Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Mezelf gisteren laten testen op COVID en helaas ben ik positief.
Had de uitslag vannacht al binnen en had die om kwart voor 5 gezien, ik heb daarna dus ook niet meer kunnen slapen, kon totaal m'n draai niet vinden en voel me helaas ook echt niet lekker. Een goede nachtrust was in dit geval wel fijner geweest, maar het is niet anders.
taartjee schreef:Mezelf gisteren laten testen op COVID en helaas ben ik positief.
Had de uitslag vannacht al binnen en had die om kwart voor 5 gezien, ik heb daarna dus ook niet meer kunnen slapen, kon totaal m'n draai niet vinden en voel me helaas ook echt niet lekker. Een goede nachtrust was in dit geval wel fijner geweest, maar het is niet anders.
Benthhh schreef:Dat er de afgelopen tijd zoveeeeel regen gevallen is, dat het relatief warm is en dat er nog mensen zijn die zich geen zorgen (willen?) maken over de natuur/het milieu/het klimaat.
Veulen84 schreef:Januari is tot nu toe kouder dan gemiddeld en droger dan gemiddeld...
Maar zorgen over het klimaat ben ik het wel mee eens.
Benthhh schreef:Veulen84 schreef:Januari is tot nu toe kouder dan gemiddeld en droger dan gemiddeld...
Maar zorgen over het klimaat ben ik het wel mee eens.
Ik bedoelde inderdaad ook niet alleen januari, maar echt afgelopen tijd.. geen idee of het echt zo is hoor maar heb het idee dat er absurd veel regen gevallen is en dat het ook nog steeds best warm is haha