Mri schreef:Schoenen voor mijn dochter...
Nieuw zonder prijskaartje
T zijn prachtige schoenen en ze zitten super voor dr. Maar dit is niet nieuw...
[ Afbeelding ]
Wat zonde Mri! Ook niet iets wat je zelf kan bijschilderen met schoensmeer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mri schreef:Schoenen voor mijn dochter...
Nieuw zonder prijskaartje
T zijn prachtige schoenen en ze zitten super voor dr. Maar dit is niet nieuw...
[ Afbeelding ]
pmarena schreef:Wat jammer van die schoen zeg, dat ziet er best beschadigd uit... of vertekent het en is het alleen maar viezig...? Wel een beetje tricky dat het op de foto lijkt alsof kind ze al draagt, ik kan me voorstellen dat een Vinted zich met zo'n foto afvraagt of het niet bij koper zelf is gebeurd.
Saul schreef:Weet je wat ik nu echt oneerlijk vind.
Je verstuurd een pakket. Diegene haalt het bewust niet op want bedacht.
Vervolgens raakt het pakket zoek. Zij heeft haar geld terug en ik heb en geen geld en geen pakket.
Plus als ik een transactie annuleer krijg ik een slechte review. En deze persoon krijgt haar geld en geen review.
Vind het belachelijk dat zij dan al haar geld terug krijgt.
Goed voor het milieu ook. Daar wordt toch zo op gehamerd tegenwoordig?
Pff sorry frustratie alom. Ze zijn ook zo vriendelijk dan he. Bij vinted.
Mri schreef:pmarena schreef:Wat jammer van die schoen zeg, dat ziet er best beschadigd uit... of vertekent het en is het alleen maar viezig...? Wel een beetje tricky dat het op de foto lijkt alsof kind ze al draagt, ik kan me voorstellen dat een Vinted zich met zo'n foto afvraagt of het niet bij koper zelf is gebeurd.
Het is beschadigd. Mijn dochter vind ze geweldig dus we houden ze. Ik heb ze vandaag van het pakket punt opgehaald. Maar dit is zeker niet nieuw.
Persoonlijk zou ik een categorie tussen goed en veelgedragen ook erg fijn vinden.
pmarena schreef:Hier zit het dichtstbijzijnde punt een dorp verderop (10 km) en ik moet regelmatig daar een pakje inleveren. Maar vallen wel onder dezelfde gemeente dus wellicht kijken ze daar naar...?
C_arola schreef:Klopt inderdaad omdat het niet in haar dorp zit.
Net nog een pakket met digitale QR code kunnen opsturen zonder problemen.
Amber_anne schreef:Ik ben wel benieuwd naar de foto maar afgaand op jou omschrijving zou ik het ook niet terug nemen. Waarom zou de kleur ook te maken hebben met het merk?
Heeft ze een foto van de witte puntjes gestuurd naar je?
Amber_anne schreef:Waarom zou de kleur ook te maken hebben met het merk?
Alja schreef:Als je van vinted gelijk krijgt in een geschil krijg je dan beide geld?
Mijn koper van het bit is natuurlijk boos dat ik gelijk heb gekregen maar ze wil de comity vooral voor mij waarschuwen en ze schrijft dus ook dat ze haar geld terug heeft gekregen en dus gelijk heeft maar ik heb ook m’n geld gekregen?