Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Licht het aan mij, of zijn er veel mensen die de verplichtingen niet leuk vinden.
Ik lees de één na de ander...
Geen verwijt. Wel een knuffel.
maralyn schreef:Licht het aan mij, of zijn er veel mensen die de verplichtingen niet leuk vinden.
TheNovelist schreef:Opkomende kootslipaltijd wanneer ik op vakantie in frankrijk ben in december... lip is dik en tintelt sinds gister maar hij breekt niet door. Hoop zooo erg dat het nog weg gaat maar ben er bang voor..
Merlen schreef:Oh,breek me de bek niet open over de 'verplichte' nieuwjaarsbezoeken.
Tot enkele jaren geleden werden we verwacht bij moeder vriend,mijn ouders,mijn grootmoeder en mijn grootvader.4 adressen op 2 dagen.
Sowieso 1 januari bij mijn schoonmoeder en als je daar niet voor 17u was,was ze super chagrijnig.
In de voormiddag alle hens aan dek om pony's eten te gaan geven en de kinderen klaar te maken.Ik in volle stress en als allerlaatste klaar.
Froukje schreef:De afzuigkap zit nog niet goed aangesloten op de buis naar buiten en ik ben bezig met stoofpeertjes en portsaus.. Volgens mij is het bezoek al dronken zodra ze de hal binnen komen
Britta31 schreef:De kinderen zijn teleurgesteld dat er geen kerst ontbijt was gisteren.Ze komen echt niet om 10.00 uit bed en kraken dan het ontbijt af.Dus nee geen ontbijt.
poes schreef:De sluiting van de cinema’s in België. Er is geen enkele melding dat besmettingen hier vaker uit voortkomen. Op café gaan of uit eten en dan allen uren in veel kleinere ruimtes zitten zonder mondmasker mag nog. Waar is de logica? Ik wil naar de filmonze beide kleine cinema’s in Gent zijn te koop gezet door deze jammerlijke beslissingen.
Citaat:Bioscopen in Luik, Charleroi, Namen en Brussel gaan voor burgerlijke ongehoorzaamheid na de beslissingen van het Overlegcomité.
Moestuin schreef:Zonde hé… Ik ging erg vaak naar die kleine cinema vlak bij de Zuid. Naam ontgaat mij nu helaas. Kon je ook een heerlijk biertje drinken.
Wij zijn nog naar de cinema gegaan. Sing 2. Was inderdaad 10 x ‘veiliger’ dan op restaurant.