dan dinsdag, woe, do weer. Ik heb geen weekend
fleurtjeuh schreef:M_D_H schreef:Hoort her geluid van een fluitketel onder hoge druk...
Fijn, krijsje 2.0 is weer bij opa en oma...
Hoe kan het dat beide krijsjes (1.0 en 2.0) dit soort hoge tonen kunnen produceren?
Dit is niet normaal hoor, ik ken geen enkel kind die dit soort tonen kan voortbrengen...
Oefening baart kunst
_San87_ schreef:Mijn 'ergernisje'...
Ik heb een nieuwe functie op werk, yay. Ik wilde dat vieren met een taartje voor m'n vriend en mij.
Bakkerij had NIKS meer. Nog geen boterkoekje.
Urbanus schreef:M_D_H schreef:Dan mogen ze van mij wel ophouden met oefenen...
Kan niet wachten tot ze de baard in de keel krijgen![]()
Dan komen er andere ergenissen...
Brommers, wietlucht.