Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 11:40

Ah gewoon lekker genieten en leven met de dag, Ik heb ook een paar keer zoiets gehad, geen relatie materiaal maar wel gezellig samen zijn. De ene keer bloedde het vanzelf wat dood na een tijdje, de andere keer krijg 1 van de 2 gevoelens en is het gestopt. Je kunt er nu wel heel lang over na gaan denken maar volg gewoon je gevoel en geniet ervan. Wat later komt, komt dan wel en deal je dan wel weer mee.

Verder is er teveel gepraat om overal op te reageren haha! Wat zijn jullie hard gegaan dit weekend zeg! Ik merk dat ik niet op mijn roze wolk zit zoals ik zou moeten zitten dus zit een beetje in de knoop wat ik ermee moet. Komt wel weer goed, maar krijg weinig tijd om het te laten bezinken omdat hij er altijd is en ook erg aanwezig is. Even wat tijd voor mezelf terug gaan vinden. Gister hele dag samen, ik liep de kwart marathon Egmond en hij de halve. Vanuit zijn werk waren hotelkamers geboekt dus ik kon mooi tijdens zijn loop douchen, gratis eten en drinken en lekker warm binnen zitten. Veel collega's en vrienden van hem ontmoet en het was een fijne dag samen.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 12:22

Misschien ga je een beetje te snel en te veel met hem?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 12:32

Dat denk ik ook :o

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 12:43

Anne, heb je al aangegeven dat soms wat tijd voor jezelf wel fijn is? Dan heb je ook even tijd alles wat te laten bezinken.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 12:45

Ik heb wel wat laten vallen in die trant maar nog niet zo concreet... maar ik ga dat zeker doen! Ik weet ook niet of het aan hem ligt. Ik ben een heel rustig persoon en ben behoorlijk gevoelig, ik kan niet teveel drukte om me heen hebben. Zo overdag op mijn werk de drukte gaat prima maar om 6 uur zit ik dan zo vol dat ik echt rust nodig heb. Hij is enorm druk, alles moet met zovele lawaai en energie, dat put me soms wat uit. Kan het hem niet kwalijk nemen hoor, zo zit hij gewoon in elkaar, maar ik kan dat soms even niet om me heen hebben. Dus een stapje terug naar af en toe een momentje voor mezelf lijkt me het beste nu :j

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 12:52

Linda wat ingewikkeld zeg! Ik zou daar heel zenuwachtig van worden haha maar ben wel heel benieuwd hoe het uit gaat lopen!

Anne wat vervelend zeg, hopelijk helpt wat tijd voor jezelf :j

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 12:57

Ik kan er helemaal niet tegen om veel samen te zijn met iemand, ik hou ervan om alleen te zijn in mijn eigen huis. Niet de hele tijd iemand om mij heen. Als ik zou samenwonen, dan met iemand die veel weg is voor werk hahah.

Zou het gewoon zeggen dat je ook af en toe wat tijd voor jezelf wil, logisch toch? Hoeft niet alles samen te doen. Ik kan ook heel slecht tegen iemand die heel druk is, had ook keer iemand die het liefst de hele dag naar harde muziek zat te luisteren. Daar kan ik heeeeel slecht tegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:01

anne_bento schreef:
Ik heb wel wat laten vallen in die trant maar nog niet zo concreet... maar ik ga dat zeker doen! Ik weet ook niet of het aan hem ligt. Ik ben een heel rustig persoon en ben behoorlijk gevoelig, ik kan niet teveel drukte om me heen hebben. Zo overdag op mijn werk de drukte gaat prima maar om 6 uur zit ik dan zo vol dat ik echt rust nodig heb. Hij is enorm druk, alles moet met zovele lawaai en energie, dat put me soms wat uit. Kan het hem niet kwalijk nemen hoor, zo zit hij gewoon in elkaar, maar ik kan dat soms even niet om me heen hebben. Dus een stapje terug naar af en toe een momentje voor mezelf lijkt me het beste nu :j

Mijn ex was ook zo, ik zei wel eens 'alsof de sneltrein van kwart over 6 thuis komt' :+ Maar gewoon aangeven.. Hij heeft het waarschijnlijk niet eens door, maar na een werkdag wil je gewoon ff rust en stilte aan je hoofd.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:03

Anne_Bento: Lastig zeg, het is natuurlijk ook wel een overgang, van vrijgezel naar heel veel samen. Misschien op natuurlijke wijze iets meer tijd voor jezelf creeëren, maar zou het ook gewoon bespreekbaar maken hoor. Eerlijk zijn is heel belangrijk in een relatie.
Als jullie bij elkaar zijn, doen jullie dan ook alles samen zeg maar? Of lees jij bijvoorbeeld wel eens een boek terwijl hij gamed/film kijkt?

Berdien

Heel herkenbaar Anne, ik zou dat ook niet echt trekken. Maar inderdaad wel aangeven. En wellicht ook niet te hard van stapel lopen? Zo lang zijn jullie toch nog niet samen? Elke dag samen vind ik dan best fanatiek :)) Maar, dat is ook omdat ik ook écht heel erg op mijn eigen ruimte en eigen tijd gesteld ben. 24/7 (of elke dag ;) ) samen hoeft van mij ook niet zo nodig.

anne_bento

Haha ja het is gewoon die drukte om je heen dan. Zitten we op de bank, is ie constant aan het bewegen, friemelen, gewoon heel veel energie hangt er om hem heen. Soms heel fijn en leuk, maar soms ook even niet. Ben ook best blij dat hij 2 avonden werkt en 1 weekenddag, dat zijn momenten die ik dan echt voor mezelf heb, dat is wel fijn. Hij wil nu zijn sportabonnement omzetten naar mijn sportschool zodat we samen kunnen sporten. Op zich leuk, maar dat betekent weer iets samen.

Het is ook gek omdat ie eerst zo vaak zei dat ie graag veel vrijheid wil, hij zei het toen zelfs zo vaak dat ik dacht dat hij misschien wel helemaal niet toe was aan een relatie als je zoveel vrijheid wilt. Daar is nu niks meer van te merken :+

Als we samen zijn doen we ook dingen samen, dus niet de 1 tv kijken en de ander lezen ofzo.. soms ben ik vroeg moe en zeg ik, ik ga alvast naar bed maar jij kan nog wel tv blijven kijken, maar dat wil hij niet want, samen naar bed, das gezelliger. Vervolgens houdt ie me dan wel nog een uur wakker.. dat soort dingen moeten gewoon even anders. Ik snap dat hij graag bij me is, en ik ben ook graag bij hem, maar het moet nu niet fout lopen omdat we teveel samen zijn, dat zou zonde zijn.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:07

Dat klinkt zo als mijn ex :’) ik kon daar niet meer tegen

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:11

O nee, dat zou mij ook echt teveel zijn. Maar goed, het zijn nu nog de eerste weken. Waarschijnlijk is hij helemaal hoteldebotel haha. Ik denk dat het nog wel rustiger wordt. Het is natuurlijk allemaal nieuw nu.

Ik ben ook echt wel gesteld op mijn eigen tijd. Niet teveel :') Maar heerlijk om soms even mijn eigen ding te doen, even alleen tv kijken.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:13

Ja ik geniet daar ook van, lekker m'n eigen programma kijken, koppie thee erbij, dekentje, helemaal prima.
Ik ga komende 4 maanden volop de drukte in op mijn werk en werk dan zo'n 10 uur per dag, heb vorig jaar met een burn out gelopen dus ben extra alert op dat ik genoeg rust pak her en der en mezelf niet voorbij loop, daar helpt zijn enthousiasme niet zo bij :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:13

Anne het klinkt vrij heftig vind ik.. zoveel gas hij geeft. Als jij je daar niet happy bij voelt zou ik nu aan de rem trekken. Bewaak je eigen grenzen goed :)

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:16

Wil je nog wel met hem samen zijn dan? Ik schat zo in dat die niet gaat veranderen, zo is die gewoon?

Ik zou na 1 dag er al klaar mee zijn als iemand zo was zeg, jeetje:o Ik hou van lekker relaxt op de bank hangen haha.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:20

Jawel hoor want er zijn genoeg momenten dat ik het wel kan hebben en ik vind zijn enthousiasme ook leuk, maar ik kan het niet altijd om me heen hebben. Ik denk ook niet dat het zal veranderen want het is zoals hij is.. maar misschien kan hij er rekening mee houden op momenten dat ik zelf aangeef dat ik moe ben dat hij even wat anders kan gaan doen of zichzelf rustig moet houden :D of dat in de praktijk gaat werken is natuurlijk afwachten, dat zal de tijd leren :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:21

Anne-bento, wat vervelend. Ik zou gewoon niet dagelijks afspreken, wellicht helpt dat al.. Maar erger je dan aan hem als hij zo druk is? Want als je zo zegt dat je niet op een roze wolk zit... -O-
Mijn vriend en ik zien elkaar zo'n 3 keer per week (niet altijd blijven slapen ook door mijn werk) en dat vind ik genoeg. Toch tijd voor mezelf maar ook tijd genoeg met elkaar.

Linda-fleur klinkt inderdaad ingewikkeld. Maar voorlopig is het leuk dus gewoon lekker verder doen!

Listinglistje, leuke date gehad dus! *\o/*

Linoleum, wat jammer en stom van je date! Maar beter dat je nu weet waar je staat

Leuk robijntje!

Een date met slaapzak zou toch ook niet moeten blijven als je dat op voorhand niet besproken hebt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:21

Ik zou dat ook echt niet meer trekken!
Ben echt gek op deze jongen maar vind onze weekend regeling wel ff lekker zeg maar. Nu gaat dat op het moment ook niet anders maar ben benieuwd hoe het over een tijdje gaat lopen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:22

Sommige figuren zijn gewoon nogal eeh.. typisch. Ik heb 1 Tinderdate gehad en die opperde meteen om met Kerst mee te gaan naar mijn familie! Wat een idioot idee zeg :') Ik heb hem meteen uit de droom geholpen.. man man man.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:25

Ja best raar toch dat hij zoveel samen wil zijn? Of nouja niet raar dat je graag samen wilt zijn, maar dit is best wel heel veel.. hij heeft bijvoorbeeld zaterdag een feestje met collega's en komt laat thuis, kan 12 uur worden maar ook 3 uur. Ik heb dan zoiets van, joh ik slaap lekker in mijn eigen huisje en zie je zondag wel weer. Maar hij wil dan evengoed samen slapen en reageerde nogal teleurgesteld/verbaasd toen ik zei, we kunnen toch ook een nachtje alleen slapen? Ik irriteer me inderdaad als hij zo druk is, dat merkt hij ook wel.. tijd voor een goed gesprek :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:25

SophievdV schreef:
Sommige figuren zijn gewoon nogal eeh.. typisch. Ik heb 1 Tinderdate gehad en die opperde meteen om met Kerst mee te gaan naar mijn familie! Wat een idioot idee zeg :') Ik heb hem meteen uit de droom geholpen.. man man man.

die loopt nog harder van stapel als mijn vriend :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:29

Maar zo ben ik ook wel :P ik slaap vanavond alleen and i hate it.
Maar mijn lover is wel rustig, ik kijk tv en hij slaapt haha

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:35

Jammer Anne, ik denk dat dit inderdaad het moment is om je grenzen aan te geven. Als je te lang wacht wordt je ergernis te groot en dan is het al bijna niet meer goed te krijgen.

anne_bento schreef:
Ja best raar toch dat hij zoveel samen wil zijn? Of nouja niet raar dat je graag samen wilt zijn, maar dit is best wel heel veel.. hij heeft bijvoorbeeld zaterdag een feestje met collega's en komt laat thuis, kan 12 uur worden maar ook 3 uur. Ik heb dan zoiets van, joh ik slaap lekker in mijn eigen huisje en zie je zondag wel weer. Maar hij wil dan evengoed samen slapen en reageerde nogal teleurgesteld/verbaasd toen ik zei, we kunnen toch ook een nachtje alleen slapen? Ik irriteer me inderdaad als hij zo druk is, dat merkt hij ook wel.. tijd voor een goed gesprek :j

Maar slaapt hij dan die nacht alleen of komt hij alsnog naar je toe?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 13:35

Ik had daar eerder ook last van Jester. Alleen slapen en alleen zijn vond ik vreselijk.

Nu ik mijn eigen huis heb is dat over. Slaap heerlijk alleen :) zag enorm op tegen het alleen zijn maar het valt me echt zo enorm mee!