Huertecilla schreef:Relaxed schreef:Gelukkig wordt er niet gekeken naar eigen schuld, maar naar overlevingskans en ligduur oa
Waarom dan dat gehamer op niet gevaccineerd met Covid hier en elders???
Zonder Covid is er ook veel meer overgewicht, drankmisbruik, roken op ICs en mét Covid helemaal.
Maar nee.... cóvid.... waaaaaa, paniek.... schuldig aan overbelasting van gezondheidszorg, maakt niet uit dat de patient zich een levercirrosis gezopen heeft; ongevaccineerde cóvid-foei; door naar de palleatieve zorg!!!
Ondertussen hier (nog?) geen herhervaccinatie van onder de 80 en niet extra risico.
Nog tussen haakjes want het is ook hier herfst geworden met regen en b´b´b´b´b´ f´isjes, dus de hele meute van het terras en de boulevard naar binnen. Nu tellen, 1 , 2 , 3, 4, en ja hoor de aantallen besmetten stijgen. De paniekknop is al ingedrukt. Let wel, 95-98% is gevaccineerd hier. Dat is dus helemaal geen eindoplossing dûh. Tenminste, niet voor ´vrijheid´; bíjna iedereen gevaccineerd, QR codes, tests en al, maar nóg worden evenementen afgelast, fora beperkt, de horeca weer beperkt.
Ah, éventjes doorbijten nog. Komt voorjaar dan wordt het beter. Ja, en dan in de herfst weer hetzelfde tenzij iedereen een besmetting doorlopen heeft. Dát zou geen probleem zijn toch met volledige vaccinatie??? Of watAh
Ik weet het; contant geld!! Dát is het; vies, zwart geld
Afschaffen en rap wat om de zorg te ontzien en risico-groepen te beschermen.
Jezus, trek het niet zo uit zijn verband.. Ik reageerde enkel op code zwart en keuzes die dan gemaakt worden.. En ja er is paniek, doordat onze zorg piept en kraakt, komt dat alleen door covid? Zeker niet, maar mede daardoor zijn nu de problemen wel groot.
De rest van je blabla negeer ik maar ff