Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Mijn scooter is bijna totall los doordat ik een jaar geleden verkeerde benzine er in had gedaan blijkt nu. Had ik dit eerder laten oplossen was het nog te doen maar nu is de vraag nog of het op te lossen is voor onder de 200 euro
Zebrastreep schreef:Gestoken door een brandnetel tijdens het mountainbiken. Opeens hing er een tak voor mijn hoofd dus als reactie gooide ik de fiets naar links in een paar brandnetels.
Was even vergeten hoe dat ook alweer voeldeEn dat ik er altijd heel erg op reageer en flink wat bultjes krijg. Het branderige gevoel blijft ook wel even hangen.
Ineke2 schreef:Zebrastreep schreef:Gestoken door een brandnetel tijdens het mountainbiken. Opeens hing er een tak voor mijn hoofd dus als reactie gooide ik de fiets naar links in een paar brandnetels.
Was even vergeten hoe dat ook alweer voeldeEn dat ik er altijd heel erg op reageer en flink wat bultjes krijg. Het branderige gevoel blijft ook wel even hangen.
![]()
Calendula zalf of iets met menthol helpt echt tegen de jeuk.
Zebrastreep schreef:Gestoken door een brandnetel tijdens het mountainbiken. Opeens hing er een tak voor mijn hoofd dus als reactie gooide ik de fiets naar links in een paar brandnetels.
Marije_1997 schreef:Rennie89 schreef:Mijn scooter is bijna totall los doordat ik een jaar geleden verkeerde benzine er in had gedaan blijkt nu. Had ik dit eerder laten oplossen was het nog te doen maar nu is de vraag nog of het op te lossen is voor onder de 200 euro
Bezine is Bezine. Of je moet er diesel in hebben gegooid. Je hebt e10 en e5 beide kun je prima in alle Bezine motoren doen. De ene loopt beter op e10 of et dan de andere. Maar kan geen kwaad
Telpeva schreef:Marije_1997 schreef:Bezine is Bezine. Of je moet er diesel in hebben gegooid. Je hebt e10 en e5 beide kun je prima in alle Bezine motoren doen. De ene loopt beter op e10 of et dan de andere. Maar kan geen kwaad
Nee dat klopt niet, de ene benzine is de andere benzine niet, en nee ook niet elke motor kan er tegen als je E10 tankt. De mengverhouding in E10 is anders, er zit meer ethanol in, en daardoor gaat metaal sneller roesten, en rubber lost er in op. Roest en rubberdeeltjes veroorzaken vervolgens schade en meer slijtage van binnenuit. Het ene type scooter is hier gevoeliger voor als de andere, en het gaat ook sneller mis als je weinig rijdt. En scooters (en brommers, en motoren) zijn nu ook net van die apparaten die in de winter en met vies weer vaak wekenlang, maandenlang ongebruikt in een schuur staan.
Echt niet dat ik E10 ga tanken met mijn scooter, ik hou hem graag heel.
Marije_1997 schreef:Rennie89 schreef:Mijn scooter is bijna totall los doordat ik een jaar geleden verkeerde benzine er in had gedaan blijkt nu. Had ik dit eerder laten oplossen was het nog te doen maar nu is de vraag nog of het op te lossen is voor onder de 200 euro
Bezine is Bezine. Of je moet er diesel in hebben gegooid. Je hebt e10 en e5 beide kun je prima in alle Bezine motoren doen. De ene loopt beter op e10 of et dan de andere. Maar kan geen kwaad
Jolien87 schreef:Mensen waarmee je een discussie voert en die vervolgens filmpjes gaan sturen in plaats van dat ze hun eigen woorden gebruiken. Sorry maar als ik een filmpje wil zien dan zet ik wel Netflix op.
Telpeva schreef:Jolien87 schreef:Mensen waarmee je een discussie voert en die vervolgens filmpjes gaan sturen in plaats van dat ze hun eigen woorden gebruiken. Sorry maar als ik een filmpje wil zien dan zet ik wel Netflix op.
Oh brr ja, filmpjes vind ik zo'n afknapper en zo zonde van mijn tijd, ik vind dat echt niet passen bij discussiëren.
Jolien87 schreef:Mensen waarmee je een discussie voert en die vervolgens filmpjes gaan sturen in plaats van dat ze hun eigen woorden gebruiken. Sorry maar als ik een filmpje wil zien dan zet ik wel Netflix op.
lenaa_tje schreef:De druk op het werk. Al weer de derde avond op rij dat ik nog aan het werk ben.
Een keer E10 tanken zal niet direct een negatief effect hebben. Zat mensen die dat er in Duitsland al jaren in gooien. Daar hadden ze al veel eerder e10 benzine
Nyaleti schreef:Dat ik al vaak zat heb afgesloten op het werk maar nog steeds savonds zit te stressen of alles wel gedaan is / goed op slot zit
SinneJ schreef:Nyaleti schreef:Dat ik al vaak zat heb afgesloten op het werk maar nog steeds savonds zit te stressen of alles wel gedaan is / goed op slot zit
Ik las dit echt als: ik heb al vaak dronken afgesloten op mijn werk.
Maar toen klopte de rest van het bericht niet, en heeft deze Vlaming nog eens geprobeerd