Captain schreef:Als ik alcohol drink, maakt niet uit hoeveel of het percentage alcohol, dan gaan mijn benen altijd slapen. Meer mensen die dit herkennen?
Nee eigenlijk niet. Heb je het zowel staand als zittend?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dakplaat schreef:Wat gebeurt er als de politie aan huis komt om een partner te vertellen over een ernstig ongeval of overlijden, maar diegene is niet thuis. Wachten ze dan net zo lang tot je thuis bent, of kunnen ze je telefoonnummer opvragen? En als je dan zo'n telefoonthuislater bent, heb je dan pech?
Jessy_luna schreef:dakplaat schreef:Wat gebeurt er als de politie aan huis komt om een partner te vertellen over een ernstig ongeval of overlijden, maar diegene is niet thuis. Wachten ze dan net zo lang tot je thuis bent, of kunnen ze je telefoonnummer opvragen? En als je dan zo'n telefoonthuislater bent, heb je dan pech?
Bij het ongeluk van de broer van mijn vriend heeft de politie toen het telefoonnummer van mijn vriend van de buurman gekregen. Ergens telefoonnummers opvragen is volgens mij best lastig gezien de privacy. Mijn vriend is toen door de politie gebeld en die heeft zelf zijn ouders gebeld met het slechte nieuws en het verzoek om naar het ziekenhuis te gaan.
Jessy_luna schreef:Bij het ongeluk van de broer van mijn vriend heeft de politie toen het telefoonnummer van mijn vriend van de buurman gekregen. Ergens telefoonnummers opvragen is volgens mij best lastig gezien de privacy. Mijn vriend is toen door de politie gebeld en die heeft zelf zijn ouders gebeld met het slechte nieuws en het verzoek om naar het ziekenhuis te gaan.
c_alsemgeest schreef:Er in zetten als ICE, die mogen/kunnen ze altijd bekijken.
Sodera schreef:c_alsemgeest schreef:Er in zetten als ICE, die mogen/kunnen ze altijd bekijken.
Dat werkt alleen niet meer met de vingerafdruk/code/gezichtsherkenning van tegenwoordig... Je kunt ze het beste in je medische ID zetten als contactpersoon, daar kunnen de hulpdiensten bij zonder je telefoon te ontgrendelen!
In iPhone's zet je dat dus in je medische ID en om dat te bekijken, kun je je telefoon proberen te ontgrendelen totdat je je code in moet vullen ipv je vingerafdruk/gezichtsherkenning, dan zit er links onderin een tekentje dat zegt "Noodoproep", als je daarop klikt vind je ook je medische ID en dan dus ook contactpersonen in geval van nood!
Voor Android werkt het iets anders maar dat weet ik niet want ben een Apple nerd
Wyb_ster schreef:corinep schreef:En zeker weten aangetekend.
Of met een brievenbuspakket van PostNL dan krijg je namelijk ook een verzendbewijs waarmee je de ontvangst kunt aantonen en scheelt je 5,- (wordt in officiële kringen vaker gebruikt als alternatief voor aangetekend versturen)
Dilan93 schreef:Waarom zeggen wij 'ik voel me het vijfde wiel' en zeggen Amerikanen 'feel like the third wheel?'
Wordt hetzelfde mee bedoeld, maar hebben auto's in Amerika normaal maar 2 wielen ofzo?