Hmm, ik kom ook even binnen vallen hier met wat 'raars'.
Heb wat gekocht, kon ik niet ophalen, dus afgesproken dat ik het wilde laten verzenden met DHL naar DHL punt bij mij in de buurt. Was geen probleem aldus verkoper.
Dus voor die dienst betaald (via tikkie).
Ik hoorde daarna niets meer, dus na een week eens contact opgenomen of hij het al had verstuurd.
Ja via de brievenbus, was voor hem handiger.
Nou dat was niet de afspraak, maar geef mij maar track en trace dan van het pakketje (boek).
Dat had hij niet. Het was zo een zak in gegaan bij het postkantoor.
Dat lijkt mij sterk, eerst was het brievenbus, nu postkantoor, maar dan nog, het is dermate dik dat het niet als brief verzonden kan worden, dus het moet een code hebben lijkt mij.
Maar goed, lang verhaal kort, boek is zoek en verkoper weigert (tot op heden) terug te betalen.
Ik ben er alleen nog niet uit of dit nu oplichting is en ik aangifte moet doen bij de politie of dat ik er juridisch adviseur bij ga halen, want in mijn ogen heeft hij de fout gemaakt door op eigen houtje andere manier van verzenden te kiezen en daarmee bewust risico genomen. Of zie ik dat nu fout?
Grote vraag is natuurlijk ook, heeft hij het überhaupt wel verstuurd (want verkoper heeft zelfs geen betaalbon van de portokosten).
Ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn geld en mijn boek hoor, helaas, maar post dit ook meer omdat ik er wat van wil leren hoe ik zoiets in de toekomst zou kunnen voorkomen en wanneer het toch gebeurd zoals nu, ik best kan handelen.
Maar er zitten rare mensen op verkoopsites blijkt maar weer

Wat schieten ze nu op met zulke acties?