Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasmijn schreef:Ik was in de supermarkt en moest wat pakken.
Komt een meneer vlak langs me lopen, duwde me bijna aan de kant.
Ach, we zijn toch buren hè?
Nou ben ik niet zo sociaal dat ik de hele wijk ken, maar deze meneer woont echt niet vlak bij mij in de buurt.
Ik was te verbijsterd om iets terug te zeggen eigenlijk.
bigone schreef:Vandaag 247 positieve tests, mensen gaan meer testen en nog steeds (gelukkig) is maar 1 % positief. Maar dan nog?? Stel dat het aantal testen vier keer zo hoog zou moeten zijn, want veel mensen testen nog steeds niet en je ziet, ondanks meer testen dat het ong 1 % positief blijft. Dat betekend dus dat er duizenden positieven rondlopen zonder het in de meeste gevallen te beseffen.
Want veel gevallen worden nu gevonden door bron en contact onderzoek, positief en nergens last van( gelukkig maar) . Maar toch besmettelijk want dat is al bewezen. Ik hoop dat er heel veel mensen meer gaan testen want dat is echt de enigste manier, naast de al genomen maatregelen, om dit virus in te dammen. En één nieuwe maatregel mag wat mij betreft twee weken gedwongen quarantaine na terug keer uit het buitenland in plaats van dat te verzoeken, gewoon eisen.
Wanneer je ziet dat bvb in Groningen er een laag aantal positieven is , nog geen twintig maar vijf daarvan kwamen uit het buitenland.
rien10 schreef:Zwager update? Nou gewoon ja! Als tegengif voor weer zo’n complot/mijn vrijheid wordt afgepakt topic.
Hij mag donderdag naar huis! Yes yes yes. Dan verder met dagbehandeling. Fysiotherapie en zo.
Van 7 april tot 30 juli gevochten, hard gewerkt aan herstel. Bijna vier maanden onderweg geweest.
En ik kan nog steeds woedend worden om de “het is maar een griepje. Ik doe wat ik wil” topics die hier lopen.
Ik gun niemand deze ziekte. Maar heel stiekem, soms .........
lenaa_tje schreef:Ik vind dat het wel meevalt met de valt wel mee posts het is ook maar net wat je leest hè. Dat is ook gewoon het internet.
En ja ik laat mij ook wel is verleiden maar bepaalde dingen klik ik gewoon niet aan. Hier lees je dat toch nauwelijks?
Electra63 schreef:lenaa_tje schreef:Ik vind dat het wel meevalt met de valt wel mee posts het is ook maar net wat je leest hè. Dat is ook gewoon het internet.
En ja ik laat mij ook wel is verleiden maar bepaalde dingen klik ik gewoon niet aan. Hier lees je dat toch nauwelijks?
Niet alleen hier, maar op Social Media. Maar ook vorige week bij Op1 bijv. de influencers.
Mensen zijn ook Corona-moe.
Electra63 schreef:rien10 schreef:Zwager update? Nou gewoon ja! Als tegengif voor weer zo’n complot/mijn vrijheid wordt afgepakt topic.
Hij mag donderdag naar huis! Yes yes yes. Dan verder met dagbehandeling. Fysiotherapie en zo.
Van 7 april tot 30 juli gevochten, hard gewerkt aan herstel. Bijna vier maanden onderweg geweest.
En ik kan nog steeds woedend worden om de “het is maar een griepje. Ik doe wat ik wil” topics die hier lopen.
Ik gun niemand deze ziekte. Maar heel stiekem, soms .........
Wat een goed nieuws! Ik hoop dat hij toch nog verder zal herstellen.
Een collega van mij heeft allebei haar ouders binnen een halve week verloren aan Corona.
Zij is letterlijk ziek geworden van berichten dat het allemaal wel meevalt.
rien10 schreef:Hij is 67 en super fit. Slank. Nou ja, hij was super fit. Hij is nu fit aan het worden.