Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:Ik heb wel wat laten vallen in die trant maar nog niet zo concreet... maar ik ga dat zeker doen! Ik weet ook niet of het aan hem ligt. Ik ben een heel rustig persoon en ben behoorlijk gevoelig, ik kan niet teveel drukte om me heen hebben. Zo overdag op mijn werk de drukte gaat prima maar om 6 uur zit ik dan zo vol dat ik echt rust nodig heb. Hij is enorm druk, alles moet met zovele lawaai en energie, dat put me soms wat uit. Kan het hem niet kwalijk nemen hoor, zo zit hij gewoon in elkaar, maar ik kan dat soms even niet om me heen hebben. Dus een stapje terug naar af en toe een momentje voor mezelf lijkt me het beste nu
anne_bento schreef:Ja best raar toch dat hij zoveel samen wil zijn? Of nouja niet raar dat je graag samen wilt zijn, maar dit is best wel heel veel.. hij heeft bijvoorbeeld zaterdag een feestje met collega's en komt laat thuis, kan 12 uur worden maar ook 3 uur. Ik heb dan zoiets van, joh ik slaap lekker in mijn eigen huisje en zie je zondag wel weer. Maar hij wil dan evengoed samen slapen en reageerde nogal teleurgesteld/verbaasd toen ik zei, we kunnen toch ook een nachtje alleen slapen? Ik irriteer me inderdaad als hij zo druk is, dat merkt hij ook wel.. tijd voor een goed gesprek