Hebben erg leuke en gezellige avond gehad en al over gehad wanneer we date 4 gaan plannen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarcoBorsato schreef:Je kunt het toch leuk hebben met meerdere mensen? Juist door het zo fwb te houden heb je minder hoofdpijn, denk ik?
Nummus schreef:Pfff nou ook al gaat de date goed, bij mij komen ze niet eens makkelijk tot het 1e honk.Maar ja goed. Iedereen is weer anders toch?
En ik ben wel een moeilijk ding.
listiglistje schreef:Nummus schreef:Pfff nou ook al gaat de date goed, bij mij komen ze niet eens makkelijk tot het 1e honk.Maar ja goed. Iedereen is weer anders toch?
Je kan altijd nog christelijk persoon gaan daten![]()
Maar serieus...fysieke aantrekking, spanning, lust is een normaal iets qua gevoelens.
Als er na date 4 nog niet eens is gefriemeld dan zou ik ook twijfels krijgen over de voortgang, gay, christelijk of alleen gewoon goede vrienden
listiglistje schreef:Nummus schreef:Pfff nou ook al gaat de date goed, bij mij komen ze niet eens makkelijk tot het 1e honk.Maar ja goed. Iedereen is weer anders toch?
Je kan altijd nog christelijk persoon gaan daten![]()
Maar serieus...fysieke aantrekking, spanning, lust is een normaal iets qua gevoelens.
Als er na date 4 nog niet eens is gefriemeld dan zou ik ook twijfels krijgen over de voortgang, gay, christelijk of alleen gewoon goede vrienden
Maddoxx schreef:En dan leer je een super leuke jongen kennen op tinder, hebt duidelijk in je profiel staan "geen rokers"...
En na een paar dagen heel leuk praten vraag je voor de zekerheid na of die persoon rookt, just in case je eens zou willen afspreken... "Ja, waarom?"