Ik rij met een oude diesel 4x4 en in november 2020 gaan we 2 weken naar Nepal.
Compensatie voor onze kinderloosheid is wat zacht uitgedrukt lijkt me

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ach San, mijn vriend gebruikt het vliegtuig als woon-werkverkeer en werkt op een schip.
Ik rij met een oude diesel 4x4 en in november 2020 gaan we 2 weken naar Nepal.
Compensatie voor onze kinderloosheid is wat zacht uitgedrukt lijkt me
elnienjo schreef:Palmera schreef:
![]()
Ze is niet van plan om weer zwanger te worden. Nou, dat was ze na de eerste tweeling ook niet
beatje schreef:Toch kan het,mijn vriendin wilde absoluut geen kinderen had daarom ook de prikpil,en is toch zwanger geworden.Ze was 6,5 maand zwanger toen de dokter pas vond waarom ze zo ziek bleef al die tijd. Ze is met 7 maanden dan ook bevallen van een kindje .Ze is serieus depresief er van geweest had een eigen zaak wist niet hoe ze het redden moest. Uiteindelijk hebben haar ouders veel voor het kind gezorgt.Ze heeft zich ook gelijk laten steriliseren.
Ik vermoed dat sommige mensen gewoon heel vruchtbaar zijn.
Captain schreef:Ik hou in februari mijn verjaardag voor mijn vriendinnen. Dus ik nodig ze uit in de groepsapp. Antwoord die ene die pas bevallen is: "ik weet niet of ik kan want ik ben nu fulltime mamma"
Blijf. Alsjeblieft. Thuis.
Captain schreef:Ik hou in februari mijn verjaardag voor mijn vriendinnen. Dus ik nodig ze uit in de groepsapp. Antwoord die ene die pas bevallen is: "ik weet niet of ik kan want ik ben nu fulltime mamma"
Blijf. Alsjeblieft. Thuis.