Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:33

Mri schreef:
Schoenen voor mijn dochter...
Nieuw zonder prijskaartje

T zijn prachtige schoenen en ze zitten super voor dr. Maar dit is niet nieuw...
[ Afbeelding ]

Wat zonde Mri! Ook niet iets wat je zelf kan bijschilderen met schoensmeer.

pmarena

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:01

Bij een omschrijving als kampshirt lees ik buitenspeelshirt, dan ga ik uit van het mooie is er wel vanaf, dus wat verwassen, vlekkerig of misschien zelfs een klein gaatje. Zeker voor 1 euro :=

Maar het is wel fijn als het dan wel vermeld wordt. Aan de andere kant....ik snap ook wel dat je voor 1 euro niet veel zin hebt om een half uur de tijd te nemen voor uitgebreide controles, uitgebreide omschrijving en foto's..... maar zet het dan niet onder 'heel goed' maar gewoon onder 'goed'.

Echter soms zetten mensen gewoon voor het gemak van snel weg en om geen gezeur te krijgen, bijna alles onder 'goed' en dan krijg je gewoon imo nog hartstikke nette kleding voor een flutprijsje.

Wat jammer van die schoen zeg, dat ziet er best beschadigd uit... of vertekent het en is het alleen maar viezig...? Wel een beetje tricky dat het op de foto lijkt alsof kind ze al draagt, ik kan me voorstellen dat een Vinted zich met zo'n foto afvraagt of het niet bij koper zelf is gebeurd.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:56

pmarena schreef:
Wat jammer van die schoen zeg, dat ziet er best beschadigd uit... of vertekent het en is het alleen maar viezig...? Wel een beetje tricky dat het op de foto lijkt alsof kind ze al draagt, ik kan me voorstellen dat een Vinted zich met zo'n foto afvraagt of het niet bij koper zelf is gebeurd.

Het is beschadigd. Mijn dochter vind ze geweldig dus we houden ze. Ik heb ze vandaag van het pakket punt opgehaald. Maar dit is zeker niet nieuw.
Persoonlijk zou ik een categorie tussen goed en veelgedragen ook erg fijn vinden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:19

Ik had een bit verkocht van 14 cm
Foto erbij met centimeter ernaast
Nu blijft de verkoper volhouden dat het niet de goede maat is en dat mijn centimeter niet klopt :+

Nu heeft ze een geschil geopend bij vinted en heb ik toch gelijk gekregen dus dat zal me nu wel een negatieve review opleveren.
Kan ik dat nog voorkomen door te blokkeren?
Heb 1436 vijf sterren reviews dus zou het wel zonde vinden…

Ging trouwens om een bit van 8 euro en ze mocht van mij ook terug sturen maar ze wou hem gratis houden.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:38

Je cm klopte niet, moet niet gekker worden :')

Je kan altijd nog reageren op haar slechte review

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:50

Weet je wat ik nu echt oneerlijk vind.

Je verstuurd een pakket. Diegene haalt het bewust niet op want bedacht.
Vervolgens raakt het pakket zoek. Zij heeft haar geld terug en ik heb en geen geld en geen pakket.

Plus als ik een transactie annuleer krijg ik een slechte review. En deze persoon krijgt haar geld en geen review.
Vind het belachelijk dat zij dan al haar geld terug krijgt.
Goed voor het milieu ook. Daar wordt toch zo op gehamerd tegenwoordig?

Pff sorry frustratie alom. Ze zijn ook zo vriendelijk dan he. Bij vinted. _-:(

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:26

Ik kreeg gewoon mijn geld toen een pakket zoek bleek?