Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Relaxed schreef:Zijn wij dan zo modern dat ze gewoon alleen op de vrachtwagen zitten? Waarom zijn er nog 3/4 vuilnismannen per auto nodig?
Een chauffer. 2 man om de containers te pakken, aan de auto te hangen, knop indrukken, container weer van de auto afhalen en terugzetten.
rien10 schreef:Relaxed schreef:Zijn wij dan zo modern dat ze gewoon alleen op de vrachtwagen zitten? Waarom zijn er nog 3/4 vuilnismannen per auto nodig?
Een chauffer. 2 man om de containers te pakken, aan de auto te hangen, knop indrukken, container weer van de auto afhalen en terugzetten.
alsof allochtonen de enige zijn met laagbetaalde banen die wel moeten werken... ? Ik vond dat gewoon een beetje een algemeniserende uitspraak...Citaat:vaak allochtone gezinnen die wel moeten werken in hun laagbetaalde banen
Huertecilla schreef:Karl66 schreef:En jullie denken dat we niet genoeg politie hebben om te handhaven?
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik daar in maart wat over schreef viel het hele forum woést over me heen.
Huertecilla schreef:Karl66 schreef:En jullie denken dat we niet genoeg politie hebben om te handhaven?
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ik daar in maart wat over schreef viel het hele forum woést over me heen.
Electra63 schreef:https://www.parool.nl/amsterdam/hoe-kon ... bSN1r2-o_m
Hier een artikel waarom met name in Amsterdam (en andere grote steden) het virus zo vaak voorkomt.
bigone schreef:Electra63 schreef:https://www.parool.nl/amsterdam/hoe-kon ... bSN1r2-o_m
Hier een artikel waarom met name in Amsterdam (en andere grote steden) het virus zo vaak voorkomt.
Kan het helaas niet lezen.
Cer schreef:Electra63 schreef:Nergens wordt gesproken over bruiloften of feesten door allochtonen of de suggestie dat zij niet werken en thuis zitten, zoals soms worst gesuggereerd.
Niet in dat artikel nee, dat is wat de burgemeester van Aboutaleb zelf zei toen Rotterdam ineens explosief steeg..
lenaa_tje schreef:Vraag is voor mij ook nog steeds of dat nodig moet zijn. Jou opmerkingen in maart waren er op gericht dat je heel Nederland wilde dicht gooien en hoe belachelijk dat was dat, dat niet gebeurde.
Karl66 schreef:Als je uit mijn opmerking haalt dat Nederland niet voldoende politie heeft om haar taken uit te voeren, dan heb je dus niet begrepen wat ik schreef. Volgens mij is er namelijk meer dan genoeg politie in Nederland. Er wordt alleen, in vergelijking met de rest van Europa, een verhoudingsgewijs klein percentage ingezet voor straatdienst. Ca. eenderde tegenover ongeveer de helft.
Cer schreef:Nou ja, jij inderdaad niet Jessix, ik ook niet, maar zij vinden het misschien prima?
Huertecilla schreef:Karl66 schreef:Als je uit mijn opmerking haalt dat Nederland niet voldoende politie heeft om haar taken uit te voeren, dan heb je dus niet begrepen wat ik schreef. Volgens mij is er namelijk meer dan genoeg politie in Nederland. Er wordt alleen, in vergelijking met de rest van Europa, een verhoudingsgewijs klein percentage ingezet voor straatdienst. Ca. eenderde tegenover ongeveer de helft.
Dus te weinig op stráát? of wat??
dat het de goede kant op gaat.