Ik vind er zelf van alles van, het schrijfonderwijs en de keuzes enzo, maar dat is een andere discussie.
Ik ben al blij dat dit kaartje wel heel leesbaar is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Jeetje, maar de jeugd moet toch fatsoenlijk leren schrijven.En leesbaar, niet echt.Mijn vader had er moeite mee.
Britta31 schreef:Britta31 schreef:Een bericht in de krant van een kind van 9 die een brief had geschreven op lijnpapier,het leek nergens op,scheef en blokletters.De moeder had het nog nagekeken.Maar,het kan natuurlijk zijn dat het kind een leerachterstand heeft.Denk het niet.
[ Afbeelding ]
Mijn vader kreeg dit kaartje van een kind van 11, zonder leerachterstand.Dit lijkt toch nergens op,word dat echt niet meer geleerd op school? Aan elkaar schrijven en recht.Of ben ik nu zo oud.En zijn moeder is basisschool leerkracht.
Foaly schreef:Maar één kind is toch niet 'de jeugd'? Mijn broertjes hadden ook enorme hanenpoten op die leeftijd, terwijl ik en mijn zusje wel een fatsoenlijk handschrift hadden. Het verschilt echt per persoon en ik vind het ook een beetje overdreven om hier zo over te vallen, sorry
Lalidan schreef:Overnachting. Je vakantie beginnen met ongelukken omdat je moe bent van het autorijden, is in elk geval niet mijn idee van vakantie..... Ikzelf rij geregeld 7 uur op een dag, maar als je het niet gewend bent, is het slopend. En hou ook rekening met potentiële vertragingen, wegwerkzaamheden, files etc. De kans dat je iets in 7 uur rijdt, is vrijwel 0.
Fearn schreef:Het is tegen de 600 km rijden.
Maar ik heb liever niet te veel stress dat ik het niet zou redden ja..
Idd pauze ga ik sowieso doen hoorik heb nu een accommodatie gevonden die op circa 3 uur rijden zit en dan daar slapen en dan de 2e dag nog zo'n 4,5 / 5 uur rijden.
karuna schreef:Fearn schreef:Het is tegen de 600 km rijden.
Maar ik heb liever niet te veel stress dat ik het niet zou redden ja..
Idd pauze ga ik sowieso doen hoorik heb nu een accommodatie gevonden die op circa 3 uur rijden zit en dan daar slapen en dan de 2e dag nog zo'n 4,5 / 5 uur rijden.
Dan moet het zeker te doen zijn.wij hebben zondag 150 km gereden en daarna een stuk gewandeld (nou ja ik zitten op mijn krent en gv duwde zich rot ) en lekker sushi gegeten. Maandag de 450km in deels chaotisch druk nederlandse verkeer. Vooral de laatste 200 km in nl waren vermoeiend door de chaos en drukte
Wat je zou kunnen doen. Neem de binnendoor route en bekijk interessante dingen die je onderweg tegenkomt. Daar heb je dan de tijd voor en het voelt dan ook als echte vakantie.
Nu ben ik wel benieuwd waar je heengaat hihi![]()
DuoPenotti schreef:Is een hoortoestel van Specsavers of Hans anders net zo goed dan die van een speciale hoorzaak?
Of zit daar veel verschil in?
Bij alle werken toch audiciens met dezelfde opleiding of is dat ook niet?
Jet schreef:Als ik het zo lees, zou ik het als ik jou was ook in 2 dagen doen, maar dan wel de eerste dag een lange afstand en de tweede dag een korte afstand, zodat je dan wel eerder op de dag op je eindbestemming bent. Over het algemeen reken ik met een gemiddelde van 60 km. per uur over zulke afstanden en dat komt redelijk goed uit. Dan zou 600 km. 10 uur rijden zijn. Ik zou in dat geval de eerste dag zo'n 6,5 uur reizen en de tweede dag nog 3,5 uur. Dan zou ik de eerste dag 2 x 2 korte pauzes nemen of 1 keer een lange, net hoe je je voelt. De tweede dag na 2 uur een korte pauze.
Bedenk dat jouw vakantie ingaat zodra je de deur thuis achter je dicht doet en ga dan al genieten. Dan kom je de reis ook relaxter door. Terug zou ik het hetzelfde doen, eerst een lange afstand, de dag erna een kortere afstand.