Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:42

Negtieve mensen. Die je hun mening wil opdrukken
Mensen relax

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 17:46

Castilja schreef:
Oei Savannah, dat klinkt helemaal niet best. Pas goed op jezelf. : :(:)

Hier ontving ik net een belangrijk telefoontje, en op het moment dat de kern van het gesprek aan brak viel de lijn uit en werd de verbinding verbroken. Ik probeer al een kwartier terug te bellen maar kom er niet doorheen :') :') :') Heerlijk typisch.

Zit een van beide partijen bij T-Mobile toevallig?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:38

Mensen die afspreken iets van je te kopen op marktplaats en vervolgens niet meer reageren.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:39

__Sannne schreef:
Mensen die afspreken iets van je te kopen op marktplaats en vervolgens niet meer reageren.

Precies dit :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 18:52

Mensen waarbij jij altijd het eerste contact moet leggen over iets. Er staat nu weer iets op de planning en ik doe het lekker alleen, dooeeiii :evaw:

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:01

Dat ik net 4! mensen afzonderlijk van elkaar tegen kwam. Die op een onbelicht fietspad, hun hond zonder enkel verlichting uitlaten.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:21

Dat de geur van een parfum die je niet lekker vindt altijd langer lijkt te blijven hangen dan van een die je wel lekker vindt :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:27

Amira_ schreef:
Dat de geur van een parfum die je niet lekker vindt altijd langer lijkt te blijven hangen dan van een die je wel lekker vindt :+

Can relate. Überhaupt blijft parfum nooit super lang bij mij hangen, heeft iemand daar de gouden tip voor toevallig? 8-)

@Oomens: Zou best eens kunnen! Kreeg een mailtje van het bedrijf dat ze te kampen hadden met een technische (telefonische) storing en dat we morgen nog eens contact zoeken.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:32

Parfum niet inwrijven. Beetje spuiten op de polsen en achter je ook deppen. Wat op de hals spuiten.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 19:34

Mijn extreme vermoeidheid... wil al anderhalf uur naar bed. Vanmorgen pas om 8u uit bed gekomen. Kan ik ook nog een keer niet moe zijn? Ik ben nu vermoeider dan toen ik nog iedere dag 3u op stal was naast 8 a 9 urige werkdagen en nog een huishouden... kan alleen maar op de bank zitten en mezelf wakker proberen te houden

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 20:34

Ik ben onverklaarbaar moe, lusteloos en heb daarnaast ook last van spier / gewrichtspijn terwijl daar geen reden toe is.
Donderdag maar eens naar de huisarts geweest en gevraagd om een bloedonderzoek. Na uitleg wat er aan de hand was vond ze dat ook een goed idee.
Vandaag uitslag. Vitamine D is niet eens meetbaar zo laag %)

Dat verklaart veel... kortom nu op recept vitamine D en verplicht 3x per dag zuivel eten / drinken ( dan word de vitamine D beter opgenomen en het voorkomt botontkalking)

Best wel geschrokken dat ik zo’n groot tekort heb, want dankzij mijn paard ben ik wel buiten. Alleen vanaf oktober t/m april is dat meestal in het donker door mijn werktijden.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:44

Pijn hoog in mijn buik en huisarts dacht aan galstenen. Vrijdag echo laten maken. Komt er gewoon geen resultaat uit! Niet dat ik zo graag galstenen wil hebben, maar dan had ik geweten wat het was. Nu morgen weer overleggen met de huisarts en dan verder kijken.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:46

Ik realiseerde mij ineens hoe weinig vrienden ik heb. Dat getal is toch wel wat minder geworden over de afgelopen twee jaar.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:47

ScarOfWars schreef:
Ik realiseerde mij ineens hoe weinig vrienden ik heb. Dat getal is toch wel wat minder geworden over de afgelopen twee jaar.

Dit

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-19 21:52

Mijn vriend die weer een lekkere financiele bom dropt.. echt als wij toeslagpartners en dergelijke worden over een paar jaar dan doe ik de financiën -O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:55

Dank voor jullie sterkte wensen allemaal <3

Hij is vredig gegaan. Rustig ingeslapen (ondanks dat hij toch sterker bleek qua kop, hij gaf niet op zonder strijd :)) Ouwe taaie <3 ), en nu ligt hij hier zodat iedereen afscheid kan nemen.

Vaarwel makker <3
Afbeelding

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 21:58

Sterkte Tigress!

Dat mijn verloofde soms echt zo'n eikel is. Ik heb al 10.000 keer gezegd, niet spelen met de hond vanaf de bank, dat gaat een keer fout. Er staat namelijk een salontafel met scherpe hoeken bij. En het toch doen he, en ja het gaat fout. Hond klapt met haar heup op zo'n punt en loopt stokkreupel. Arme beest. En nog geen sorry zeggen ook niet he. Alsof ik nog niet genoeg zorgen/verdriet/stress heb met de crematie van mijn moeder woensdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 22:11

Dat ik er net pas achter kom dat ik mn shirt de hele dag achterstevoren aan heb gehad.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 22:12

[***] schreef:
Dat ik er net pas achter kom dat ik mn shirt de hele dag achterstevoren aan heb gehad.

Sorry hier moest ik echt even om lachen. :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 00:37

Dat ik morgen naar m'n nieuwe werk moet voor overdracht en ik ben er nu al zenuwachtig voor :')

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 00:37

Sterkte woensdag en de komende tijd met het verlies van je moeder Amandavdv, hou je taai!

Tigress ook heel veel sterkte met het verlies van je maatje.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 00:40

Dat ik me door mn baas heb laten overhalen om op de kerstborrel te "winnen" van een team van een andere locatie, door als langste te blijven,damen met ons team. Het is gelukt, maar ben doodop, en moet morgen gewoon werken :+. Agh, hij bleef biertjes voor me bestellen. Dus dan mag het he... Ik moest drinken van de baas, dus dan luister ik daarnaar :+.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 00:57

iirrssjjee schreef:
Dat ik me door mn baas heb laten overhalen om op de kerstborrel te "winnen" van een team van een andere locatie, door als langste te blijven,damen met ons team. Het is gelukt, maar ben doodop, en moet morgen gewoon werken :+. Agh, hij bleef biertjes voor me bestellen. Dus dan mag het he... Ik moest drinken van de baas, dus dan luister ik daarnaar :+.

Sucks to be you..... _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 01:56

xDenies schreef:
__Sannne schreef:

Precies dit :')

Of mensen die idioot laag blijven bieden en na veel vijven en zessen toch akkoord gaan met je prijs.

Heb teruggestuurd dat de gunfactor 0,0 was. Ik eet het product nog liever op.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 02:39

Als we het toch over mp hebben. Stuur bericht nav advertentie. Wordt gelezen maar niet gereageerd. Oke kan gebeuren dus 24 uur later de vraag gesteld of ze hetgeen nog verkochten. Krijg direct antwoord, uitgebreid en wel. Hierop gereageerd dat ik dan morgenavond graag willen komen ophalen....bericht gelezen en wordt niet meer gereageerd. Gaat om hout dus opsturen kan sowieso niet.